Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2014 13:07 - Места, от които се управлява Белоградчик
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 1767 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 19.01.2017 18:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По случайност и непреднамерено открих място, от което се управлява Белоградчик, но по по-особен начин. Това далеч не се прави от Общината.
Чистих една пътека, дълга 200 метра. След дъждовете беше урасла много и трудно се минаваше. Два дена работих там и сега ширината й е над един метър. Преди това почистих две замърсени места - изобщо, много работа беше, но моите гости са специални и искам да им създам приятни и удобни условия. 
Докато чистех там, по едно време вече от умора и от чудене, защо толкова съм се нахванал, взех да си мисля колко много неща правя за развитието на града си, без да съм длъжен, без да ми се плаща и без да имам правото да карам някого да ми помага. Помагали са няколко души, но всеки си има работа и задължения и не мога да искам нищо от тях. Желая да мога да им плащам за труда - тогава вече ще ги каня. Сега не мога и ми е неудобно през цялото време, когато чистим заедно.
Та си мислех, ако бях кмет, положението щеше да е наобратното на това - щеше да ми е задължение, да ми плащат за това и да имам основание да карам поне работниците от временната заетост да вършим заедно тази работа. Мислех си, тогава какви ли чудеса от храброст щях да направя при положение, че сега също ги правя без всички тези ресурси.
Обаче не искам да съм кмет, защото това ще ми пречи да си правя моите проучвания, да водя хора, да говоря за магия и т.н. Искам някой друг да е кмет, ама да е открехнат човек. Така заедно да направим нещата в желания и нужен мащаб. Да разгласим широко и широко да се признае, че Белоградчик е важен център на история, култура, мистика и езотерика. Искам да преминем към нов етап от развитието си. Но моята роля в това не е кметска.
Такива неща си мислех и си представих няколко пъти как го казвам на хората, а също и как го пиша към снимките от чистенето, които ще публикувам в страницата Аз обичам Белоградчик.
Но не казах това на никого, нито го написах.
В следващите два дни ми казаха точно същото, без да съм говорил с никого - колко неща правиш, трябва да станеш кмет.
Тогава загрях, че от това място мислите ми могат да стигат до хората и те също да ги мислят. А, али разбирате, че от такова място се управлява целия град?
Това място по принцип не е случайно, тъй като в неговата околност има много голяма концентрация на светилища, а и там е построена Белоградчишката крепост около древното светилище на бога Бел.
От Магура става ясно, че Бел, освен че е богът-слънце, има също и въплъщение, което е цар, още водач. Значи, той си е имал светилище над Белоградчик, в центъра на Балканите. От там той е могъл да внушава мисли. За мен всичко се връзва в една цялост.
То затова светилищата са на специални места и затова после Римската империя си гради крепостите все върху светилища - там се представя, че ги пази и, че е на страната на местните хора, но в същото време не ги допуска в крепостта и управлява от там самите умове на хората.
Това работи много добре по простата причина, че хората мислят преминаващите през умовете им мисли за свои собствени и вярват в тях.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2581476
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930