Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2011 13:18 - Правилната основа означава правилно построение.
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 3591 Коментари: 7 Гласове:
21

Последна промяна: 19.01.2017 16:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Великата заблуда за баланса като намиране на равновесна точка между две крайности. Това е неосъществимо. Между двете крайности никога няма ориентир и не може да има баланс. За баланс трябват три точки - двете крайности и мястото. Всяко нещо на мястото си. Ето това е. 
БАЛ е като равностранен триъгълник. В него никога няма никакво несъвършенство.

Не търся, а намирам. Не искам, а получавам. Не настоявам, а се случва. Не взимам, а съм пълен. Не задържам, а съдържам. Не се стремя, а постигам. Не полагам усилия, а съм реализиран. Когато ме търсиш, не ме намираш. Ако търсиш себе си, намираш мен.
Аз съм отношението.

Аз съм само ваша проекция и поради това всички вие сте моя проекция. Мислите ми са вашите действия и действията ми са вашите мисли.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
21



1. nelibs - . . . "Не търся, а намирам. Не ...
28.11.2011 10:42
..."Не търся, а намирам. Не искам, а получавам. Не настоявам, а се случва. Не взимам, а съм пълен. Не задържам, а съдържам. Не се стремя, а постигам. Не полагам усилия, а съм реализиран. Когато ме търсиш, не ме намираш. Ако търсиш себе си, намираш мен.
Аз съм отношението.

Аз съм само ваша проекция и поради това всички вие сте моя проекция. Мислите ми са вашите действия и действията ми са вашите мисли...."
...направо ме шашна...
цитирай
2. anonimen65 - sam v obshtenie s
30.11.2011 02:02
niakoi znak ot magurata li dostigna do tazi dulboka prozorlivost za sushtnostta v nashiia sviat.ili bog te naputi kakvo da prochetesh,za da stignesh do tova realno i mudro zakluchenie?skok malko vstrani,no blizko do tova vurhu ,koeto govorish - jultia choveshki skelet v dupkata na tsarichene ima li go ili ne?.istina ili fantastichno zabulvane na aktsiiata za samuilovoto zlato?
цитирай
3. kikowsky - За жълтия човек и за самуиловото злато
30.11.2011 08:41
нищо не мога да кажа.
А за другото - от някое време знам, че ако искам, мога да бъда директно обучаван от... Даже не знам какво е. Същества ли са или някакво информационно поле, не знам. И го поисках :) Тая нощ през цялото време сънувах символи и, че ги употребявам в живота. Това е едно от нещата, които искам - да реализирам тяхната философия в нашия живот.
А предната нощ сънувах, че съм написал една статия. Имах я направо готова в съня си :) Само не ми харесваше, че не съм направил никакви илюстрации :D
Всеки може да бъде магурски човек. Може би първо трябва да бъде подготвен, но е възможно.
цитирай
4. anonimen65 - mojesh li
02.12.2011 01:08
da ia napishesh v budno sustoianie?ne si chuval z tsarichine v podrobnosti ili niamash sobstveno mnenie po tozi vupros.ubeden si ,che vseki moje da bude magurski chovek?az se sumniavam.spored men triabva da si dosta duhovna lichnost/ne razbirai teologichna/triabav da si dosta nadaren umstveno samo takava lichnost moje da se opita da bude magurski ,chovek,no tova ne znachi ,che shte bude odobrena.
цитирай
5. kikowsky - Да :)
02.12.2011 12:33
Затова казах, че всеки може да бъде след подготовка. Но не е забранено за никого :)
Чувал съм, чел съм и съм гледал за Царичина, ама мога да кажа нищо, защото нямам личен опит.
Сутринта след съня можех, ама вече ми се загубиха подробностите.
цитирай
6. анонимен - ami zapisvai kogato sa presni de.tova e propusk goliam.az iamah predi godini prez denia kato sedna da pochivam videnia za niakakuv tekst na biala hartia s chern
02.12.2011 20:06
vednga kato se subidish si go zapisvai
цитирай
7. kikowsky - Темата на съня беше
03.12.2011 10:58
за точката на пречупване, която съществува във всеки човек - двете очи, които гледат едно в друго. Оказва се, че нищо друго не съществува, освен точката на пречупване. Тя задава отношението и чрез това всичко придобива привидна реалност.
Дори съзнанието съществува, само когато нещо бива осъзнавано. Дори то няма собствено съществуване. И така е с всяко нещо - съществува само в отношение със съответните неща. Това да две очи, който гледат едно в друго и имат обща зеница - точката на пречупване или гледната точка.
В този сън имаше голям урок за това как е нужно да се живее, как да се подхожда към нещата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2585616
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930