Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2015 14:50 - Жречески познания от Магура относно степените на съзнание и видовете полово общение. Решение на проблеми със зачеването. Част 1
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 1959 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 19.01.2017 19:06


Едно време хората са разполагали с много знания, ама изглежда, че знанията са били предавани само на посветени и не се е допускало да се разпространяват свободно и за масова употреба. Такова свидетелство има в пещерата.
Магура, където 700 скални изображения разкриват особено задълбочено познание за света и неговите закони. Рисунките са направени дълбоко в пещерата, където не е било безопасно да се влиза - не всеки е можел и не всеки е бил допускан там. А мястото е избрано така, че да даде максимална дълготрайност на записа - единствената суха и земетръсно стабилна галерия в пещерата.
Интересно е това явление, при което знанието е трябвало да бъде съхранено за стотици поколения, но да не става масово. По всичко личи, че върху него е упражняван монопол, но подбудите за това не са докрай известни. Дали някой е искал да се облагодетелства от монополното си положение на посветен или пък така са били ограничавани възможностите за злоупотреба и профанизация? - кой да знае.
Там има и сцена, която сега наричат "Ловната" поради объркване, че става дума за бита на хората от праисторията. Такива обърквания са нормални за казионната наука. Сцената съдържа запис за това как вече посветени магове окултуряват примитивни хора и така създават цивилизацията, като изграждат у тях специализирани знания и умения. Но, докато посветените магове са изобразени със силно развито съзнание, то деятелите (обучените на конкретни умения хора) са значително безсъзнателни - те са подобия на програмирани роботи и на тях не е даден този най-съществен дар. Такава е и нашата цивилизация - огромен сбор от праволинейни хора, програмирани за определени дейности, но без достъп да познанието. Но кой ръководи всичко това?
В същата сцена в Магура е записано, че маговете осъществяват ръководството на човешките дела чрез посредник - там е използвана една фигура с буквално значение "шаман", но в случая е по-смислено да се чете като проводник. Нима ние не биваме манипулирани чрез откритията, които "правим", и чрез страстите, които ни насаждат. Но това остава някъде отвъд възможностите ни да видим. Така считаме, че сами избираме.
Това знание от Магура е било ползвано многократно за просветлението на човечеството, като следите от тези дейности са изобилни. Името Магура може да се намери на повече от 2 000 места по света, като навсякъде значи едно и също, а и на повечето от тези места и до сега са останали божества със същите епитети като на Богинята-Майка от Магура. Същите символи се намират в алхимията, в астрологията, от там произлизат руните, буквите от Кирилицата. Там се намират корените на Християнството и Будизма. Магура е един древен център, от където просветлението е разнасяно по света и такава е нейната задача.
Разнасяно е, но никога не е ставало масово - то е ползвано когато и за каквото трябва. Масови са ставали само неговите отзвуци и частични тълкувания под формата на религии.
Като се има предвид, че първите рисунки бележат възникването на тази култура преди 42 000 години, че последните рисунки са от преди около 14 000 години и, че Християнството и Богомилството имат идейните си основи пак там, то става ясно, че Магура е школа, работила в продължение на цели 41 000 години, ако не дори и до ден-днешен.
Това е изначалната школа на човечеството и нейната дейност е впечатляващо дълговечна, а и несравнимо резултатна, тъй като поне 2/3 от световната територия е обитавана от хора, носещи всевъзможни културни разклонения от Магура.
Сега изглежда сякаш тя вече не функционира. Поне не ми се е удавало да намеря някъде човек, който да е посветен в записаните там познания. Затова ми се наложи сам да търся смисъла им. Така се самопосветих, но не без помощта на самите рисунки, които са така направени, че ти дават всичко необходимо да ги прочетеш, а ти трябва само да вложиш нужното време и внимание.
Мисля, че към днешна дата съм единственият посветен - по описаните причини. И не знам точно каква трябва да е правилната линия на поведение - дали да мълча за наученото или да го споделям. В крайна сметка го споделям, защото хем имам ненавист към криенето на познания, хем мисля, че човечеството трябва да знае.
Реално, колкото и да го споделям, колкото и да го обяснявам, пак ще го разберат само някои хора. Така че, за пръв път през последните хилядолетия, а може би и за последните десетки хилядолетия това знание се гребе от там с пълни шепи и се предоставя за масово сведение и посвещение.
Естествено, имам някои притеснения. Тези магурски знания могат и да се прилагат в ежедневието и аз самия не веднъж съм го правил, по-често с експериментална цел, ама понякога и с користна.
А в тази статия ще говоря за сексуалното развитие на човека и за пътя към развитието на съзнанието. Двете са свързани помежду си - така казва Магура. Намирам го за вярно. Тук има големи възможности за злоупотреби, защото открих, например, как мога почти безотказно да предизвиквам сексуалното желание на жените. И сами разбирате, че това може да бъде доста злотворно познание.
Както и да е, за пръв път имате възможността да разполагате с жречески познания, датиращи от преди повече от десет хилядолетия.

image Осемте сексуални сцени от Магура

Разгледайте ги. Те са разпръснати из Галерията с рисунките в определен ред. Най-нисшите съм поставил в ляво, а най-висшите - в дясно, за да е привично за нашето разбиране за посоката на развитие, иначе в Магура се чете от дясно на ляво.
Разпределението им в галерията е такова, че човек не може веднага да види техния ред и последователност - те идват сякаш несвързани помежду си, разделени една от друга от различни сведения. Казионната наука ги нарича танци, но нейните изследователи никога не са отделяли достатъчно време и внимание да забележат детайлите им, че да схванат, че всички тези изображения са от една и съща смислова група. Те не са отделяли достатъчно време и внимание да ги пречертаят и подредят заедно. Затова този магурски разказ е останал невидим и непознаваем за тях.
В галерията най-нисшата е в самото начало, а навътре следват след по-висши сексуални сцени. Нормално е с оглед на това, че процесът на посвещение във все по-задълбочени познания тече навътре в галерията.
Тук съм ги представил съвсем нагледно.
Преди да продължа със смисъла им, нужно е да направя въведение в това, какво изобщо е човекът според Магура.
Не би било възможно да знам, яко някога още в началото не бях се заел да групирам различните изображения по стилово подобие.

image image

Това е потребно за ума, за да схване някаква логика в нещата, иначе рисунките изглеждат като пълен хаос и действително човек може да ги възприеме за детински драсканици, плод на някакви религиозни, примитивни хора.
Но в крайна сметка ми се изясниха три типа рисунки. Като ги разгледах допълнително, видях, че рисунките от всеки тип могат да бъдат подредени от най-прости към най-сложни - сякаш се образуват една от друга чрез усложняване. Лесно беше да зацепя, че съществуват три най-прости рисунки, които са началата на съответните поредици. Това ми беше най-същественият пробив, защото така можах да разпозная трите начала - Дух, Душа и Пространство. След това можех вече да разпознавам тези отделни елементи вътре в по-сложните рисунки и, в крайна сметка, да се науча да ги чета.
Ето тук едното начало - това на Духа:

image

Обърнете внимание, че всички символи от този тип произлизат от Слънцето ("слънцето") и имат различни вариации - това са ядрото на "слънцето" заедно с различните му лъчи. Това са най-различни състояния и честоти на душа и това е мъжкия аспект.

image

След това можете да видите как различните мъжки фигури произлизат от мъжките символи на духа чрез уплътняване. Ето разни примери:

image image

Това, че тялото има формата на пясъчен часовник, не значи, че това е женска фигура в рокля - това са си наши, културно обусловени интерпретации.
След това се случва нещо друго:

image  image

Чете се от дясно на ляво и виждаме, че единия от трите аспекта на Богинята-Майка взима основния лъч на слънцето и неговото ядро със все двете точки вътре. Това е като изваждането на ребро от мъжа. След това Богинята-Майка добавя към този мъжки дух символа Т, който значи ум, промисъл и така създава женския символ на духа - творящия дух.
На основата на това се създава цяла поредица от женски символи на духа:

image

Познават се по "коланчето", което е наследство от добавения символ Т, който е от Началото на Душата.
След това възникват множество женски фигури чрез уплътняване на творящия, женски дух:

image

imageimageimage

И така, набързо разказах как според Магура са създадени мъжът и жената. Но имайте предвид, че тези фигури не са техните тела, а са техните души. Душата се ражда от уплътняването на духа.
И какво имаме? - в нормално състояние мъжките и женските души изглеждат по този начин. Но, когато двете се намират близо, то мъжката душа се променя коренно:

imageimageimageimageimage

Видяхте ли? - далеч от женската душа, мъжката прилича на развит, съзнателен човек. Близо до нея, мъжката душа се превръща във възбудено състояние, което е примитивно.
От къде знам, че това състояние е примитивно?

image

Ето това са различни символи на плътен дух, който няма развитие, но има заложба. Той се стреми да се осъществи. Затова е и смъртен, защото с изчерпването на заложбата умира - приключва се.

image

На основата на тези плътни символи на смъртния, програмиран дух се създават всички рисунки на деятели - да, във възбудено състояние мъжката душа се превръща в деятел, който се стреми да се осъществи.
Какво значи душите да са близо и мъжът да се възбуди от жената?
Телата може да са близо, но душите да са далече - тогава няма възбуда. Но телата може да са далече, а душите да са близо - тогава има възбуда.
Важното е душите да попадат в близка област от менталното пространство - това е най-вече, когато мислим за едно и също. Тогава мъжката душа попада близо до женската и преминава във възбудено състояние.

image Осемте сексуални сцени от Магура

Сега обърнете внимание на това, че има две безлични сцени - първата и третата. След това, от останалите 6 сцени, в 5 от тях мъжката фигура се намира от дясно, което значи, че тя предизвиква възбудата.

Значи, случва се следното: мъжката душа попада близо до женската, възбужда се и предизвиква сексуалните отношения. В тези случай мъжката душа е инициатор. Само в най-дясната, най-висша форма жената е инициатор, но до тогава пътят е дълъг.
След това обърнете внимание на още неща: навсякъде и мъжките, и женските души имат разлики в изобразяването, което значи, че са налични различия в отношенията. Щом мъжът е инициатор, това значи, че неговото конкретно състояние предизвиква точно определен отговор от страна на жената - и всички възможни видове са описани в Магура.
Къде е приложната стойност на това? Ами гениално е - искате секс? - тогава постарайте се да мислите малко и да чувствате заедно с жена си - душата ви ще отиде при нейната и ще настъпи възбуда. Тогава можете да изберете в кой мъжки тип възбуда да се намирате, от което зависи с какво сексуално отношение ще ви отвърне жената - това зависи от мъжа, освен в последния случай, в първия и в третия.
Това е приложната сила на познаването на магурското учение.
След това, нека ви представя различните сексуални отношения:

image

Фигура 1. Най-нисшата форма на сексуално общение – инстинктивната и животинска.

Магурският разказ за сексуалното развитие на човека е в пряка връзка със степента на развитие на неговото съзнание. На Фигура 1 и двамата участника имат конфигурацията на деятели – тела като чертички и плътни, топчести глави, които символизират нисше съзнание. Те са водени от инстинктите си и не разгриначат мотивите си от себе си. Те правят секс като животните – без осъзнаване, само под действието на сили, които ги заставят да правят така – нагоните. Тук дори мъжът и жената не са стилово диференцирани, което допълнително указва за липсата на разграничаване от тяхна страна – когато нагонът ги завладее, те повече не са себе си, а само негови изпълители.

image

Фигура 2. Осъзнато сексуално общение.

На фигура 2 вдясно виждаме мъжка същност в сексуално възбудено състояние. Интересно при мъжките същности в Магура е, че в нормалното си систояние те имат пълноценно човешка конфигурация, както е показано на Фигура 46. Когато мъжката същност се намира близо до женска същност, тя преминава в своето редуцирано състояние на деятел от Фигура 2. Това значи, че мъжът в състояние на сексуална възбуда частично губи съзнанието си и се превръща в инструмент, чрез който се осъществява определен природен принцип. Понеже е от дясната страна, мъжът е инициаторът на сексуалното общение.

В това второ равнище на сексуално общение женската фигура е съзнателна. Нейният колан е с изтънени краища, което значи, че тя не желае бременност. Нейното съзнание е затворено – тя не е отдадена на сексуалното общение, макар да участва в него. Ръцете сключват леко сърцевидна форма, което означава преднамереност. Това е сцена на сексуален акт от любопитство или просто, защото така се прави.

image

Фигура 3. Сексуално общение по навик.

След като сексуалното общение е съзнателно изучено при Фигура 2, то идва ново негово равнище, показано на Фигура 3, където сексуалното общение е по навик – в него няма възбуда, няма съзнание, няма пълноценни човешки същности, няма дори деятели.

image

Фигура 4. Проституция.

Следващото равнище на развитие на сексуалното съзнание е проституцията – Фигура 4. При нея коланът на жената е равен, което значи, че нейната детеродност е равнодушна – тя не желае бременност, не е възбудена, безразлична е към мъжа. Ръцете й, обаче, са силно завити навътре, което означава преднамереност и стремеж към придобиване. Това е моментът, когато женската същност осъзнава, че може да изпозлва сексуалното общение за придобиване.

image

Фигура 5. Тантра.

Фигура 5 разкрива следващо равнище на сексуалното общение. Тази сцена се състои от две части, като дясната е началото, тъй като в Магура се чете от дясно на ляво. В дясната част мъжката възбудена същност е изобразена без ерекция, което значи, че сексуалният акт не се консумира. Това е трантрическа практика, при която сексуалната енергия се възбужда, но не се разходва. Тези практики водят до това, че в тялото се отделят множество хормони. Те са символизирани от отровната гъба по средата на сцената, която указва за това, че съзнанията преминават в изменено състояние – като при наркоза, но под въздействието на естествените телесни хормони, отделени от жлезите с вътрешна секреция.
В следствие на тази практика, съзнанията на участниците преминават на ново равнище, което се символизира от чертите над главите им – те се свързат с небесата. Това е сексуална практика за просветление.
Тук коланът на женската фигура е ветрилообразен, което значи, че жената е възбудена и готова за зачатие.
В тази нова степен на съзнание, която идва след идеята сексът да се ползва за придобиване, вече е налична идеята, че сексът може да се ползва за по-висша форма на придобиване - т.е., за просветление.

image

Фигура 6. Сексуално общение за зачатие.

Шестото равнище на сексуално осъзнаване е сексуалното общение с цел зачатие. В него коланът на жената е ветрилообразен, а съзнанието й не се стреми към придобивки. В сцената има и трети участник – най-вляво – душата, която ще се прероди чрез този сексуален акт. Без нея не може да има зачатие.

image

Фигура 7.

За съжаление, още не съм разпознал сексуалното отношение от Фигура 7. Тя има следните особености: истинският двигател на мъжкото щение към жената е плътен дух (най-вдясно), който иска да се осъществи. Жената е готова да зачене и е възбудена наистина, което се познава по ветрилообразния колан. Но съзнанието й е затворено (ръцете около главата), обаче пък иска да придобие или да изживее. Освен това, това сексуално отношение идва след зачатието и е по-висше от него, но не се сещам какво е, навярно защото не съм го изживявал.
В предната сцена душата за прераждане е следствие на акта - тя идва, привлечена от него. Тук може би има кармично определен дух за прераждане, който кара мъжа да го зачене - това трябва да се осмисли по-задълбочено.

image

Фигура 8. Сексуалното общение като благословия.

След цялото посочено дотук сексуално развитие, съпътвствано от същевременно развитие на съзнанието, идва седмото равнище на сексуално осъзнаване и общение (Фигура 8), при което дланите на ръцете на жената са насочени нагоре. Това значи, че женската същност служи на нещо извън себе си – прави това за някакъв друг принцип, извън нейната същност. Коланът й е равнодушен – тя не е възбудена от мъжа, нито желае да зачене. Тук жената е от дясно, което значи, че тя инициира сексуалното общение. Причината за това е, че сексуално успешният мъж е много по-успешен в живота си, защото подхожда към делата с по-добър заряд. Жената, чието съзнание е достигнало връхното си развитие, знае това и благославя мъжа чрез секса, за да бъде той успешен в делата си.
Според Магура, основното сексуално развитие се пада на женската същност – развива се нейното съзнание, от което зависи и видът сексуално общение. Мъжката същност прави само една крачка на развитие, очевидно под въздействието на развитието на женското сексуално съзнание.
Може да се обобщи, че според Магура сексът е пътят за развитие на човека от състояние на деятел до състоянието на божествен, просветлен човек с развито съзнание.

image

Фигура 9. За какво е нужно сексуалното развитие и възбуденото състояние на мъжа.

Фигура 9 показва за какво е потребно да се овладее възбуденото мъжко състояние без консумация на половия акт. Най-вдясно се вижда един от символите на духа,  вътре в който има точка. Това значи концентрация, а именно концентрацията създава сексуалната възбуда. Опитайте – съсредоточете се много силно върху нещо, ако сте мъж, и много скоро ще усетите мощно напрежение в простата. Ще получите желание веднага да излеете това напрежение. Но, ако задържите концентрацията и не предприемете освобождаване, то вие ще се намирате в състоянието на мъжа от дясната страна на тантрическата сексуална сцена, чиято сексуална енергия е възбудена, но не се разходва. Същият символ е изписан и във Фигура 9 – този долу по средата. Показано е, че това състояние поражда три нови обекта – така се създава пространството, което е потребно за осъществяване, за материализация на мисловните построения.
В крайна сметка, Магура се отнася до магията и затова се казва Магура. Желал бих да споделя пълните сведения за името Магура, които събрах през годините, но с това изложението ще нарастне двойно. Само набързо ще спомена, че едно от значенията на името е следното: сричката МАГ значи обучен, просветлен, умел човек, а сручката УР значи място. Заедно двете значат мястото на умелите, школата. Иска ми се да разкажа повече и за магическите познания, записани чрез рисунките, но е нужно да огранича това изложение до разумен обем. Съвсем накратко, в Магура е записано по няколко начина, че едно, което е отнесено само към себе си, поражда три нови, което е основата на сътворението с мисъл, т.е. в основата на магията. Това е записано във Фигура 9 и затова жената от последното равнище на сексуално осъзнаване дарява мъжа си със секс, за да му помага да бъде ефективен осъществител на замислите си. Трите елемента са причината броят на описаните тук фигури да е незименно кратен на числото 3, както и на числото 27, което е три на трета степен.
Нужно е и едно уточнение относно сексуалните сцени – сред тях няма никакъв хомосексуализъм. Дали хората от онова време да практикували хомосексуализъм или не са, не мога да кажа. Обаче в Магура става дума за философията на плодородието, т.е. на материализацията на мисловните и енергетични построения. Затова са нужни мъжка и женска същности и то не толкова телесни, колкото духовни и душевни. Това условие не се изпълява от съчетанието на мъжки и мъжки или на женски и женски същности и енергии и затова няма никаква хомосексуална сцена в Магура – защото от това нищо не се ражда.
От къде идва това, че ветрилообразната форма на колана значи, че жената е готова да зачене?
На скалата Чачин камък съществуват няколко ритуални кладенеца, изсечени в скалната площадка. Една съществена част от скалата е оттрошена, навярно за добив на строителни материали, но все пак е останало достатъчно, за да се види нагледно наличието на въпросните щерни. Те не са с ествествен произход и явно са създадени за определи цели. Наличието им определя мястото като светилище.
Най-големият от ритуалните кладенци има форма на утроба. Той е яйцевиден, с по-широк заден край, и е отворен само от северната си страна, като там отворът образува една издължена шийка. Съвпадението с формата на матката е пълно.

ПРОДЪЛЖАВА =>

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. 
Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2571814
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031