Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2011 10:25 - Дервиши и предизвикване на сънища.
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 4331 Коментари: 3 Гласове:
30

Последна промяна: 19.01.2017 15:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наскоро прочетох една книга за сънищата на Пиер Дако. Оказва се много полезно четиво, защото подсъзнанието ни се опитва да ни подскаже много неща, докато спим. Но разбирането на сънищата е трудна работа, защото в тях се използват символи. Те никога не могат и не трябва да се тълкуват буквално. 
След това ми попадна книгата "Заслушани в молитвата на Вселената". Оставям настрана всичко останало в нея, което е изключително ценно. Там попаднах на информация за предизвикване на сънища по определена тематика. Трябва да имате конкретен въпрос. Набийте го в съзнанието си, задавайте го многократно. През това време вдигнете ръцете си над главата като дервиш и се въртете надясно, винаги надясно. Колкото по-бурно е въртенето,image толкова по-силно предизвиквате отговора. Преди лягане вземете една чаша с вода и изпийте половината, а другата половина - на сутринта. Това ще ви помогне да запомните добре съня.
Опитах го и ми се явяват сънища, от които имам наистина голяма нужда. Помня ги детайлно и не избледняват. 
Тук идва ролята на книгата за сънищата. С нея и с предизвиканите сънища ще можете да си отговорите на много въпроси.

image

Много от магурските фигури определено приличат на дервиши. Предполагам, че са използвали подобен метод за получаване на знания и важни отговори.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.




Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. amore - Привет, хубави размисли!
06.09.2011 11:42
Това, което описваш с чашата вода преди лягане, и след събуждане, е една от практиките в "Методът Силва". Много популярен метод за медитация и контрол над съзнанието. А бързото въртене около собствената ос представлява синхронизиране с магнитното поле на Земята. Затова малките деца се въртят около оста си често, защото се синхронизират. Имайки предвид, че магнитната решетка е променена от няколко години, напълно е възможно това въртене да те синхронизира с решетката на новото съзнание. Много интересно, ще опитам и аз, досега не бях се сещала да се въртя бързо. Случва ми се по време на работа с новите енергии, тялото ми да се завърта бавно в тази посока, докато протичат в мен и ги насочвам. Знам, че е автоматична настройка на вибрациите на тялото, но нямах представа, че забързано може да помогне още повече. Благодаря за интересния постинг! Весел празник и сърдечен поздрав!
цитирай
2. hinki - Сънища.
09.09.2011 18:25
Аз ползвам също тълковния речник на http://www.dreammoods.com
Оказа се, че доста ми помага. А и има всякакви интересни материали, свързани със сънищата.

Поздрави,
Кирил
цитирай
3. apollon - това е автосугестия - полезен метод ...
20.09.2011 14:40
това е автосугестия - полезен метод за съсредоточаване - много е важно какви въпроси се задават
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2571762
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031