Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2010 20:53 - Черни хора, появяващи се нощем изпод мостовете
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 6898 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 19.01.2017 15:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Недалеч от Белоградчик, близо до селата Репляна и Търговище е имало поне два случая на срещи с много странни същества - черни хора без глави.
Едно лято преди повече от двадесет години, още когато там е имало кино, вечерта след една от прожекциите хората се разотишли. Един от тях минавал през мост в центъра на селото на път към дома си. Приближавайки моста, човекът почувствал някакво силно напрежение и бил нащрек. Изпод моста излязло нещо, което изглеждало като човек, но било черно и нямало глава. Човекът започнал да бгяа, изпълнен с ужас, и имал усещането, че съществото го гони. След това то спряло да го преследва.
Много по-наскоро, преди шест-седем години, четирима души путували с каруца. Връщали се от селото Боровица в Чупрене. Било лятна вечер. Близо до село Търговище наближавали мост. Конят започнал да става много неспокоен. Когато се приближили съвсем, изпод моста излязъл черен човек без глава. Обхванали ги жесток страх и ужас. На единият утсните се сцепили от страх и напрежение. Съществото имало някаква огромна сила, с която спряло каруцата. Конят бил подивял и галопирал на място, но каруцата не помръдвала. Малко по-късно съществото ги пуснало и на галоп конят стигнал до Чупрене. Отнело им много време да се успокоят.
На моменти, когато съм бил на сигурно място, ми се е искало да знам как да повикам такова същество, за да говорим. Но, когато съм бил нощно време навън, тези мераци все са ми минавали.
Много от магурските рисунки наподобяват на такива същества.

image

image

Примери могат да се дадат още много, но не е необходимо.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
17



1. balgarski7vinarki - Da ne e niakakv eksperiment?
25.12.2010 22:11
Predi godini chetoh che sashtestvuva izobretenie s koeto chovek moje izzialo ili otchasti da stane nevidim - opticheska sistema , svarzana s ogledalen prinzip- tova neshto se e polzvalo v sekretnite slujbi, koi znae kakvi po-novi raboti ima...
Izobretateliat na tazi malka misteria - japonez, a prilojenieto- estestveno pri voennite nai napred.
Ima li sekretno podelenie naokolo?
цитирай
2. kikowsky - Не, няма поделения наоколо.
26.12.2010 10:57
Но в някаква книга от български автор за извънземни имало описан случай с някакво подобно същество. Това станало по времето на социализма в българска казарма. Черен човек без глава, направен от нещо като гума, прескочил огражданията и влязъл в поделението. Войникът, който бил на пост, неколкократно се опитал да го накара да излезе и накрая открил огън. На съществото нищо му нямало. Тогава то се приближило и пипнало войника. Той се разболял от нещо неизветсно и се оправил едва след няколко месеца в болница.
цитирай
3. kikowsky - Get, благодаря!
26.12.2010 21:01
Някакви такива идеи се въртяха наоколо, но ти го каза добре. Може би мостовете са някакви подходящи резонатори, под които тези енергии и трептения се концентрират.
Такова обяснение пасва добре, защото при описаните случаи участниците са били от ромски произход, а всички знаем, че тяхната душевност има някои особености, по-тъмна е. Затова за тях тези нематериални същества се проявяват по посочения начин :) Благодаря наистина много!
цитирай
4. kikowsky - Браво, Get!
27.12.2010 12:56
Доста ме радваш с коментарите си и ми доставяш ново знание по някои въпроси, които са ме интересували :)
Веднъж е имало случай с прабаба ми и прадядо ми. Пътували през нощта с каруца до недалечно село, отивали на мелница и трябвало да се отиде рано, за да не се загуби целият ден. Разстоянието е около 10 км, като по-голямата част е път през гора в близост до речен дол. На едно място от гората излязъл човек, облечен в бели дрехи. Изобщо, бил бял. Оставам с впечатлението, че "бял" не се отнася само до дрехите.
Той приближил каруцата и седнал отзад на опашката. Прадядо ми се притеснил и започнал да нарежда на прабаба ми "Тодоро, дай пушката, дай пушката". Пушка нямало, но прадядо ми започнал да дърпа брадвата за дръжката. Белият човек слязъл от каруцата и се изгубил в гората.
Не ми се вярва изобщо да се е впечатлил от брадвата. Не ми се вярва да би се впечатлил и от пушка, че дори и от топ. Явно опитът да направи каквото е искал не се получил и затова просто си е отишъл.
цитирай
5. анонимен - По пътя на влизане в Чупрене има един ...
28.12.2010 14:58
По пътя на влизане в Чупрене има един мост - Буковички мост. Там съм чувал за сенки, които излизат нощем и стряскат минувачите нощно време. Има версия в народното творчество, че всякакви каракоджули и самодиви се появяват на мостове. Някой да е чувал за село Шишенци? Карбовски имаше предаване за този случай. Интересно беше. Разровете се в youtube или вбокс има го качено.
Има прекалено много мистика по този край, примесена с атеизъм наложен от социализъма.
цитирай
6. kikowsky - Много благодаря за коментара!
28.12.2010 19:38
С майка ми там сме имали особени преживявания. Дълго е за обясняване, но там обитава някакво същество или група от тях. Понеже не сме разказвали на никого, не сме и знаели, че и на други се е случвало там.
Пак благодаря!
цитирай
7. анонимен - Можеш ли да ми разкажеш? Много ми е ...
28.12.2010 23:17
Можеш ли да ми разкажеш? Много ми е интересно. Казаха, че имало книга за Чупрене и там били описани подобни истории.
цитирай
8. jivankin - Върбово
24.01.2017 18:46
И на Върбоския мост под селото до чешмата е излизала при пълнулуние мома с хурка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2585551
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930