Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2011 11:31 - Да го д...т измислените богове!
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 3915 Коментари: 11 Гласове:
13

Последна промяна: 19.01.2017 16:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Какъв е този бог, който има нужда от дявол? Това е бог само на едната половина - измислен, непълноценен и безжизнен. Не вярвам в него и не ме е страх да го хуля. То не е по-страшно от това да хулиш измислици.
Убеден съм, че ние българите имаме наши си богове - истински, цялостни, жизнени. Нито само на небето, нито само във земята. Нито добри, нито лоши. Съвършено балансиращи в продължаващото си развитие. Нашите богове не са идеали, те са действителност.
Отхвърлете всичките си представи за бог и се единете с развитието. 
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
14



1. анонимен - Малко човеченце с големи капаци, ...
10.10.2011 11:37
Малко човеченце с големи капаци, кой си ти, че да съдиш? Чел съм ти и други измишльотини в блога, ама по-издаваща факта, че си елементарен в главата, не съм.
цитирай
2. kikowsky - Усложненията в главата
10.10.2011 11:48
не са признак за нищо хубаво :D Опростяването е верния път. Така че, елементарното не означава лошо ;) Ако ме разбираш.
цитирай
3. kikowsky - Не е лошо да се каже нещо и за капаците.
10.10.2011 12:34
Ако започнеш да сваляш собствените си капаци, ще се учудиш колко от нещата, в които вярваш, са всъщност капаци.
"Добрите" богове са половинчати. Защото се използват за модел, който някой иска да следвате. Но тогава идва въпросът за "злото". И то се прехвърля върху дявола. Такива богове нямат нищо общо с живота, те са извън него. Ако се опитате да ги следвате, ще полудеете. И, не само че няма да се обогатите, но и ще обеднеете. Те са измислени, те не съществуват.
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - "Бог" е Любов.:) Той или то е в нас... Поне според мен.
10.10.2011 14:28
Любовта движи световете. И шаха на Магура. Вярвам в това. Всичко, което провокира към омраза, насилие, агресия не е "бог" или "богове".:) Незвисимо, с какви думи го наричаме. Затова, винаги съм имала респект към други "религии", стига да не изповядват екстеремизъм, фундаментализъм, ксенофобия, насилие... Но, най-голям респект имам към нежността, обичта, добротата...:) Няма по-могъщ Бог от Любовта, която движи световете! Всеки е свободен да вярва в нея и да я нарича, с каквито иска имена. Не мислиш ли? Защото, за да се стигне до истината, до знанието трябва първо да се разбере със сърцето. Поздрави и махни ти знаеш какво.:) Защото донякъде "измислени" сме и самите ние. Колкото по-нежни и добри сме, толкова по-неизмислени и силни ще бъдем. Додадих ти, може би, Магура, но знаеш, че те уважавам. Не ми е безразлично... Поздрави!
цитирай
5. kikowsky - Само гледната точка
10.10.2011 15:29
прави нещата добри или лоши. Не намирам абсолют. Ако днес ударя шамар на някого, то може това да доведе до нещо дорбо утре. Добър ли съм или съм лош? Ако се отнасям постоянно добре с някого, добър ли съм или съм лош? Така е възможно той да пропусне да забележи грешките си. Така мога да му навредя наистина много.
Не може само доброто да е дело на бог. Такъв бог няма. Това е човешко построение. Един истински бог трябва да е самият живот.
цитирай
6. yotovava - Има логика, но си мисля, че дяволът е продукт на институцията.
11.10.2011 09:57
Когато не е достатъчно убедителна, тя намира някой да е виновен и нещо, с което да заплашва - ада например.
Ако богът не е в душата ти и мислите, показността няма да те приближи до него.
Поздрав
Валя
цитирай
7. kikowsky - А сега пренеси виждането си за дявола
11.10.2011 10:16
и върху бога :)
Поздрав!
цитирай
8. kikowsky - На вълците е царството небесно.
11.10.2011 10:22
Ако ги няма вълците, овцете ще станат кекави и уродливи. Затова вълците са най-добрите помощници на пастира.
Безкрайното добруване поражда уродливост, защото е лъжливо. Страданието е откровено и четсно. То води до изправяне и усъвършенстване.
Един пълноценен бог трябва да е и двете. Такъв е животът, той е истинският бог.
Ако ви се яви страдание, ако ви се явят вълци, то е за да се поправите. Това не е дяволът. Това е истински загриженият за вас жив бог.
цитирай
9. yotovava - :))))))))))))))
11.10.2011 10:42
Когато човек е слаб, логично е да търси по-висши сили от него и с тях да обяснява явленията. Проблемът е, когато облечеш в безмерна власт по-висшите сили и с това да угасваш стремежа си към себепознаване.
Това обаче не ги елиминира автоматически, просто трябва да ги познаеш наистина.
цитирай
10. kikowsky - Нека има богове, но да не ме касаят.
11.10.2011 10:50
Дали аз съм се родил от тях или те от мене? А може би заедно сме се родили? Едно е сигурно. Нямам ли ги в главата си, няма ги и в света ми. Така че не завися от тях. И едва след липсата им мога да си позволя да погледна към живота.
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - 5. kikowsky - Само гледната точка
11.10.2011 11:59
kikowsky написа:
прави нещата добри или лоши. Не намирам абсолют. Ако днес ударя шамар на някого, то може това да доведе до нещо дорбо утре. Добър ли съм или съм лош? Ако се отнасям постоянно добре с някого, добър ли съм или съм лош? Така е възможно той да пропусне да забележи грешките си. Така мога да му навредя наистина много.
Не може само доброто да е дело на бог. Такъв бог няма. Това е човешко построение. Един истински бог трябва да е самият живот.

Говорим един език, значи може да се разберем.:) Едно е различието, границата - аз го наричам "сърце", разум на сърцето, ти го наричаш "гледна точка". "Бог" е гледната точка на сърцето, не на разума. Според мен. Оттам "доброто" и "злото". Да, аз поставям граница. Границата, на която макар и да е невидима и моя, ще сражавам и след смъртта. :) Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2581992
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930