Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2015 14:50 - Жречески познания от Магура относно степените на съзнание и видовете полово общение. Решение на проблеми със зачеването. Част 2
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 2689 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 19.01.2017 19:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
=> ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ ЧАСТ 1

Най-големият от ритуалните кладенци има форма на утроба. Той е яйцевиден, с по-широк заден край, и е отворен само от северната си страна, като там отворът образува една издължена шийка. Съвпадението с формата на матката е пълно.

image

image

image

Това е нетипично за ритуалните кладенци сред Белоградчишките скали, които са в по-голямата си част кръгли. Следва, че този кладенец е имал по-особено предназначение. В същото време, кладенецът е значително голям, поне в сравнение в останалите споменати, чиито размери обикновено са до 60-70 сантиметра в диаметър. Утробният кладенец е с дължина около 1,2 метра и ширина около 80-90 сантиметра. Той е достатъчно голям, че да побере в себе си човек, ако човекът е там в свита поза. Изпънат човек не може да се събере вътре. Следва кладенецът да е бил създаден за лягане вътре в ембрионална поза.

Двата факта са в пълно съзвучие: утробен кладенец, в който се ляга в ембрионална поза. Явно е, че кладенецът е създаден за обредно наподобяване на бременността.

Имало е такива обреди на различни места по света. Много от тях са описани в книгата „Златната клонка” на Джеймс Фрейзър. Например в Индия, ако човек бил погрешка обявен за мъртъв, той не можел просто да се върне в живота си. Трябвало първо отново да се роди ритуално, за която цел човекът лягал във вана с вода, наситена с масла и билки, която пресъздавала околоплодните води. След това повтарял нагледно излизането от утробата.

Утробният кладенец на Чачин камък позволява да се случи подобен обред. Той е така направен, че гърлото му, което съответства на шийката на матката или пък- на вагината, може да бъде преградено с парче кожа. Така кладенецът може да се напълни с вода, а в нея да се вложат различни признаци. В нужния момент преградата може да се махне – водите да изтекат и „бебето” да се роди.

Даденото предположение за употребата на утробния кладенец най-добре от всичко съответства на неговите форма и размери.

Не е само това. На около 1,5 км на изток от Чачин камък се намира малък скален „мемориал”. Той е с размери от 15 на 6-7 метра. От източната му страна скалите са оформени по отворена на юг дъга. От западната му страна известен брой големи и по-малки камъни са подредени във ветрилообразна форма – като парче пица, като тясната страна на тази фигура се намира на юг и там тя е отворена.

Това оградено ветрилообразно място прилича на гроб. Неговата форма е силно подобна на формата на утробния кладенец, както и на матката.

image

Да видим общото. Докато кладенецът е свързан с раждането и началото на живота и е отворен на север, то вероятният гроб следва да е свързан със смъртта и с края на живота. Той пък е отворен на юг. Налично е подобие по форма и противоположност по посока. Това може да се тълкува така: подобната форма значи, че нещата се отнасят до едно и също – до живота; обратната посока значи, че се отнасят до неговите противоположни състояния  – раждане и смърт. Дотук няма нарушения в логическата верига, която произлиза от фактите.

Следва друга поредица от факти.

На първо място, в пещерата Магура съществува сцена, в която една дълга лента, състояща се от 13 сегмента, е прекъсната, скъсана от обект с ветрилообразна форма, чийто тесен край е насочен надолу, което е условния юг. Поредицата от свързани сегменти е най-логично да символизира поредица от събития. Непрекъснатият ход на такава лента се отнася до нещо, което продължава да се случва. Прекъсването на лентата символизира нарушаването на хода на нещата. За всяко едно нещо, неговото нарушаване и прекъсване е неговата смърт. Тук може да се направи изводът, че насоченият надолу ветрилообразен обект, който къса лентата, е смъртта.

image

Дотук разполагаме с точно съвпадение по форма, ориентация и предполагаем смисъл с предполагаемия гроб.

Следващият пункт е такъв: в Магура всяка една фигура произлиза от по-проста фигура от същия вид – имаща същата конфигурация. Фигурите произлизат една от друга чрез усложняване и чрез взаимстване на елементи. На един етап фигурите сякаш придобиват плът и започват да приличат на хора. Придобиването на плът става чрез добавянето към основаната фигура-родител на два плътни триъгълника, събиращи се с върховете си в това, което изглежда да е кръстът на човешката фигура.

image

image

Двата плътни триъгълника са обърнати един срещу друг и силно наподобяват двете противоположни ветрилообразни форми на утробния кладенец и на гроба. Още повече, че при някои човешки фигури от Магура от долната страна на долния триъгълник и от горната страна на горния триъгълник има изпъкнали дъги, с които те напълно наподобяват ветрилообразните форми на утробния кладенец и на гроба.

Стана по-сложно да се следи логиката, но добиването на плът от страна фигурите следва да символизира това, че те вече са живи, но и това, че те вече са смъртни. Единият триъгълник показва, че са живи, а другият – неизбежната им смърт.

Ето как на още едно място се намери потвърждение на предполагаемия смисъл на кладенеца и гроба.

В Магура има още едно потвърждение: там са налични 8 сексуални сцени, свързани с 8 различни равнища на съзнанието. Там наличието на „колан” през кръста на човешката фигура я определя като женска. Коланът е свързан с утробата, символизира нея тъй като това е най-съещствената разлика между мъжкото и женското тяло, а „коланът” пък е единствената разлика между мъжките и женските фигури в Магура. Освен това, „коланът” преминава там, където действително се намира утробата.

В някои от по-нисшите сексуални сцени „коланът” е водоравен и прав, което значи, че матката не „се вълнува” от случващото се или, че жената не е готова да зачене. В четирите най-висши сексуални сцени от Магура, навсякъде „коланът” става ветрилообразен от двете си страни – все едно на женската фигура е сложена папионка. Такъв е коланът именно и в сцената, в която жената зачева и ражда. Недвусмислено, ветрилообразната форма на „колана”, т.е. „ветрилообразното състояние на матката” е свързана с готовността да зачене. А да зачене значи да даде плът. Даде ли плът, това значи, че дава и смърт.

image

Дотук първоначалното допускане за смисъла на формата на кладенеца и гроба се потвърждава по множество начини – пренасянето на смисъла на символа дава смислен прочит на множество места. Следва смисълът да е този. Иначе някъде би довел до безсмислици. То е като да знаеш смисъла на една дума – в колкото и книги да я намериш, тя значи едно и също.

И така: освен, че мъжът може да избира как да му отвръща жената и какво сексуално отношение да има към него (избира това, отнасяйки се към нея по съответния начин, символизиран от точните особености на символа за възбуден мъж в съответната сцена), какво друго приложно значение може да се намери в рисунките и предаденото чрез тях знание?

Едно много важно нещо, касаещо силно двойките които не успяват да заченат!

Само една от всичките 8 сцени води до зачатие - шестата.В нея е описано как мъжът трябва да подходи към жената, за да добие тя нужното душевно разположение, единствено при което се получава зачатие. Е, имам още да чета рисунките, за да разбера какво точно значи тази мъжка фигурка и какво точно е това отношение, но вярвам, че неуспеха в зачеването се дължи на неправилния мъжки подход и нагласа. Тогава, лечението на липса на зачатие следва да е значително просто и да е постижимо с промяна на отношението към жената.

Вярвам също, че отношението на мъжа към жената може така да се управлява, че да се изпитва голямото удоволствие на изпразването вътре, без жената да зачева - просто трябва да се избере някои от подходите, описани в другите сцени.

За първи път на едно място се намира пълната вселенска сексуална философия и познание.

И това не са глупости. Изпробвал съм част от нещата. Например, мога да възбудя силно жена, с която си говорим, като ползвам станалите ми известни познания. Да, това може да ме превърне в изверг, ако злоупотребявам, но магурските сведения работят. Затова съм уверен, че рисунките не грешат и по отношение на зачатието и, че то е въпрос единствено на съответния подход.

Е, нужно е и условието да е налична и душата за прераждане, но тя тук е описана като следствие.

Много благодаря за отдаденото внимание! Когато разбера точно какъв е нужният подход от страна на мъжа за получаването на зачатие, ще пиша, защото това е важно за много хора.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.




Гласувай:
2



1. podvodni - Изключително интересни интерп...
22.10.2015 16:48
Изключително интересни интерпретации на рисунките от пещерата.
Поздрави !
Когато чета това което споделяш в главата ми нахлуват безброй мисли които водят в много интересна посока.
Например :
Отделяш голямо време на колана на женската фигура. Докато четях за него в главата ми нахлу една единствена дума - пафти. Та си спомних, че в народните женски носии неизменно или почти винаги присъства един интересен детайл на колана. Тези пафти наподобяват, на пръв поглед капка, но странно защо краят на капката е извит , а не прав. Тук на помощ ми дойде изображение на двуглав орел на самите капки и веднага ми светна, че това всъщност не са "капки" а стилизирано изображение на крила - орлови крила. Символичното значение на крилата - орелът в съчетание на самото изображение на фигурата е върховната власт, от една страна. В самият детайл (изображението от Магурата и пафтите) е многопластово. Самата фигура е стилизирано изображение на съзвездието Орион. В последно време излизат доста сведения за ролята на Орион в историята на Земята и по-специално в историята на днешните Български земи и народите произлезли от тях. Самата цивилизация от Орион е МАтриархат. От тук и названието на богинята майка - МА.
Спирам до тук защото ще осъмна само в този пост.

Зимата иде, а с нея ми се отваря възможност да прегледам всяко твое писание от самото начало.

Незная кога, но да се надявам да бъде скоро, можем да побеседваме тет-а-тет !
Поздариви за това което сте свършили до тук !
цитирай
2. kikowsky - Ти къде се намираш? Напоследък ч...
22.10.2015 16:55
Ти къде се намираш? Напоследък често пребивавам в София.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2581795
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930