Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2010 15:50 - Откриха храм на Слънцето на 8 000 години във Врачанско. Магурската връзка е ясно проследима
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 7232 Коментари: 14 Гласове:
31

Последна промяна: 19.01.2017 15:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Откриха храм на Слънцето на 8 000 години във Врачанско

Магурската връзка е ясно проследима



Статията можете да прочете тук. В действителност храмът е бил обсерватория, но нали днес всяко подобно нещо наричаме храм... все пак.
Ето, видно е, че по българските земи още в най-дълбока древност са били развити науките и, в частност, астрономията. Печатът със зигзагообразните линии, който показват във видеото, е точно копие на едни от магурските рисунки. Дали няма връзка между културите още повече, като се има предвид, че в Магура са описани наблюдения на Слънцето и планетите. Освен това върху хълма на пещерата има древна Слънчева обсерватория.
Пещера "Лепеница" е още една древна обсерватория, която се намира в близост до Белоградчик.
Нека се има предвид, че магурската култура е оставила рисунките си в пещерата преди около 12 000 години, а обсерваторията от врачанско е от преди около 8 000. Сами можете да си направите извода от къде тръгва просветлението в древността. Очевидно, територията на Северна България е люлката на просветленото човечество.
В по-късни времена разбирането се загубва и на негово място започват да се появяват култове, мистификации, вярвания и религии. Тракийските могили са само далечен спомен за някогашната просветителска мощ на Магура. Тази мощ е била толкова голяма, че и до днес има отзвук по цял свят (1, 2, 3).

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
31



1. makont - Непрекъснато те чета
15.12.2010 16:47
и все по-интересно ми става. Ти сам ли работиш по тези въпроси в Белоградчик, имаш ли поддръжници, или хора, с които да си обменяте информация и да коментирате всичко това. Не може това знание да интересува само теб и да не си запалил и други. Два пъти съм ходила в Магурата, но никога не съм си представяла, че може да се погледне от такъв ъгъл величието на тази пещера. Благодаря за интересните материали!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Благодаря ти, Kikowsky!
15.12.2010 16:47
Невероятна новина. Много ме зардва... Поздрави!
цитирай
3. kikowsky - Коментираме с родителите ми и с приятели.
15.12.2010 17:01
Не мога да кажа колко хора се интересуват, но ми се струва, че са много малко. Затова много се радвам за всеки един от вас, който проявява интерес. Несъмнено от ден на ден ще ставаме повече :)
Кофти е някакси - в Белоградчик май интересът е най-слаб. Поне бих могъл да очаквам много по-голям. Но ще стане :)
И мен новината ме зарадва много. В последно време имам огромна нужда от потвърждения, а те все повече валят. Благодарен съм на всички и на съдбата (или каквото е там), че все по-отчетливо се показва пътят към истината. Дошло е времето това знание да не стои повече там забравено. В тези трудни и решаващи времена трябва да намерим и разберем себе си, за да имаме бъдеще.
Ние сме атакувани отвсякъде - дори от собствените ни ръководители, даже и един-другиго помежду си. Така не можем да изкараме дълго. Сами трудно ще се справим, а е нужно. Затова коренът на народната ни сила, който лежи там, се разбужда.
Ще се справим в крайна сметка. Самото Слънце ни е баща.
цитирай
4. karambol5 - Прав си, че се налага да намерим себе ...
15.12.2010 17:06
Прав си ,че се налага да намерим себе си. Нека от това да се интересуват точните хора ,а не просто ...някой ,който иска това познание за користни нужди .Утехата ми е ,че няма да знае как да подходи така ,че Магурата да го допусне до тайните си .
цитирай
5. kikowsky - За това не се притеснявай :)
15.12.2010 17:10
Само вътрешно несъвършените биха използвали знанието, за да издевателстват. А силите са колосални. Всеки докоснал се до тях, който е изпълнен с вътрешни напрежения и несъвършенства, просто ще се пръсне. Аз лично за себе си знам, че няма да издържа.
Но ще се намерят чисти хора, те сами ще знаят какво да правят. Само трябва да им се помогне да се осъзнаят, да си спомнят кои са.
цитирай
6. karambol5 - Това ме успокоява. Наистина. Ще се ...
15.12.2010 17:53
Това ме успокоява .Наистина . Ще се случи и тогава света окончателно ще разбере кой сме .
цитирай
7. strannica - Ще се справим в крайна сметка. Са...
15.12.2010 18:02
kikowsky написа:
Ще се справим в крайна сметка. Самото Слънце ни е баща.


Ще се справим. Даже не се обсъждат други варианти :)
Поздрав!
цитирай
8. kikowsky - Тая вечер ще си потърся магурско вино :)
15.12.2010 18:06
Такава новина... Направо не съм се и надявал :)
Живот и здраве да се дава на всички. Чувство и акъл да ни осенят. От собствена и чужда мизерия да се отърсим.
Добре да си прекарате вечерта ви желая :)
цитирай
9. анонимен - Свещена земя
16.12.2010 10:51
За това гадовете се мъчат да я затрият !
цитирай
10. kikowsky - Да, големи усилия падат.
16.12.2010 10:54
Но ще им излязат криви сметките.
цитирай
11. kosara2008 - !!!поздравление!!!
16.12.2010 11:19
обичам Слънцето, неговите храмове и "жреци":)

като уютен дом е тук, п р и теб...

цитирай
12. panazea - Поздравление!
16.12.2010 11:33
Винаги има просветление при теб! :))
цитирай
13. kikowsky - Благодаря ви за чудесните отзиви :)
16.12.2010 11:42
Давате ми нови сили :)
цитирай
14. balkan1 - Далечен но точен
16.04.2011 06:51
Имам предвид израза за тракийските могили, като далечен спомен от Маг УР - артефактите и орнаментите по тях ( от могилите ) са символи от системата и корекциите на Българският календар, а той е слънчево-юпитеров - посетете блога ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2572122
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031