Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2015 19:23 - Ръката, която принася дарове.
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 2499 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 19.01.2017 19:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна знам, че в Магура има сексуални снеци. Едва по-късно (миналата година) схванах, че в тях има смисъл и, като познавах значението на различните техни елементи, можах да прочета в най-общи линии значението на всяка от тях. Сигурно бих могъл и по-рано да зацепя какво значат, ама дълго време Галерията с рисунките беше затворена и разполагах само с един не чак толкова голям набор от снимки. Пък от началото на миналата година рисунките са отворени за посетители и често ходя там с гости (туристи). Та си направих и нови снимки, а и доста огледах на място. Много ми се повиши разбирането относно смисъла.
ОК, има осем сексуални сцени, всяка от тях представя следващ етап на развитие на съзнанието и с това на сексуалното взаимодействие между дишите, както и целите и плодовете на съответното сексуално общение. Тук се описва всъщност философията на плодородието или как се зачеват, износват и материализират идеите - не става дума само и единствено за половия акт. Е, и за половото общение също става дума, ама преди всичко Магура разказва за сътворението на света и за магията, която е материализация на идеи и енергии - така е и основната идея на сексуалните сцени.
Та доста време си мислех да взема да ги изуча наичситна задълбочено, защото една идея ме чоплеше, че може да има полза от това. Но все не подхващах изучаването по системен начин. Вярно, че полека и спорадично се добавяше по още нещо към осмислянето и прочита, но беше някак като на късмет.

image
Какво стана после? Някъде преди два месеца седя с почти непозната дама на една скала и започвам да гледам раменете й, после врата, ушите, кръста и... познайте - пожелаях я.
Без да мисля за това, един вид съвсем случайно, съм изпълнил условията на сексуалните сцени от Магура. В някои от тях мъжът е от дясната страна, което значи, че той предизвиква нещата. Там той е във възбудено състояние. Едно от условията е следното: душите трябва да са близо една до друга, тогава у мъжа изниква възбудата. Това става лесно, когато слушаш жената внимателно и с интерес - тогава душата ти отива близо до нейната. Ако пък вземеш и, че се възбудиш, тогава жената ти откликва.
Тя също ще те пожелае.
Причината е, че това са основни вселенски принципи и жената не може да ти откаже, тъй като дойде ли близо до нея възбудена мъжка душа, жената изпада в някое от описаните в Магура състояния - според това в какво именно възбудено състояние е мъжката душа.
Не е тъй просто всичко това, защото в сцените, в които мъжът предизвиква половото общение, има цели пет различни варианта на мъжка възбуда - какво мъжът иска и очаква от жената, как подхожда към нея. Според това, тя му отвръща по цели пет различни начина.
Там на скалата ползвах и нещо допълнително - когато вече бях пожелал жената, визуализирах нейната магурска душа - като една от рисунките от Магура - и докоснах нейния ветрилообразен колан. Това накара жената да ме пожелае много.
И тъй. Дотук всичко е чудесно. Докато не се нахендрих в друго състояние.
Да не обяснявам много кой прав и кой крив, да кажем, че само аз съм крив. Ама се стигна до там, че се стремях да угаждам на жената дори за неща, които изобщо не е искала от мен - да мия чинии, да готвя. Правех го користно, за да я благоразполагам, а и да и остава повече свободно време да ми обръща внимание и да се забавляваме сексуално.
Тука големият проблем е, че всяка корист поржда отблъскване и, естетсвено, отблъснах я. Това започна да личи в доста неща. И много ясно, че така ще стане, защото аз имах очаквания едва ли не като към човек, на когото съм заплатил. Дори да не съм ги изкасзвал, те се усещат. Никой не обича да съществуват очаквания към него, а да не говорим това колко съсипва желанието на един човек.
После един ден много се изнервих и си рекох "бал съм му майката, не ме интересува" и прекратих полагането на тези усилия да благоразполагам жената. То пък стана така, че тя стана благоразположена към мен.
После си се задълбочих в моите си тъпотии, включително и в тази да съм преднамерено добър и внимателен с нея, така че да отново да я благоразполагам. Дебилна работа от моя страна, ама така е.
И тука си се депресирам от няколко дни и, за да поизбягам малко от мислите си колко не ме иска тя, продължих една отдавнашна работа да пречертавам рисунките от Магура.
Пречертавам си аз и стигам до една от сексуалните сцени:

image
Тая сцена значи проституция. Тук коланът на жената е прав, което значи, че тя НЕ СЕ ВЪЛНУВА. Това отношение на жената се поражда, както и в другите сцени, от отношението на мъжа, тъй като той е от дясно, т.е. той предизвиква, той е причината.
Тук мъжът е дребен, а тези образи са човешките души, не телата. Значи, че мъжът е в подчинено положение.
Точно така се чувствах и знаех, че съм дребен пред жената, когато преднамерено бях добър с нея, за да бъде тя благоклонна към мен. Тогава ме беше страх от всяка негативна промяна в поведението, настроението или отношението й, защото това можеше да я направи неблагоклонна.
Та, при тоя подход мъжът става дребен. 
Но обърнете внимание на тъцете на мъжа - те приличат на лък със стрела. В Магура има няколко изображения на хора в лъкове и навсякъде те значат извършване на целенасочени действия - именно това значи лъкът - с него се работи целенасочено и преднамерено.
Тук мъжът е преднамерен. Добре, че пречертавах, та обърнах по-задълбочено внимание на това, а и на нещо друго - гледайте! :

image
Не само, че тук мъжът е преднамерен, но и ръката му е протегната напред и носи... дарове! Той предлага отплата срещу благоразположението на жената. А тя... НЕ СЕ ВЪЛНУВА от това, т.е. не се вълнува от мъжа. И кой въобще би имал желание, ако чувства това като работа срещу заплащане?
Та ето така грешният подход на мъжа предизвиква отхвърлящо го и незаинтересовано състояние на жената.
И така, не подхождайте по този начин към жените, защото грешите.
Като видях това, зацепих - видях себе си. Изведнъж бидех силно облекчен, защото разбрах.
Но много ясно, че трябваше да изживея това, тъй като наскоро поисках да разбера по-добре сцените, а най-добре разбираш, когато изживееш и съзреш. Дадена ми беше ситуация, която първоначално много ме измъчи, пък после ми помона да разбера сцената, както и някои от нейните последствия.
Не са виновни жените, просто понякога подходът ни не струва. Голяма грешка е да обгрижваш жена, мислейки си, че тя трябва и ще го оцени - не, ще я отблъснеш. Прави само каквото ти бъде поискано изрично. 
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
6



1. coffeen - фиг. 2
08.11.2015 19:58
защо жената не си протяга ръката е въпросът, защото преди имаше тълкувания, че тя всъщност взема нещо за себе си при тази сцена. тя се пази от преднамеренеост.
цитирай
2. kikowsky - Това, че ръцете й са под формата на ...
10.11.2015 07:39
Това, че ръцете й са под формата на сърце, завити навътре, около главата показва, че се стреми да придобива.
Но, това е моментно състояние, както и всички други състояния. Всъщност никой човек не обича да бъде длъжен и затова има стремеж от напускане на това състояние, което е предизвикано от отношението на мъжа - жената не би желала да е "на заплата" при мъжа, защото това създава задължение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2581979
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930