Постинг
09.12.2010 09:16 -
Българинът глупав ли е или само му се е запушил мозъкът?
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 20552 Коментари: 51 Гласове:
Последна промяна: 19.01.2017 15:00
Прочетен: 20552 Коментари: 51 Гласове:
23
Последна промяна: 19.01.2017 15:00
Българинът глупав ли е или само му се е запушил мозъкът?
Чудно нещо е човешката психика. Би следвало да е способна на различни гледни точки, но явно съм надценил свободата на масовия ум. Масовият ум предпочита уютно да гледа само през една призма.
Ето, даваш на някого следното изображение:
В по-голямата част от случаите той ще види стълба или железопътна релса. Защо? Защото умът му е настроен да брой "пълното - там, където има нещо" - т.е. вертикалните черти. Ако го накараш да изведе вплетените в това изображение числа, то той ще ти каже 6 - колкото са вертикалните линии. В краен случай ще ти каже 6 и 2 - ще включи и хоризонталните линии. Масовият ум ще се ограничи до тук заради стремежа си да брои само "пълното" - което си е доста ограничено.
Ето го същото изображение, но гледано по друг начин:
Евентуално някой може да се досети да брои "местата" - "празните" полета. Тогава ще ви каже 5. Браво на него - може да мисли разнообразно.
Сега видяхте ли 5 и 8 в предния постинг?
А сега гледайте тук:
Виждаме 3, 5, 8, 13, 18 и 21. За 18 обясних в предния постинг. Прочетете и по-предни постинги, за да научите повече. Някой възропта, че нямало 0, 1 и 2. 2 определено има, а 1 и 0 всеки може да си намери.
Забележка: Това си е моят блог. Тука мога да си качвам каквото си искам. Ако някой не е разбрал какво казвам - жалко, обаче вече не ме интересува. Ако някой се чувства засегнат от заглавието - проблемът си е негов.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.
Кирил Кирилов
.
Как ще изглежда Европа през 2100 г. (или...
ОРИАНА ФАЛАЧИ: ЧУДОВИЩЕТО НА ИСЛЯМСКИЯ Т...
Очертанията на Новия Свят във въпроси и ...
ОРИАНА ФАЛАЧИ: ЧУДОВИЩЕТО НА ИСЛЯМСКИЯ Т...
Очертанията на Новия Свят във въпроси и ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Всъщност в слънцето могат да бъдат видяни още много неща .Има прекъсване на линиите ,което не е без значение , им а отделни лъчи ,които са само в гогната част ......има толкова други неща . Има и още две чертички ,които не си включил .... да има всичко .........
цитирайЕвала да му е!
цитирайНе само българинът е така :)
По принцип човек може да има доста високо IQ - поради което не може да се нарече "глупав", но при това да отказва да възприема информация, която не се вписва в нито един от файловете на мозъчния му компютър и на вече изградената му парадигма на мислене.
Поздрави!
цитирайПо принцип човек може да има доста високо IQ - поради което не може да се нарече "глупав", но при това да отказва да възприема информация, която не се вписва в нито един от файловете на мозъчния му компютър и на вече изградената му парадигма на мислене.
Поздрави!
Това искам да кажа - не сме глупав народ, ама първо се спускаме на скандалите и негативните емоции, после се пазим да не видим нещата от друга гледна точка и чаааак някъде накрая зацепваме.
цитирай:))))))))) Ами не зная до колко е отпушен ,но снощи много се забавлявах докато виждах как на всеки въпрос ,който мога да си задам намирам отговор в слънцето ;))))))))))))))))))))
Освен влакова релса / не беше първото хрумнало ми / това може да са и години .....и броенето да започва от месец юни или юли на някоя ... и завършващ пак по средата на някоя година ...може да е много неща .
Що се отнася до това ,че започваме със скандали .......ами това е човешкото в нас .........другото не е толкова човешко ....
Бих го нарекъл божествено . И з апазененто важи същото - българинът се страхува д ане настине и да не се мине . Пък освен ,че сме човеци сме и българи ..та............. на божественото на моменти му е трудно да разбие стериотипите .
цитирайОсвен влакова релса / не беше първото хрумнало ми / това може да са и години .....и броенето да започва от месец юни или юли на някоя ... и завършващ пак по средата на някоя година ...може да е много неща .
Що се отнася до това ,че започваме със скандали .......ами това е човешкото в нас .........другото не е толкова човешко ....
Бих го нарекъл божествено . И з апазененто важи същото - българинът се страхува д ане настине и да не се мине . Пък освен ,че сме човеци сме и българи ..та............. на божественото на моменти му е трудно да разбие стериотипите .
На всеки въпрос :) Точно така :) Универсалното знание :) Кой може да бъде по-силен от теб, ако разполагаш с него и умееш да го четеш? :) Коя държава би могла да е по-велика от нашата? :)
цитирай;))))))))))))))))))))) Универсално знание е ,да !
Не мисля ,че може да има нещо по-силно от това познание .
То е универсално наистина . Просто трябва да си спомним,че можем да четем тази истина .
Не знам защо употребих думата" истина " ,но мисля ,че е написаното там е чистата истина .
Онази ,която няма как да подмениш или подправиш .
цитирайНе мисля ,че може да има нещо по-силно от това познание .
То е универсално наистина . Просто трябва да си спомним,че можем да четем тази истина .
Не знам защо употребих думата" истина " ,но мисля ,че е написаното там е чистата истина .
Онази ,която няма как да подмениш или подправиш .
8.
анонимен -
уау
09.12.2010 10:26
09.12.2010 10:26
аз пък виждам стълба към небето , ама паднала .сигурно затуй ний българите засега само по земята ходим ,ма все ще се намери някой като вас да я изправи и тогава, тогава ще стане една............
цитирайНатурални, мазни и с кожата си можеш да ги усетиш :) Ето това е нещо земно и реално :D Я се дръжте за тия неща по-добре, не губете основата под краката си :D
цитирай:)))))))))))))))
Пропусна и танците на маса :)))))))))
цитирайПропусна и танците на маса :)))))))))
Защо точно така са нарисувани 1 и 2 - като точки - след като рационално им значение е свързано с целия останал рисунък? Защо ги приемаш като част от твоя прочит и какво означават като са отделени по този начин, приемайки, че са част от логиката, а тя би могла да е обратна?
Освен това - две черти - от сините влизат навътре в кръга, а в ляво от тях има допълнение(като ухо). В дясно ухото е отдалечено и свързано с друга рисунка. Също и другите драсканици наоколо - безсмислени ли са или ако не - какъв е смисъла им.
Те не играят ли? А ако логически участвуват в общия замисъм - каква е тяхната роля.
Само питам - искам да се убедя - за себе си, че си прав.
Впрочем - сложи и тук снимките от натура - за да се прави по-лесно сравнение.
цитирайОсвен това - две черти - от сините влизат навътре в кръга, а в ляво от тях има допълнение(като ухо). В дясно ухото е отдалечено и свързано с друга рисунка. Също и другите драсканици наоколо - безсмислени ли са или ако не - какъв е смисъла им.
Те не играят ли? А ако логически участвуват в общия замисъм - каква е тяхната роля.
Само питам - искам да се убедя - за себе си, че си прав.
Впрочем - сложи и тук снимките от натура - за да се прави по-лесно сравнение.
Аз лично виждам точки едно и две като проявление на втората чакра :) Скоро гледах едно филмче и там тя бе илюстрирана точно по този начин - с две точки ,приближаващи се една към друга .
Самото слънце може да се разглежда като спирално навитата змия около първата чакра . Все още неиздигнатата кундалини :))))))))))))))
цитирайСамото слънце може да се разглежда като спирално навитата змия около първата чакра . Все още неиздигнатата кундалини :))))))))))))))
За съжаление, ако не ми се обяснява, не чаткам нищо... обаче пък ми е много интересно. Уважавам такива хора, евалла от мене!
цитирай
14.
panazea -
Всеки човек си е уникален и всеки вижда различно , в зависимост от неговото светоусещане
09.12.2010 11:43
09.12.2010 11:43
и настройка на мозъка.
Аз например навсякъде виждам фигури. Още от дете , цветята по тапетите бяха принцеси , шарките по пердетата бяха демони и т. н.
Никого не виня , че вижда различно от мене.
Даже две дървета в далечината , за мен са една двойка : жената е с покривало на главата , а мъжът е изправен и те си говорят.
Даже и не търся обяснение , защо виждам различно.
Ако коментарите към предишния ти пост , са причина за това ти заключение , ще ти кажа , че
Българите далеч не са тъпи , нито повече ни по-малко от много други народи !
Обобщението винаги води до грешка.
Ако ти виждаш нещо , което е очевидно , а някой друг не го вижда , това не означава ,че е тъп .
Той просто е на друга вълна и не влиза в резонанс с твоето трептение !
Поради ред причини ! Приемаш факта и не се сърдиш , защото всеки си има свободна воля и вижда това , което иска да види или си мисли , че вижда .
Просто излагай своята си гледна точка ! Който ИСКА ще те разбере !
Привет !
цитирайАз например навсякъде виждам фигури. Още от дете , цветята по тапетите бяха принцеси , шарките по пердетата бяха демони и т. н.
Никого не виня , че вижда различно от мене.
Даже две дървета в далечината , за мен са една двойка : жената е с покривало на главата , а мъжът е изправен и те си говорят.
Даже и не търся обяснение , защо виждам различно.
Ако коментарите към предишния ти пост , са причина за това ти заключение , ще ти кажа , че
Българите далеч не са тъпи , нито повече ни по-малко от много други народи !
Обобщението винаги води до грешка.
Ако ти виждаш нещо , което е очевидно , а някой друг не го вижда , това не означава ,че е тъп .
Той просто е на друга вълна и не влиза в резонанс с твоето трептение !
Поради ред причини ! Приемаш факта и не се сърдиш , защото всеки си има свободна воля и вижда това , което иска да види или си мисли , че вижда .
Просто излагай своята си гледна точка ! Който ИСКА ще те разбере !
Привет !
За съжаление, не мога да обясня всичко и сега точно нямам време. Освен това, идеите какво е изобразено си идват спонтанно - може да стане по всяко време. Естествено - може и да не е така, но пък пасва идеално. Обяснения може да има много. Онова, което ми е цел, е да размърдам мозъците.
А има и друго - не мога да видя в нещо неща, за които не знам нищо. Мога само да разпозная там неща, който вече са ми познати. Та, ако е нещо, което ми е неизвестно, няма как да го разпозная.
цитирайА има и друго - не мога да видя в нещо неща, за които не знам нищо. Мога само да разпозная там неща, който вече са ми познати. Та, ако е нещо, което ми е неизвестно, няма как да го разпозная.
Не настоявам останалите да видят същото, което аз съм видял. Но имаше настоявания да изясня по-добре онова, което виждам. Ето, изясних. А иначе всеки е свободен да види, каквото желае.
P.S. Имаше и гневни и злостни нападки, които не можех да подмина.
цитирайP.S. Имаше и гневни и злостни нападки, които не можех да подмина.
Аз съм Панацея , вселечителката . Сигурно знаеш преданията.
Пишеш много интересно . Когато се съберат много хора около теб , естествено ще има и завистници .
Те са злостни , не защото имат аргументи срещу твоето изложение и идея ,
а защото си на първа ! Елементарно Уотсън .
Знаейки какви сили движат хората в техните виждания , няма да се косиш напразно . Ще чакаш , те да израстнат !
Успех !
Много бързо завладя аудиторията , това не се нрави на някого !
Усмихвай се !
цитирайПишеш много интересно . Когато се съберат много хора около теб , естествено ще има и завистници .
Те са злостни , не защото имат аргументи срещу твоето изложение и идея ,
а защото си на първа ! Елементарно Уотсън .
Знаейки какви сили движат хората в техните виждания , няма да се косиш напразно . Ще чакаш , те да израстнат !
Успех !
Много бързо завладя аудиторията , това не се нрави на някого !
Усмихвай се !
На пръв поглед жп линията или стълбата не представлява нещо особено. Но :
1. От това нещо с наместване може да се получи разгънат куб(квадратите+ 2 те половинки ).
2. А извитата стълба на спирала прилича на част от структурата на ДНК.
3. А ако на "стълбата" и се свържат двата свободни края ще се получи пръстен от 6 квадратчета.
Ако си размърдам мозъка може и други неща да открия.
цитирай1. От това нещо с наместване може да се получи разгънат куб(квадратите+ 2 те половинки ).
2. А извитата стълба на спирала прилича на част от структурата на ДНК.
3. А ако на "стълбата" и се свържат двата свободни края ще се получи пръстен от 6 квадратчета.
Ако си размърдам мозъка може и други неща да открия.
Благодаря!
цитирайЗаповядай :) И не пропускай да споделиш с нас :)
цитирайАко не знаеш , тук има групичка , която иска да внуши на доброто блогърско общество , че са луди !
Тези , които нищо не са способни да създадат сами и нямат никакви идеи , се тръшкат и обявяват всички за луди !
Не знам дали това са само тролове , или психолози си правят поредния експеримент с нас , но много хора са подложени на атаките им .
djgator преди триеше тяхните коментари и се стараеше да запази сайта приличен .И го правеше безплатно , само защото уважаваше пребиваващите и не искаше да бъдат подложени на психически тормоз . Защото много хора го напускат и го опреличават на пълна лудница .
Като махнеш троблчетата или тези , на които им плащат за това ,
останалите блогари са си много готини и заслужават уважение .
За съжаление различни мотиви движат хората .
Едни искат истината за света да излезе наяве , защото този стремеж към истината е закодиран в хората . Обаче има и такива , които искат да ни разгонят , не знам какви мотиви ги движат. Исках да си наясно и да не мислиш , че това настъпление е само срещу теб. Всеки , който се ОТЛИЧИ , бива преследван.
Смятай го за отличие !
Усмивка! Извинявай , че се отклоних от темата , исках да знаеш някои блогърски потайности !
Привет!
цитирайТези , които нищо не са способни да създадат сами и нямат никакви идеи , се тръшкат и обявяват всички за луди !
Не знам дали това са само тролове , или психолози си правят поредния експеримент с нас , но много хора са подложени на атаките им .
djgator преди триеше тяхните коментари и се стараеше да запази сайта приличен .И го правеше безплатно , само защото уважаваше пребиваващите и не искаше да бъдат подложени на психически тормоз . Защото много хора го напускат и го опреличават на пълна лудница .
Като махнеш троблчетата или тези , на които им плащат за това ,
останалите блогари са си много готини и заслужават уважение .
За съжаление различни мотиви движат хората .
Едни искат истината за света да излезе наяве , защото този стремеж към истината е закодиран в хората . Обаче има и такива , които искат да ни разгонят , не знам какви мотиви ги движат. Исках да си наясно и да не мислиш , че това настъпление е само срещу теб. Всеки , който се ОТЛИЧИ , бива преследван.
Смятай го за отличие !
Усмивка! Извинявай , че се отклоних от темата , исках да знаеш някои блогърски потайности !
Привет!
Не че се чувствах лично преследван. Всъщност ми направиха голяма услуга техните коментари :)
цитирай
23.
анонимен -
За доктор zloku4е си!
09.12.2010 13:15
09.12.2010 13:15
За доктор zloku4е си!
цитирай
24.
анонимен -
МОКАНИНА
09.12.2010 13:35
09.12.2010 13:35
боже, колко мъка има на белия свят, боже.............
цитирай
25.
анонимен -
към kikowski
09.12.2010 13:55
09.12.2010 13:55
Това, от което толкова се възмущаваш и впечатляваш, се нарича тунелно мислене. Природата го е формирала и утвърждавала толкова дълго защото е полезно за основната част от обществото. Другото към което се опитваш да насочиш аудиторията си е отворено мислене. То трудно се отдава на широкият кръг, пък и е доста проблемно за тези , ноа които се отдава. Те трудно схващат къде да сложат границата на въображението си и изпадат в безтегловност. Помисли по този проблем. Поздрави!
цитирай
26.
анонимен -
Тъп е
09.12.2010 14:07
09.12.2010 14:07
като галош!
цитирайи е добре да го има. Две мнения няма.
Разбирам, искаш да ми кажеш, че прекалявам. Може и това да е.
С гаранция няма да разберем, ако не потърсим. Това поне е сигурно.
цитирайРазбирам, искаш да ми кажеш, че прекалявам. Може и това да е.
С гаранция няма да разберем, ако не потърсим. Това поне е сигурно.
28.
анонимен -
По-голяма глупост не бях виждал! ...
09.12.2010 14:39
09.12.2010 14:39
По-голяма глупост не бях виждал! Какво заглавие, каква измишльотина......Случайно попаднах тук и само си изгубих времето...Авторът не е добре, но защо изкарва и всички българи глупави???
цитирайДруг път внимавай къде вървиш, че явно си се оставил на случайността да те носи. При това положение не обвинявай другите за загубата на времето си :)
цитирайKikowski , спомняш ли си едно стихотворение на Ботев, което започваше така
Тежко брате се живее
сред глупци неразбрани ....
цитирайТежко брате се живее
сред глупци неразбрани ....
Да, уместно го припомни :)
Мисля си следното: не че хората не са съгласни с написаното или че не разбират, а чувстват за свой дълг да злословят. Това е по-лошото. Защо изобщо трябва да се притесняват, ако не е вярно? Тогава няма никакво значение. Или пък да се притесняват за психическото ми състояние :) Това пък е направо смешно :)
цитирайМисля си следното: не че хората не са съгласни с написаното или че не разбират, а чувстват за свой дълг да злословят. Това е по-лошото. Защо изобщо трябва да се притесняват, ако не е вярно? Тогава няма никакво значение. Или пък да се притесняват за психическото ми състояние :) Това пък е направо смешно :)
32.
deeppurple -
31. kikowsky
09.12.2010 16:04
09.12.2010 16:04
Не се превъзнасяй - хората задават правилно въпроси - ти не си обяснил нищо от това, което те питат.
Остави глупостите да тунелното мислене и летежа в дупка - колкото и да си мислиш, че превъзхождаш отрицателите - толкова силни трябва да си ти аргументите. Никой няма да приеме хипотезата ти само защото на теб ти се струва велика или си направил неоценимо научно откритие.
Ако искаш да ти повярва някой - обяснявай повечко и по-простичко - не всеки е длъжен да знае математическа теория.
Покажи сам всички възможни погледи през призмата, за която говориш, вместо да повтаряш едно и също.
Подценяваш аудиторията и сериозен коментар никой няма да направи.
Това е добронамерено.
цитирайОстави глупостите да тунелното мислене и летежа в дупка - колкото и да си мислиш, че превъзхождаш отрицателите - толкова силни трябва да си ти аргументите. Никой няма да приеме хипотезата ти само защото на теб ти се струва велика или си направил неоценимо научно откритие.
Ако искаш да ти повярва някой - обяснявай повечко и по-простичко - не всеки е длъжен да знае математическа теория.
Покажи сам всички възможни погледи през призмата, за която говориш, вместо да повтаряш едно и също.
Подценяваш аудиторията и сериозен коментар никой няма да направи.
Това е добронамерено.
Не ми обяснявай, че се превъзнасям.
Ако исках да обясня подробно, щях да го направя. Но не го направих, защото бях убеден, че всеки сам може да види. Е, сигурно съм сгрешил.
Честно казано, вече ми е все едно дали някой ще се съгласи или не - това си е лично дело на всеки един.
Откритията ги правят други - учените от БАН. Там са великите.
Съвсем добронамерено ти казвам: ти си поредния, който наместо да чете и да мисли, се нахвърля с нападки. И продължавам с добронамереността: дръж си езичето зад зъбите и не ми се качвай по гърба. Хайде всички дружно си бийте камшика. Какво ли ми е зор за вас.
цитирайАко исках да обясня подробно, щях да го направя. Но не го направих, защото бях убеден, че всеки сам може да види. Е, сигурно съм сгрешил.
Честно казано, вече ми е все едно дали някой ще се съгласи или не - това си е лично дело на всеки един.
Откритията ги правят други - учените от БАН. Там са великите.
Съвсем добронамерено ти казвам: ти си поредния, който наместо да чете и да мисли, се нахвърля с нападки. И продължавам с добронамереността: дръж си езичето зад зъбите и не ми се качвай по гърба. Хайде всички дружно си бийте камшика. Какво ли ми е зор за вас.
... там, където си казал, че виждаш 5 и 8 веднъж май гледаш пълното, а после празното - хайде, оправи си гледната точка и после определяй, кой какъв капацитет има!
цитирай
35.
balgarski7vinarki -
Na kolko li mozachni zentove shte im vidiat smetkata GMF hranite
09.12.2010 20:41
09.12.2010 20:41
Chovek oglupiava ot manipulativna informazia, no sashto i v resultat na chimicheskite saedinenia - toksichnite hrani- kakvo iskat niakoi ot losho i nedostatachno po kolichestvo izhranvane, - che to otkole e izvestno - hranata pravi vsichko. Ja poglednete mladite - kosi,zabi, ...- kozmetikata ne moje da napravi tova, koeto estestvenia nachin na jivot pravi, no de go -mazni i slabi kosi, ranno opleshiviavane, neobhodimost ot chesti poseshtenia pri zabolekar - strashen griah sa ponesli tia deto dokaraha tova, griah kam pokoleniata. Ta nito e oglupial balgarinat, nito mu se e zapushil mozaka- oshte ne e kasno da se napravi neobhodimoto, no vmesto da se jadat za kokala tam gore - neka imat malko pochtennost i misal za badeshteto.
цитирайНо как - българинът е "пенкилер" , моля ти се ! :)
Едно мнение от моя постинг за да видиш колко знае бг човекът :
17. svilen75 - Не, не е самовнушение, за Съврем...
21:13
Не, не е самовнушение, за Съвременника и неговите аури си има много по-прозаично обяснение. Може да питате всеки психиатър ;)
цитирайЕдно мнение от моя постинг за да видиш колко знае бг човекът :
17. svilen75 - Не, не е самовнушение, за Съврем...
21:13
Не, не е самовнушение, за Съвременника и неговите аури си има много по-прозаично обяснение. Може да питате всеки психиатър ;)
37.
анонимен -
интересен постинг
09.12.2010 21:41
09.12.2010 21:41
Това си е тип проекционен тест. И какво ще "видиш", зависи от интересите, познанията, настроението. От най-ранна възраст извършваме корекции на действителните образи. Виждаме човека срещу нас изправен, с главата нагоре, в "действителни размери", а окото е "леща". Нали се сещаш, какъв е образът на предмет, гледан от една изпъкнала леща? За шизофрениците казват, че не умеят да филтрират информацията.Гледайки едно релефно, вдлъбнато изображение нормалния човек неволно прави корекция и го вижда като изпъкнало.Шизофреникът не прави корекция и го вижда вдлъбнато.
цитирайна тия, които са тръгнали да дават акъл на българина.
Сульо и Пульо реши, че е по по най.
цитирайСульо и Пульо реши, че е по по най.
39.
анонимен -
kikowsky Българина е глупав и за...
09.12.2010 22:56
09.12.2010 22:56
kikowsky Българина е глупав и задръстен, защото отказва да ти повярва на абсурдните ти твърдения?
Това което си написал си го нагласил така, че да пасне на това което твърдиш. Погледни най-вътрешния кръг на слънцето - защо там има 2 чертички които не си ги преброил? Защото ако го преброиш цялото ти твърдение се срива. Сигурен съм че сега ще скалъпиш бързо обяснение, че 2те чертички са ин и ян ала бала.
цитирайТова което си написал си го нагласил така, че да пасне на това което твърдиш. Погледни най-вътрешния кръг на слънцето - защо там има 2 чертички които не си ги преброил? Защото ако го преброиш цялото ти твърдение се срива. Сигурен съм че сега ще скалъпиш бързо обяснение, че 2те чертички са ин и ян ала бала.
40.
анонимен -
..и още нещо
09.12.2010 23:01
09.12.2010 23:01
Не мислиш ли че сред толкова много чертички, кръкчета, тиренца винаги може да се намери някаква математична структура избирателно? Има хора които като гледат облаците виждат лица, животни и т.н. - това се нарича фантазия. Само дето хората гледащи облаците знаят че това е плод на тяхната фантазия - а ти си за диспансера.
цитирай
41.
анонимен -
..и още нещо
09.12.2010 23:02
09.12.2010 23:02
..и защо на стълбичката броим квадрачетата а не чертички както на слънцето - пак избирателно си съчиняваш.
цитирай
42.
анонимен -
сссс
09.12.2010 23:04
09.12.2010 23:04
Вярно добър въпрос от анонимен - защо не си преброил 2те чертички в най-вътрешния кръг, които се виждат на снимката.
цитирай
43.
анонимен -
Още един въпрос
09.12.2010 23:11
09.12.2010 23:11
Не мислиш ли че числото 5 си си го исмукал от пръсите - защо взимаш произволно 5 чертички? Защо не са 3, 4? Не ми изглежда да са групирани отделно - по скоро виждам една група от 3 с номера 11,12,13. Не мислиш ли че си нагласил работата?
цитирай
44.
анонимен -
"Спиралата на Фибоначи изобразена в Магура. Преди 12 000 години-Българинът глупав ли е или само му се е запушил мозъкът?"
09.12.2010 23:20
09.12.2010 23:20
Благодаря за обяснението на вчерашния ти постинг "Спиралата на Фибоначи изобразена в Магура. Преди 12 000 години" на въпроса ми къде виждаш числата 5,8,13,които се намирали във първата и втората рисунки(с вртикални и хоризонтални линии).Аз броях вертикалните линии които в първата графика бяха 6,а във втората 8.Затова не ме можах да намеря 5,8,13.
Сега прочетох обяснението ти,че трябва да се броят празните квадрати между вертикалните линии.Така,на първата графика наистина са 5 квадратите,но на втората са 7 квадратите,следвайки твоята логика и обяснения.
Получават се цифрите:
5,7,12
Което не са цифрите на Фибоначи.
Може би на втората графика приемаш,че най-първата клетка също е квадрат,но тя има само три страни,а по дефиниция "Квадратът е четириъгълник с четири равни страни и четири равни ъгли".
Така,че може би заглавието,което си подбрал за този постинг,наистина е доста подходящо.
цитирайСега прочетох обяснението ти,че трябва да се броят празните квадрати между вертикалните линии.Така,на първата графика наистина са 5 квадратите,но на втората са 7 квадратите,следвайки твоята логика и обяснения.
Получават се цифрите:
5,7,12
Което не са цифрите на Фибоначи.
Може би на втората графика приемаш,че най-първата клетка също е квадрат,но тя има само три страни,а по дефиниция "Квадратът е четириъгълник с четири равни страни и четири равни ъгли".
Така,че може би заглавието,което си подбрал за този постинг,наистина е доста подходящо.
45.
анонимен -
Откъс от "Махалото на Фуко"-Гевура:Глава 48.
10.12.2010 00:14
10.12.2010 00:14
"...— Авторът на тази книга вероятно припомня, че през 1864 година Пиаци Смит е открил свещените и езотерични мерки на пирамидите. Позволете ми да цитирам само целите числа, тъй като на моята възраст паметта започва да ми изневерява… Странното е, че основата им е квадрат със страна 232 метра. Първоначално височината им е била 148 метра. Ако ги превърнем в свещените египетски единици — лактите, получаваме за основата 366 лакти, тоест броя на дните във високосната година. Според Пиаци Смит височината, умножена по 10 на девета степен, дава разстоянието от Земята до Слънцето: 148 милиона километра. Доста точен резултат за времето, като се има предвид, че изчисленото днес разстояние е 149 и половина милиона километра, а не е речено, че непременно днешните учени са прави. Основата, разделена на ширината на един от каменните блокове, дава 365. Обиколката на основата е 931 метра. Ако се раздели на удвоената височина, се получава 3.14, числото Пи. Смайващо, нали?...
...— Ако желаете, господа — каза, — можете да отидете да измерите тази будка. Ще видите, че дължината на предната част е 149 сантиметра, иначе казано, една стомилиардна част от разстоянието между Земята и Слънцето. Височината в задната част, разделена на широчината на прозореца, дава 176:56=3,14. Височината на предната част е 19 дециметра, тоест се равнява на броя на годините от гръцкия лунен цикъл. Сборът на височините на двата предни и на двата задни ръба е 190х2+176х2=732, което е годината на победата при Поатие. Ширината на дъската отпред е 3,10 сантиметра, ширината на рамката на прозореца е 8,8 сантиметра. Като заменим вътрешните цифри със съответствуващите им букви от азбуката, получаваме С10Н8, което е химическата формула на нафталина.
— Друга подобна будка е измерил някой си Жан-Пиер Адан. Предполагам, че всички лотарийни будки са с приблизително еднакви размери. С числата човек може да прави каквото си иска. Ако взема например свещеното число 9 и искам да получа 1314, годината на изгарянето на Жак дьо Моле — велика дата за хора като мен, които се обявяват за поклонници на Тамплиерската традиция, какво правя? Умножавам 9 по 146, съдбоносна година за разрушаването на Картаген. А как стигам до резултата? Разделям 1314 на две, после на три и т.н., докато не намеря подходяща дата. Бих могъл също така да разделя 1314 на 6,28, тоест на удвоеното число Пи, и ще получа 209. Може, защото това е и годината, когато Атал I, цар на Пергам, се възкачва на трона. Доволни ли сте?
цитирай...— Ако желаете, господа — каза, — можете да отидете да измерите тази будка. Ще видите, че дължината на предната част е 149 сантиметра, иначе казано, една стомилиардна част от разстоянието между Земята и Слънцето. Височината в задната част, разделена на широчината на прозореца, дава 176:56=3,14. Височината на предната част е 19 дециметра, тоест се равнява на броя на годините от гръцкия лунен цикъл. Сборът на височините на двата предни и на двата задни ръба е 190х2+176х2=732, което е годината на победата при Поатие. Ширината на дъската отпред е 3,10 сантиметра, ширината на рамката на прозореца е 8,8 сантиметра. Като заменим вътрешните цифри със съответствуващите им букви от азбуката, получаваме С10Н8, което е химическата формула на нафталина.
— Друга подобна будка е измерил някой си Жан-Пиер Адан. Предполагам, че всички лотарийни будки са с приблизително еднакви размери. С числата човек може да прави каквото си иска. Ако взема например свещеното число 9 и искам да получа 1314, годината на изгарянето на Жак дьо Моле — велика дата за хора като мен, които се обявяват за поклонници на Тамплиерската традиция, какво правя? Умножавам 9 по 146, съдбоносна година за разрушаването на Картаген. А как стигам до резултата? Разделям 1314 на две, после на три и т.н., докато не намеря подходяща дата. Бих могъл също така да разделя 1314 на 6,28, тоест на удвоеното число Пи, и ще получа 209. Може, защото това е и годината, когато Атал I, цар на Пергам, се възкачва на трона. Доволни ли сте?
46.
анонимен -
браво
10.12.2010 08:31
10.12.2010 08:31
Мисля че коментар 45 казва всичко.
цитирай
47.
deeppurple -
33. kikowsky
10.12.2010 16:10
10.12.2010 16:10
Можеш да тълкуваш както пожелаеш съвета ми, но не исках да си мислиш, че те тролвам.
Бъркам ли, че те мислих за широко скроен човек?
цитирайБъркам ли, че те мислих за широко скроен човек?
48.
анонимен -
ПОНЕЖЕ МНОГО ЗНАЕШ,
11.12.2010 17:17
11.12.2010 17:17
БИ ТРЯБВАЛО ДА ТИ Е ЯСНО,ЧЕ ВСЯКО МИСЛЕНЕ Е ТОЛКОВА РАЗЛИЧНО,ЧЕ ОТ ГЛЕДНА ТОЧКА НА ЕДИНИЯ "МИСЛЕЩ",ДРУГИЯ "МИСЛЕЩ" Е ..НЕМИСЛЕЩ.ТОЧНО ПОРАДИ ТАЗИ ПРИЧИНА,БРИЯТ НА "МИСЛЕЩИТЕ" Е РАВЕН НА БРОЯ НА "НЕМИСЛЕЩИТЕ",КОЕТО ОЗНАЧАВА,ЧЕ КАТО ЦЯЛО,МИСЛЕНЕТО НЕ СЪЩЕСТВУВА.
ОСТАНАЛОТО Е ...ВЪОБРАЖЕНИЕ,ПОД ФОРМАТА НА ВЪОБРАЗЯВАНЕ.
НАЗДРАВЕ "МИСЛИТЕЛИ"!
цитирайОСТАНАЛОТО Е ...ВЪОБРАЖЕНИЕ,ПОД ФОРМАТА НА ВЪОБРАЗЯВАНЕ.
НАЗДРАВЕ "МИСЛИТЕЛИ"!
49.
анонимен -
КЪМ 45
11.12.2010 17:38
11.12.2010 17:38
ЕТО,НА!ВИДЯ ЛИ ДОКЪДЕ ВОДИ ВЪОБРАЗЯВАНЕТО?...СЪВСЕМ ЕСТЕСТВЕНО,ДО НМИСЛЕНЕТО.РЕШИ ДА СИ ВЪОБРАЗЯВАШ НЕЩО И ГО НАГЛАСИ СПОРЕД СВОЕТО
"НЕМИСЛЕНЕ",ЗАЩОТО АКО МИСЛЕШЕ,ЩЕШЕ ДА БОРАВИШ САМО С ДРЕВНОЕГИ-
ПЕТСКИ МЕРКИ И С ТЕХНИЯ КАЛЕНДАР,А НЕ СЪС СЪВРЕМЕННИ И ЮЛИАНСКИЯ(ИЛИ
ГРЕГОРИАНСКИЯ) КАЛЕНДАР.ТОВА ПОРАЗИТЕЛНО НАПОМНЯ,ЗА ЕДИН СЛУЧАЙ СЪС
"ЦАРЯ СЛЪНЦЕ",КОЙТО СИ ВЪОБРАЗЯВАЛ,ЧЕ Е ГОЛЯМ ХУДОЖНИК И ОБИЧАЛ МНОГО "ДА ЦАПА".И СЛЕД КАТО СИ ЦАПАЛ,РЕШИЛ ДА ПОИСКА МНЕНИЕТО НА ПРИДВОРНИЯ СИ ХУДОЖНИК.А ХУДОЖНИКЪТ...КАК ДА МУ КАЖЕ ИСТИНАТА ЗА
ЦАПАНИЦАТА?..ГЛЕДАЛ,МИСЛИЛ...И НАКРАЯ МУ КАЗАЛ
-ВАШЕ ВЕЛИЧЕСТВО!АЗ ВИНАГИ СЪМ КАЗВАЛ,ЧЕ ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОСТИГНЕТЕ
ВСИЧКО,КОЕТО ПОЖЕЛАЕТЕ- ЕТО,НАПРИМЕР,ВИЕ СТЕ ПОЖЕЛАЛИ ДА НАРИСУВАТЕ ЕДНА ЛОША КАРТИНА И СТЕ ПОСТИГНАЛИ ЗАБЕЛЕЖИТЕЛЕН УСПЕХ!
НАЗДРАВЕ,ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИ!
цитирай"НЕМИСЛЕНЕ",ЗАЩОТО АКО МИСЛЕШЕ,ЩЕШЕ ДА БОРАВИШ САМО С ДРЕВНОЕГИ-
ПЕТСКИ МЕРКИ И С ТЕХНИЯ КАЛЕНДАР,А НЕ СЪС СЪВРЕМЕННИ И ЮЛИАНСКИЯ(ИЛИ
ГРЕГОРИАНСКИЯ) КАЛЕНДАР.ТОВА ПОРАЗИТЕЛНО НАПОМНЯ,ЗА ЕДИН СЛУЧАЙ СЪС
"ЦАРЯ СЛЪНЦЕ",КОЙТО СИ ВЪОБРАЗЯВАЛ,ЧЕ Е ГОЛЯМ ХУДОЖНИК И ОБИЧАЛ МНОГО "ДА ЦАПА".И СЛЕД КАТО СИ ЦАПАЛ,РЕШИЛ ДА ПОИСКА МНЕНИЕТО НА ПРИДВОРНИЯ СИ ХУДОЖНИК.А ХУДОЖНИКЪТ...КАК ДА МУ КАЖЕ ИСТИНАТА ЗА
ЦАПАНИЦАТА?..ГЛЕДАЛ,МИСЛИЛ...И НАКРАЯ МУ КАЗАЛ
-ВАШЕ ВЕЛИЧЕСТВО!АЗ ВИНАГИ СЪМ КАЗВАЛ,ЧЕ ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОСТИГНЕТЕ
ВСИЧКО,КОЕТО ПОЖЕЛАЕТЕ- ЕТО,НАПРИМЕР,ВИЕ СТЕ ПОЖЕЛАЛИ ДА НАРИСУВАТЕ ЕДНА ЛОША КАРТИНА И СТЕ ПОСТИГНАЛИ ЗАБЕЛЕЖИТЕЛЕН УСПЕХ!
НАЗДРАВЕ,ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИ!
50.
анонимен -
ИЗВИНЕНИЯ КЪМ 45!
11.12.2010 17:43
11.12.2010 17:43
ПОГРЕШНО СЪМ ОТНЕСЪЛ 49 КЪМ ВАС,ВМЕСТО КЪМ АВТОРА.
цитирай
51.
анонимен -
Смърт в пещерата
21.12.2010 22:27
21.12.2010 22:27
Съществото се добра с последни сили до скалата и се долепи до грапавата й повърхност. Дългото бягане го беше изтощило и гърбът му, покрит с рани, го болеше. Козината омекоти донякъде ударите от падането, но това, което изпълваше с истински ужас съзнанието му, беше притискащата непрогледна тъмнина. Простена и се сви на топка. Къде отидоха другите? Бягаха нанякъде, разтопиха се в слънцето и... после ги нямаше. Гладът отново го разтърси в конвулсии и безумен вик се изтръгна от гърлото му:"МА-ГУ-РААААА!"(Аз искам да ям!)
цитирайТърсене