Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2014 10:35 - Въздействие на фигурите
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 2211 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 19.01.2017 18:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По време на походите получих нова за мен информация относно това как начертаните фигури въздействат на околната среда.  Сведението е кратко.
По време на курс по радиестезия върху лист се изчертавала някаква фигура и над нея се залюлявало махало. Резултатът бил, че скоро махалото започвало да следва очертанието на фигурата.
От това може да се предположи, че самите очертания предизвикват промени в пространството, а то от свя страна е нещо като тъкан от енергийни лъчи. Преразпределянето на лъчите, което се случва заради очертанията на фгурата, създава ново пространство, в което се движи махалото. Такъв мисля, че е механизмът на работа на изчертаните фигури. Затова те имат способността да въздействат.
Това съвпада с друга информация, която имам отпреди това. Разказаха ми, че радиестезиолог е замерил енергията на площадката на скалата Чачин камък, където са изсечени фигурите от групата на Петроглифа. Енергията там била много мощна и то около самите изображения, не толкова върху самата скала.
Интересно е от такава гледна точка, какви ли са енергиите вътре в Галерията с рисунките в пещерата Магура, където има около 700 свещени изображения с вплетени в тях геометрични постановки и алгебрични пропорции.
Любопитен въпрос е също каква ли е енергетиката на 125-метровия Въбовски кръг или пък на 70-километровия Белоградчишки геоглиф.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hel - Изглежда много интересно и ми се ...
26.04.2014 04:02
Изглежда много интересно и ми се иска да е вярно. Какво фигура са начертавали? Аз опитах с триъгълник и нищо не стана. Все пак като застане махалото над някоя страна започва да се движи напред назад точно над линията. Обаче ако е над средата на триъгълника , се движи в кръг, както обикновено. Не съм добра с махалото, защото някак не успявам да съм неутрална и му "внушавам" как да се движи. Само че този път не успях да го "накарам" да се "върти" по триъгълника. :)) А ти защо не опиташ? Може и с игла на конец да се прави.
цитирай
2. kikowsky - От това, което ми казаха, не разбрах ...
26.04.2014 16:32
От това, което ми казаха, не разбрах дали махалото се движи по цялата фигура или по части от нея.
Движението по една линия на триъгълника ми изглежда напълно това, което следва да се случи, защото силите се разпределят по страните. Когато е над центъра, би следвало всики страни да въздействат еднакво силно и махалото да се движи както обикновено.
Ама само теоретизирам, не съм опитвал :)
цитирай
3. nikokola - Здравейте! Най-лесно можете да ...
01.05.2014 18:48
Здравейте! Най-лесно можете да пробвате със следните фигури - три успоредни хоризонтални линии, три успоредни вертикални линии, дясновъртяща спирала, лявовъртяща спирала, кръст, петолъчка на която са начертани осите от центъра към върха на лъчите. Пробвах преди няколко дни и при първите 4 фигури, махалото почти веднага хваща посоката. При кръста, махалото първо следва вертикалното рамо а после хоризонталното. При петолъчката следва една след друга осите начертани от центъра към върха на всеки лъч.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2572089
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031