Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2014 12:26 - Себе си
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 1410 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.01.2017 18:39


Много пъти наблюдавах как животът ми се мени от едно рабиране към следващо, от една дейност към друга, от едни припомнени в себе си знания, мисли и нагласи към други. Социологията казва, че в живота си човек повтаря цялото развитие на човешкия вид до сега - ембрионът повратя еволюцията, детето - примитивните диваци, пуберът - античността и т.н. И всеки човек стига до някакво равнище на развитие в живота си - може би до онова равнище от последното време, в което душата му е била въплътена. Наистина много хора се развиват нормално и след това спират на един етап, на който си остават до края на живота си - това е някакъв техен си етап, който съответства на ценности, стремежи и разбирания от някоя част на човешката история. При мен се развиха и преминаха много етапи - всичките сравнително за кратко. Идват новите идеи, без да ги чета - намирам ги у себе си, стоят някое време и ги осъществявам, и съвсем скоро си тръгват. Дори идеи, каквито в известната човешка история не е имало - те са си мои, нови, различни. Като че ли душата ми не е част от земната еволюция и не повтаря развитието на това човечество. Това преминаване през всичко усвоено през животите е нещо като бърз преговор - докато човек стигне равнището си. Това е нещо като актуализиране на основата, така че съзнателно да може да се надгради следващото. Отминах Ню-ейджа преди години, сега умът ми е в едно ново общество от Водолея, а също и в магията, която в бъдещето ще се намира във всичко. Понякога харесвам много някои свои епохи, но те си отиват и не мога да ги върна или задържа - явно идеята не е да стоя в тях, а да си ги припомня набързо, за да достигна до равнището си. Това още не се е изчерпало. А в някои от тези мои епохи има идеи, които са гениални, обаче са само припомняне - не е речено да живея и да се занимавам с тях. Мисля, че не съм част от земната еволюция или, може би, съм се завърнал от бъдещето, защото имах у себе си Ню-ейджа, преди той да стане известен на хората и отдавна съм го изоставил, т.е. в собствение си етапи изпреварих развитието на света (ползвам Не-ейдж за репер, защото горе-долу моя личен такъв етап и историческото явление се изравниха във времето). Значи, степента ми на развитие отива някъде в бъдещето - още не знам къде. Сега съм в зрелия Водолей.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2587184
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930