Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2010 09:30 - Един голям подарък. Магия от Магура
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 10764 Коментари: 24 Гласове:
46

Последна промяна: 19.01.2017 14:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Благодаря на всички читатели за интереса, който проявяват към Магура. На всички вас разкривам най-новата находка.
Преди няколко дни споменах, че съм намерил нещо особено, което може да даде всевластие над материалния свят на ползвателя си. То е толкова просто, че направо не е за вярване. Но трябваше първо да съзра действията с полетата, че да ми присветне. А после и да си представям полета, а и че и аз съм поле. Това е толкова естествено! После си се представях и като тримерно поле. Огъвах мислено полета около кубове. Забавлявах се. И за първи път ми се случи, като си затворя очите след представяне на образ, да му виждам негатива, все едно съм гледал към светлина. Но стига с това лирично отклонение.

image   image
Ето за какво става дума: изписвате пожеланието си в едно поле, а после и в антиполето му (за да няма къде да бяга), след това ги обединявате по правилата на действията с полета. Тук съм показал как става за полета с размерност 13х3, от които се получава 14х6. Накрая запалете една свещ и за пет минути си представяйте как светлината й се влива в полетата. Оставете я да догори. През това време повторете няколко пъти на глас или на ум пожеланието и си го представете с образи как се случва. 

Тормози ли ви някои? Груби ли са с вас, без да го заслужавате? Опитват ли се да ви ограбят? Искат ли да живеят на ваш гръб? Мислят ли ви злото? Можете да се сетите за още много други неправди? Тогава ТОВА Е ЗА ВАС. Разправете се с изедниците си, те друго не заслужават. 
Нужно е всеки да може да удари звучен шамар на когото и да било, за да има съобразяване. Съобразяването ще роди съвест. Съвестта ще роди човечност. Човечността ще роди състрадание. Състраданието ще донесе просветлението и пълното щастие.
Но в началото на всичко е размазаната физиономия на дерибея.
Дерзайте и наслука! 

P.S. Не мисля, че е възможно да има по-силна магия от тази.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.


Тагове:   магия,   Магура,


Гласувай:
47



1. kikowsky - Ако искате нещо да се развали,
01.12.2010 09:41
ползвайте логиката на разграждане при действията с полетата.
цитирай
2. karambol5 - АМИН !
01.12.2010 09:49
Логиката на разграждане е ....минусите отдолу :))))))))))))))))))))))))
Бог да те благослови и да ти даде дълъг и плозотворен живот ! АМИН / ДА БЪДЕ /;)))
Така е :) Имаше и още нещо ,което ще опитам :))))))))))))
Направо съм като дете в сладкарница :))))))
цитирай
3. kikowsky - Дааа, първо махаш колоната "да бъде".
01.12.2010 09:52
После разцепваш на парчета и на практика крайното пожеланието е само онова, което остане в крайното парче :)
Живи и здрави всички и никой повече никого да не тормози :)
цитирай
4. ferdi - !!!
01.12.2010 10:31
.. едно на ръка че останах без думи, но веднага ми възникнаха и някои въпроси :)
Тази логика на разграждане, която споменавате с карамбол е предполагам в предните ти постинги за магурската математика, или..? И после избора на думи, които си използвал в примера.. случаен ли е?
цитирай
5. kikowsky - Да, от магурската математика е.
01.12.2010 10:36
Мисля, че първият ред трябва да е обръщение, адресиране към изпълнителя. Натам е указанието какво да се прави. Можеш да пишеш каквото и да било, само да ти се събере в полето.
За магурския "шахмат" би трябвало да се работи с фигурите, които са нарисувани в пещерата. Но това е много неясно как да стане точно, защото трябва да се знае коя точно какво означава. С букви е добре да се работи, защото буквите са най-преките наследници на фигурите. Даже много от фигурите са напълно еднакви с днешните ни букви. И то с българските букви, не с други.
Ето тук http://kikowsky.blog.bg/drugi/2010/05/15/magurski-figuri-niakoi-moje-li-da-gi-iztylkuva.545672 можете директно да видите Д,Т, Б, Н, Х, О, Ф, У, К
цитирай
6. kikowsky - Така да се каже, заповядайте на конвейера! :)
01.12.2010 12:51
И ние като Бог можем да вплитаме вече словата си в тъканта на пространството и да гледаме как изниква материя - по наш образ и подобие :)
цитирай
7. karambol5 - Разграждането трябва да внимат...
01.12.2010 13:11
Разграждането трябва да е внимателно ,за да не затриете нещо ,което не трябва . Затова - мислете какво искате да отстраните от живота си .
Дадените примери тук са също много ефективни , когато трябва да стопирате някой / визирам второто " наричане " /. Ако го направите с минусите / амгурската матемантика / той може физически да изчезне .Не бихте искали физически да убиете някой ,а само да той да престане да ви тормози / да се смири и осъзнае , да си получи шамара ! /
И моля ВИ - пишете грамотно !Важно е да не грешите в правописа !
цитирай
8. kikowsky - Много е важно човек да може да се противопостави ефективно,
01.12.2010 13:15
когато нещо не е по волята му. Тогава всички ще се размислят по-добре. Мускулът няма да решава спора, парите също, а само правотата и чистотата на съвестта. Ето това е новата епоха. Тя се крепи и на още един стълб - да няма скрито. В скритото се въди мръсотията.
цитирай
9. анонимен - Магурска школа =?= Магнаурска ш...
01.12.2010 13:31
Магурска школа =?= Магнаурска школа ??
цитирай
10. karambol5 - когато нещо не е по волята му. Тогава ...
01.12.2010 13:37
kikowsky написа:
когато нещо не е по волята му. Тогава всички ще се размислят по-добре. Мускулът няма да решава спора, парите също, а само правотата и чистотата на съвестта. Ето това е новата епоха. Тя се крепи и на още един стълб - да няма скрито. В скритото се въди мръсотията.

Така е ! Но мисля ,че вече всичко е наред !
Както се казва- Няма по-чиста съвест от Моята !
Казвал съм го и преди , казвам го и сега !
Няма по-чиста съвест от моята !
цитирай
11. ferdi - Добре, ама...
01.12.2010 13:47
мен ме затруднява това натамъняване на думите както го е направил киковски.. някак не знам как точно да ги напасна че да докарам бройката ;) Ти откъде ги измисли тези " ой те тебе.. " или " ой ви вазе асури".. направо ми е хикс!
Това как да е - обаче и това с премахването.. щом все пак има вероятност да стане бела.. може би трябва някакъв пример (по-невинен), за да разберем нагледно какво имате предвид двамата с карамбол :) Ако не ви затруднява де..
цитирай
12. makont - Много интересно,
01.12.2010 13:56
от доста време чета твоите постинги. Напълно съм съгласна, че трябва да спрем лошите хора, но просто да се осъзнаят, така хубаво си градирал - съобразяване, съвест, човечност, състрадание - щастие. Възможно ли е това? Представяш ли си колко добър ще стане света. Но трябва да го направим с добро, просто да обърнем посоката им на мисллене, не да унищожаваме. Харесвам твоя хъс, с който разгадаваш тайните на пещерата. Аз съм от Видин и сме земляци, всъщност затова започнах да чета блога в началото, имам приятели от Белоградчик. Приказно е там при Вас. Усмихнат ден и ДА БЪДЕ!
цитирай
13. karambol5 - Например. . . . премахването на з...
01.12.2010 14:53
Например ....премахването на злобата ..или на жестокостта или на други подобни неща ....войните , наислието ....каквото се сетите подобно .
Ако един човек трябва дa бъде спрян ,то е небходимо да се изпозва тази формула ,която е тук .
Що се отнася до обръщението .....навсякъе има призоваване на силите ,които искаш да използваш .Те се подчиняват на този закон . А натъманяването на думите и на мен не ми е много ясно .Вероятно трябва да се търси подходяща формулировка или да се използва по-голяма площ от материя-антиматерия . не знам все още .
цитирай
14. kikowsky - Точно така!
01.12.2010 15:20
анонимен написа:
Магурска школа =?= Магнаурска школа ??

Магнаурската школа е само плагиатстване от Магурската школа с цел придобиване на по-голяма репутация :) Ето тук по въпроса :) http://kikowsky.blog.bg/drugi/2010/10/29/osobenite-naimenovaniia-v-belogradchishko.626702
цитирай
15. kikowsky - Съгласен съм с мнението ти как трябва да станат нещата.
01.12.2010 15:23
makont написа:
от доста време чета твоите постинги. Напълно съм съгласна, че трябва да спрем лошите хора, но просто да се осъзнаят, така хубаво си градирал - съобразяване, съвест, човечност, състрадание - щастие. Възможно ли е това? Представяш ли си колко добър ще стане света. Но трябва да го направим с добро, просто да обърнем посоката им на мисллене, не да унищожаваме. Харесвам твоя хъс, с който разгадаваш тайните на пещерата. Аз съм от Видин и сме земляци, всъщност затова започнах да чета блога в началото, имам приятели от Белоградчик. Приказно е там при Вас. Усмихнат ден и ДА БЪДЕ!

Просто алчните (за власт, пари и т.н.) типове вече са ни докарали до там, че да оцеляваме не само като свободни личности, но и физически. Затова се опасявам, че единствено размазващият удар на тая мощна магия може да ни избави. Просто не ги виждам сами да се осъзнават. Нима не виждат всеки ден страданието, което причиняват?
цитирай
16. kikowsky - За сега виждам премахването само теоретически.
01.12.2010 15:34
ferdi написа:
мен ме затруднява това натамъняване на думите както го е направил киковски.. някак не знам как точно да ги напасна че да докарам бройката ;) Ти откъде ги измисли тези " ой те тебе.. " или " ой ви вазе асури".. направо ми е хикс!
Това как да е - обаче и това с премахването.. щом все пак има вероятност да стане бела.. може би трябва някакъв пример (по-невинен), за да разберем нагледно какво имате предвид двамата с карамбол :) Ако не ви затруднява де..

Още не съм експериментирал с конкретни думи да видя как ще стане. По-добре е да остане за по-натам :)
Иначе думите някак сами идват. Сигурно е подсъзнателно. Като си представяш, че си поле, мозъкът ти сам се опитва да го запълни и намира най-доброто, което да влезе там.
цитирай
17. ferdi - Тогава..
01.12.2010 16:07
Ще се концентрирам върху съзидателните аспекти (по-лесно ми идват думите май ), а пък това сложното с премахването - по-нататък.. като добиеш повече практика и можеш да помагаш ако се наложи :)
цитирай
18. iliada - Привет,kikowsky
01.12.2010 18:30
Пак ще надникна при повече възможност!:)
Интересен постинг!:)
цитирай
19. venercheto - абе,
01.12.2010 19:55
никoй ли не го плаши, че в тая магия се говори за убийство?

това е нещо черно и тъмно, и никак не ме привлича. пък и е последният съвет, който Господ би дал на някого- да се занимава с черна магия. на злото ако се отвръща със зло, се ражда само още по-голямо зло. и трябва да си бая глупав или много наранен (и зъл), за да не го разбираш.

по принцип и аз не съм за обръщане на другата буза след плесник. наистина има хора, които не заслужават да им се прави добро. най-голямото наказание за тях е да ги лишим от присъствието ни и/или да не им обръщаме внимание.
може да звучи като малко, но не забрявайте че злото има нужда ежедневно да бъде хранено с негативни емоции. отнемете му храничката и го оставете. да се гърчи :)
цитирай
20. karambol5 - Да не им обръщаме внимание. . . . С...
01.12.2010 20:19
Да не им обръщаме внимание ....
Спомням си за едно наричане , което се е забило в главта ми :
" ............И той пак не рече : " Убий Боже ! " ,а рече : " Дай Боже ! " . та му даде Господ два волца като два щурца , та изора и над път нивица и под път нивица ....."
Има много мъдрост в народните наричания !
цитирай
21. анонимен - Боже, прибери си вересиите, Бож...
02.12.2010 00:00
Боже, прибери си вересиите, Боже!!!
цитирай
22. kikowsky - Всеки може да си състави текста по собствено желание.
02.12.2010 08:32
Важното е всеки човек да е напълно наясно, че може мигом да си изпати, ако е задник. Тогава друг акъл ще му дойде и нужда от употреба няма да има.
цитирай
23. mileidi46 - !!!!
03.12.2010 13:25
да разбирам ли,че ако молещият е задник...магията ще се обърне и към него самият??
тези неща са опасни...и не ги разбирам...
Трябва да се върна и да прочета задълбочено всички постинги..
цитирай
24. kikowsky - Твърде интересен въпрос поставяш, Mileidi!
03.12.2010 14:15
Не съм се замислял как ще се развият нещата при тая постановка. Но има други фактори, които са по-важни - намеренията. Ако са добри и чисти намеренията, тогава лоши ефекти не могат да се очакват. Но ако са лоши намеренията на правещия, сигурно ще си изпати сам.
Предполагам, че дори и задникът може да има добри намерения. Но е по-вероятно да са му лоши и точно те са го превърнали в задник.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2810145
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8178
Календар
«  Май, 2026  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031