Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2011 15:33 - Ето на това му се вика магурица
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 9185 Коментари: 15 Гласове:
28

Последна промяна: 19.01.2017 15:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Благодаря на съблогъра Цар Кару I, за връзката към това изображение. Това е етиопска глаголица.
image
Не само, че символите са много по-еднакви с тези от Магура, но има и полета с квадратчета, каквито има доста в пещерата. Почти сигурен съм, че тази писменост е ключът към по-задълбоченото разбиране на символите от Магура.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
30



1. boristodorov56 - Егати и тогива ли е имало интернет?
25.03.2011 15:41
Егати и тогива ли е имало интернет?
цитирай
2. kikowsky - Въпрос ли е, че
25.03.2011 15:47
да му отговориш?
цитирай
3. karambol5 - не интернет. . компютър. . . Съвъ...
25.03.2011 16:05
не интернет ..компютър ...
Съвършенният !
цитирай
4. tzarkarui - https://lh5. googleusercontent. ...
26.03.2011 09:25
https://lh5.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VRXn1ZTpI/AAAAAAAAAwE/Lpij3yRrSYQ/coin1_1.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VRX56Zy8I/AAAAAAAAAwM/_rJ6LdeVZFY/coin1_3.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VRZjOD8fI/AAAAAAAAAwk/FA41Jru92gM/minilikII_2.jpg

Много интересно лъвче, нали? Почти като на нашия герб. Още по-интересно е, че става въпрос за епохата на Лъва (хайде сметнете го - 2160 години за една епоха-зодиакален знак, сега влизаме във Водолея - въртете по Зодиака знаците за да видите кога "аджеба" сме били в Египет). И още много въпросчета. Като например "Що ще Кирил при египетските копти"? "Дали е "цапцарапнал" глаголицата+кирилицата по типично мингиянски метод (щото нали си е бил половин юдей)"?
:) За информация на драскачите - имам си лекарство с/у тях - външния вид на опаковката можете да видите тук:
https://lh3.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VSWfOM1WI/AAAAAAAAA9E/mFl7Wjrwd4k/PrezKurin.jpg

Кириле, какво ти е мнението за този сабейски скрипт от Йемен?
https://lh6.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VSbZITwxI/AAAAAAAAA-I/l-TOPbazhGo/Sabaean%20script%20from%20a%20200%20BC%20building%20in%20the%20desert.jpg
А и за коптската азбука:
https://lh5.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/TGWe05ggdZI/AAAAAAAACuM/Z1Tj3tqL3vM/Coptic%20alfabet1.jpg
:) Виждал ли си коптска шатра?
https://lh6.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VRwYq3rBI/AAAAAAAAA1Q/oYH0d4fHuYE/s512/coptic_tent2.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VRwAm-RMI/AAAAAAAAA1M/VR6Rp_eI2jA/s512/coptic_tent.jpg

Манускрипт с коптска глаголица
https://lh5.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VSLou5kjI/AAAAAAAAA68/YRUExRFxKhw/manuscripts.jpg

Привет браткиш, и продължавай да "дълбаеш". На прав път си.
:)
цитирай
5. kikowsky - Понеже не съм достатъчно наясно с епохите, ще те помоля за помощ.
26.03.2011 09:58
Чувал съм, че минаваме от Риби във Водолей. Ако е така, значи въртенето е в "обратна посока". При другата ситуация преходът трябва да е от Козирог във Водолей. Ако кажеш кое от двете е, ще ме улесниш много :)
Направо ме зарина с насоки :) Снимките на коптските символи и писменост ме ошашавиха. Не настоявай много бързо да се оправя в нещата. Навсякъде виждам магурски символи и прилики с народа ни!
цитирай
6. tzarkarui - :) Ще се справиш - стъпка по стъпка. ...
26.03.2011 13:33
:) Ще се справиш - стъпка по стъпка. Да, въртенето е в "обратна" посока. Такова ("обратно") въртене имат само лунните възли и ретроградните планети. Те се "въртят" ПО часовниковата стрелка, останалите планети се въртят от изток на запад - обратно на часовниковата стрелка. Такова е и значението на свастиката и сувастиката - движение на Зодиака. "Начупените" лъчове след кръста при тях означава точно времето и посоката на движение. Сувастиката символизира духовния прогрес (и е мъжка като натура), а свастиката - материалното "затъване" (женско като характер) във времето.
Ето ти един пример за сувастика (файла е неправилно озаглавен като свастика):
https://lh4.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VRTp58BiI/AAAAAAAAAvU/ha-SuMUjYUk/Axum%20svastika.jpg

:) Какво ще кажеш за следващото фото, неговото съдържание, и можеш ли да направиш паралели с български артефакти?
https://lh5.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/S2VRRMA_JwI/AAAAAAAAAu4/ftyDjolkXLc/Carved%20cross%20in%20the%20wall%20of%20the%20palace%20of%20Kuskuam.jpg

Свинкса пред великата пирамида (която е най-малко на Кеопс) символизира точно оста Лъв-Водолей (отстоящи на 180° във Зодиака). Строен е точно в епохата на Лъва (в последния негов градус). В първия градус на Рак е имало световен катаклизъм (потъването на Атлантида, изменянето на серевния полюс от Гренландия до сегашното му място, и още...), Земята изменила орбитата си (върнала се в 27° на Лъв), Луната станал неин спътник. Сахара станала пустиня, започнало първичното затъпяване. :) "Появил се" астероидния пояс.
цитирай
7. kikowsky - Реално, историята на народите не е центъра на търсенията ми.
26.03.2011 18:49
При вглеждане в писменост, култура, религия и т.н. на народите всеки може да види, че те имат магурски корени. Коптите не правят изключение. Нека с тази работа да се занимават историците. Доколкото виждам, това тях не ги интересува. Очевидно е, че не мога да помогна.
Ако някой следва да има интерес от Магура, това е България. Затова съм кръстил блога си "Магура - източник на мощ". Защото в нея има скрита мощ и ние бихме могли да се възползваме от нея. Както прави Германия преди Втората световна война, но от други източници. Ако нямаме интерес, това е друга тема.
Аз знам, че Магура може да промени живота ни. Ако има смисъл, това е. Мен ме интересува окултната страна на въпроса, защото там е силата. Явно е, че нашият народ е магурски, това ми е достатъчно. Нека историците въдворят ред в историята.
цитирай
8. kikowsky - В Магура историята е показана ясно и точно.
26.03.2011 19:11
Знанието не е добивано, а е дадено на човека заедно със създаването му. Човекът не е продукт на еволюцията, а е сътворен. Ние сме създадени като необходим етап от израстването и осмислянето на Слънцето.
Магурската дума за висшето познание не ми е известна. Ако знаех магурски, то би било опасно дори да говоря, защото всяка моя дума би предизвиквала явления. Е, досетил съм се за някои думи, както и за някои форми и начини на взаимодействие със света и те се оказват много ефективни. Могат да се нарекат магии.
Много магурски думи са се запазили и до днес, но има трудности при свързването им с конкретни символи. "У" може да се каже, че е първата, за която имам достатъчна яснота.
За Сакар не знам почти нищо и не мога да коментирам връзката с магура-йогата.
Мислиш ли, че бих допуснал тиранията над народа ни, ако владеех всемогъщата магурска реч :)
цитирай
9. kikowsky - Приятелят Карамбол е прав, че
26.03.2011 19:12
за разбирането на знанието от Магура е нужно да имаш български гени. Само децата на Слънцето могат да го разбират, а тези деца сме ние.
цитирай
10. kikowsky - И накрая, имах надежда, че учени от различни области на познанието
26.03.2011 19:19
ще проявят интерес към тълкуване на рисунките от гледна точка на техните науки. Това би ги довело повече открития. Но такова нещо не се наблюдава.
За съжаление, не мога да науча всички науки. Затова се придържам само към ядрото. Предъвквам го. После да е по-лесно за използване. Чакам "второто поколение" изследователи. Аз съм им само предвестникът.
цитирай
11. tzarkarui - Браткиши, има кирилизатори. Ма...
26.03.2011 21:21
Браткиши, има кирилизатори. Маймуница не чета.
написа:
Знанието не е добивано, а е дадено на човека заедно със създаването му. Човекът не е продукт на еволюцията, а е сътворен.

Отново изстрел в десятката. Точно така е както го казваш. Но пък от друга страна (като аргумент) има първично затъпяване, в момента е вторичното (в България е третично). Това "затъпяване" (термина не е мой - на Мутафчиев е) като първоизточник е на Мая (илюзията) и "проводник" е стреса (не само при човека, но и в животинския свят, разстенията също се стресират. Ако не сте виждали уплашена китайска роза - аз съм виждал). Следствие - изтриване на връзките м/у много от мозъчните неврони. :) Резултат? - турскосериалогледащи тъпандури©, мисленето на които им причинява неистово главоболие (при жените е мигрена).
Не мисля, че е въпрос на ген. Българския ген не е гаранция за "изкачване" нагоре. Ето как става това (астрологически също):
https://lh4.googleusercontent.com/_-UoPqbrfTlI/TIJCUAhxVCI/AAAAAAAACZ8/-jjsYUc_BWE/Book%20of%20the%20Earth%201-1.jpg
Етиопия е принадлежала към Горен Египет. Като стана въпрос за Сакар - планината където са пирамидите (дефакто малко плато) се нарича Сак(к)ар. В българската Сакар планина има много долмени, в по-голямата си част неразкрити и неизучени. Там и в Странджа живеят най-чисто генетично запазените траки. Дядо ми беше един от тях. Историците ги занимава само датата на получаване на заплатката, и да си бръщолевят измишльотини свързани с дезинформация. Познавам лично няколко от тях (едната е специализирала тракология) - изкривено и фрагментирано (анти)мислене.
написа:
Магурската дума за висшето познание не ми е известна. Е, досетил съм се за някои думи, както и за някои форми и начини на взаимодействие със света и те се оказват много ефективни.

Не ги казвай на всеослушание. Все-още не си се научил да боравиш с енергиите, които те съдържат. Но ще се научиш - уверен съм. :)
цитирай
12. orlinpetkov - готскооооооооооооо
26.03.2011 22:45
готскооооооооооооо
цитирай
13. kikowsky - Затъпяването си го има.
27.03.2011 09:32
Доколкото съм чел, винаги от първоначалното идеално състояние се върви към постоянен упадък. И това се отнася за гените, умствените способности, емоционалните състояния, съзнанието. Много съм съгласен за стреса. За себе си съм забелязал, че раздразнението въвежда болестите у мен. А това руши не само ума и съзнанието ми, а и гените ми.
Сигурен съм, че е възможен и процес на подобрение чрез изграждането на правилните форми у себе си. Но тоя процес минава през един много нежелан етап - да си честен и откровен пред себе си и пред всички. Защо правя нещата? Изкажи най-съкровените си причини и подбуди. Не се притеснявай, че може да злоупотребят с тях. Щом си ги изказал искрено и, без да целиш резултат с това, ти вече си силен и недосегаем. А ние пазим много тайни, някои от тях пазим дори от себе си. Това ни деформира и уврежда.
Мисля, че това е истинското средство срещу затъпяването.
Цар Кару, думите не са страшни :) Когато исках да ги използвам, не можех да знам нито една, защото желанието изкривява виждането и не можех да виждам ясно. Колкото повече ги научавам, толкова повече нямам желание да ги използвам. Знам, че за всеки е така. Само чистата искреност ще ни даде пълното знание и пълните възможности, защото искреният не злоупотребява.
Никой не може да остане същия пред светлината на откровеното отношение. Един, постигнал откровение пред себе си, прави откровени още 100 човека.
цитирай
14. tzarkarui - Приятелю, изумяваш ме всекидневно ...
27.03.2011 16:23
Приятелю, изумяваш ме всекидневно с мъдростта си. Най-малкото защото формулираш (в думи смисъла) нещата, които аз зная, мога, чувствам, и владея. И (както го заявих на браткиша Дзвер) "нещата стават отвътре навън".
написа:
раздразнението въвежда болестите у мен.

Не само при теб - при всички е така. В този момент, в който загубим контрол в/у себе си, изпадаме в паника (лутане на егото), която от своя страна води до стрес. Гените се изменят в зависимост от вътрешното ни състояние. Родения с български гени няма гаранция за "видимост" на Светлината в "Края на тунела". Електричеството (като елемент от праната) може да бъде опасно за невежата - не си ли съгласен с мен? Има един елемент от праната/оргон - нарича се МЕМЕ (и се произнася мийм). "Намирайки подходяща (мозъчна) среда мийма "засяда" в нея и се развива. Резултат от това "развитие" обикновено е високо IQ, изобретения (Тесла като пример), музикални творби, изкуство, - да не ги изброявам всичките. Всички мислещи човеци (от рода на ХОР) имат своя персонален мийм (римляните са го наричали гений), и този мийм няма нищо общо с гените на отделен човек. Ти браткиш продължи мисълта ми...:)
А може и някои нови идеи да ти дойдат, ако прегледаш блога ми http://karutzar.blogspot.com/ (който не съм поддържал от доста време насам). Душите са "слизащи", и "изкачващи се", а everything is writen on the stars. :)
цитирай
15. panazea - Прекрасно !
29.03.2011 16:15
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2580067
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930