Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2011 10:52 - Обединяване на цялото с отделното
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 2653 Коментари: 5 Гласове:
29

Последна промяна: 19.01.2017 15:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато се занимаваш с отделното, извършваш някакви обработки върху него, това е ум. Тогава си концентриран. Умът е занимание.
Ако обхващаш цялото, без да се занимаваш с него, това е съзнание. Тогава няма обработка, а възприемане както си е.
Двете са в противовес. Когато си в едното състояние, не си в другото. Това е дисхармония и тя поражда неудовлетвореност.
Сега ме осени една идея. Ако решавам задача, то аз търся решението й. Ивършвам обработка и съм концентриран. Приемам решението като частно, само за този случай. Съзнанието възприема множествата, а умът извършва действия с конкретни обекти. Извършването на действия с цели множества от обекти би могло да бъде ключът към обединяването на съзнанието с ума и постигането на хармония, баланс и удовлетвореност. 
Фигурите от Магура символизират обработки на цели множества. Кръговете в тях представят множествата - това е съзнанието. Вертикалните и хоризонталните черти са действията. Всяка фигура от Магура символизира някакъв тип обединение на ума и съзнанието, следователно, фигурите от Магура са ключът към удовлетворението, щастието и екстаза.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
29



1. yotovava - Концентрирането на множества създава практика, прецедент,
17.05.2011 11:10
който обобщава, а на базата на това обобщение се достига до умозрение.
Поздрави
Валя
цитирай
2. karambol5 - Признавам си, че обединението н ...
17.05.2011 11:19
Признавам си ,че обединението н аума и съзнанието ми в началото ,а и сега ми създава известни трудности . Но си прав в прозренията си :)
Поздрави ,Кико :)
цитирай
3. get - - Правилно !
17.05.2011 20:12

- Изрекохте на глас/формулирахте присъщи качества, на такива фундаментални въпроси, над които са се чудили и религиозни доктринери и философи - За "Азът" и "Егото" !!

- Пожелавам успех и в последващите Ви търсения !

- С уважение !

от Гет "ктист"
цитирай
4. smile999 - Хъм. . . на меn пък, не ми е само тру...
18.05.2011 18:53
Хъм...на мен пък, не ми е само трудност, и мъгливо ми е.:-)))
цитирай
5. boristodorov56 - boristodorov56 …. . . oooO…...
19.05.2011 10:15
boristodorov56

…...oooO…………....
…..(….)…..Oooo…
…… )../…..(….)….
…..(_/…….)../…..
....…………(_/……...
..… АЗ БЯХ ТУК....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2585504
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930