Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2018 11:09 - МОЯТА- КРЪВНА ВЕНДЕТА С „ДЖИ ПИ ГРУП”..- ИСКРЕНО И ЛИЧНО И ЕПИТАФИЧНО..- ИЛИ ИСТИНАТА ЗА СТРОЕЖИТЕ НА УЛИЦА „БУНАЯ”14-16 И НА „МАРАГИДИК” № 2- 4.. В СОФИЯ!
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 2006 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 14.10.2018 13:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
МОЯТА- КРЪВНА ВЕНДЕТА С„ДЖИ ПИ ГРУП”-ИСКРЕНО И ЛИЧНО И ЕПИТАФИЧНО..- ИЛИ ИСТИНАТА ЗА СТРОЕЖИТЕ НА УЛИЦА „БУНАЯ”14-16 И НА „МАРАГИДИК”№ 2- 4.. В СОФИЯ!

  Ръководител на „Джи Пи Груп”се води- бащата на Олигарха Вальо Яшаров(полу- брат на Бойко Борисов и „лице” на „Лукойл”)- Васил Златев. Макар, че цял гр. Правец, знае, че Вальо не е син на Васил, а само е отгледан в това семейство и е„кадет”на Тодор Живков(Български Диктатор, роден с името- Замфир Яшаров Маруцин Дръвнишки, държавен глава от 1956- до 1989 г.). Началото на сагата на моето семейство, започна през 2006 г. – когато на власт в София дойде- Бойко Замфир Яшаров, друг „кадет” или „диадох” на Династията, който подгони семейството ми(тогава- покойната доц. д-р Анна Янева/от сем.- Ген. Рачо Петрови/ и Николай Гацев/от сем. Андрей Ляпчеви/..)- от дома ни на ул.”Марагидик” №4, София- от 80 кв.м. и 263 кв, м.- площ на парцела, където беше родена, нашата дъщеря(Елеонора- Петра Николай Гацева) и изградихме от нищото- защото, когато се нанесохме там през 2001 г. - той беше руина, предназначена за събаряне! Тогавашен Секретар на общината и „Слуга”на Яшарите беше лицето-Росен Желязков, племенник на Румен Гоцо„Пашата”, „Пазител на Яшарската династия”от Съветските служби (издигнал се,в ръководството на държавата,рязко,през последните 10 години)и известен - в някои среди-„хомосексуалист”. Поискаха ни се рекет- 100,000 долара, за да „вземем” имота, който се оказа, после,че не е общински(!) и когато отказах и им предложих- 4 апартамента в София, за „замяна”, но нищо- за Бойко и Росен,а на-Общината- ме подгониха и затриха. Трябваше да се развеждам(като във времената- преди 1989г.),формално със съпругата ми-за да не загубим жилището, на което държахме, заради вложените там- признати(!)от Общината, над 120,000 долара в него(защото, през 2004 г., наследих от майка ми- две стари сгради в София, които Яшарите,с техните действия,ме принудиха да продам на безценица). В 2006 г.Румен Гоцо  „Пашата”(помак от с,. Мианово) хвърли око и на магазина ми на Централна гара и като му отказах, спрях с мои съдебни дела- Реконструкцията и „поемането” от „СИК” на цялата Ротонда на гарата(замислена от Софиянски, тогава, като„Първи Български Мол”)и започна под-гонването ми и оттам. Когато бях- Общински съветник, а бащата на съпругата ми- депутат от „СДС” не пожелахме да си уредим имота и това беше нашата грешка, която ни струва живота на моята Анна Янева и моето разорение(2006- 2018 г.)-защото, тогава вярвах в свободата, демокрацията и искрено, и безкористно, работех за нейното идване. Вендетата ми с Бойко започна- още през 2006 г. и получих завеждане на 10- тина граждански дела срещу мен,които, въпреки- Законните ми права(магистър по право съм, отличник. от 2000 г.), странно, винаги губех и ми се наложи да фалирам, заради тях. Яшарите ме гонеха „до дупка”и разбрах, че плащат огромни суми и насъскват Слжбите сещу мен- само и само, за да загубя делата и парите си- което явно беше, заради нещо друго- а не заради моето запъване срещу тях. Защото през цялото, това време- пишех навсякъде и към всеки(Барозу, ЕК, ЕС, Барак Обама)- за опасността, която е надвиснала над страната, с идването на Яшарската Комунистическа Реставрация– на власт! Тогава ме обявиха за „луд”,защото- през тези 12 години,всички„славеха” Борисов (Яшаров) за това, което Той не беше и никога нямаше да бъде! Виждах, че Той е като „Хамелнския ловец” на плъхове, от едноименната приказка и ще ни отведе, да се удавим-в Рейн.Никой и никога не ме слушаше- а постоянно, Борисов ме„подменяше”с Раданки. Лозанки,Барековци и Бойкикиевки- червените ментета на Прехода на Яшарите и техните патерици. Не зная защо, бях и СЪМ- толкова важен за него, но в 2011 г. ме пребиха, почти до смърт, пред дома ми, с предупреждението- „да спра да лая.., срещу Бойко и „Пашата”. След 10-тина дни в кома и излизането ми от болницата, не само, че не спрях- а всеки ден в блога ми и във Фейсбука ми-пишех срещу Прехода- Борисов,Яшарите и т.н. и т.н. Четат ме-няколкомилиона души-ако се вярва на статистиките на сайтовете. Кметицата на София- Йорданка Фандъкова, също отказа да изпълни закона и ме подгони,а за Кмет на„Оборище”- Вальо Яшаров си назначи с манипулации- свой верен човек от „СИК” (бивш Кмет от „ГЕРБ”, уволнен заради афери, продаден- чрез Кунка Пръмова на „СДС”, през 2015), който вече е печално известен- със "строежа" на бившето кино „Сердика” (Гробът на Левски.. ?!.. или първият „старо-християнски” некропол в Света, както и разчистването на ‘Царските конюшни”-от което, започва Сагата на всички ни- с „Джи Пи Груп”). Фирмата на Вальо Замфир Яшаров реши да строи на ъгъла на ул.”Буная”№14-16,София,с моята къща-на ул. ”Марагидик” № 4 и аз трябваше да бъда разкаран, защото Яшарите, вече имат„травма от мен”. Започваха нова сграда за около 8 млн. лева, а фирмата им бе наречена на инициалите-на Президент Георги Първанов- абсолютно случайно?!). После по заповед на "ГЕРБ" бях уволнен от работа- и над 3 години, не ми дават да си намеря- РАБОТА В СТРАНАТА! Има забрана за мен в държавните Институции- въпреки, че има глад за Юристи и хора с много езици-аз съм с 5-6 такива.Но щом видят-фирмите,какво пиша за Яшарите и за  Правителството - веднага ме отпращат, или дори - прекратяват- конкурсите си, за да се досетя- кой ми помага да не мога да си намеря работа..- тка е от Февруари 2015 г. - до днес!

На 05.07.2016 г. в дома ми нахлуха 10 общински служители и полицаи, а аз, болната ми от рак-съпруга- доц. д-р Анна Янева и дъщеря ми- бяхме извадени за часове, оттам, като вътре-и до днес е заключена- цялата ни покъщнина, която не можахме да изнесем за няколко часа. С нас се държаха, като с престъпници и бяхме отведени от дома си. Заведох 20 дела, които спечелих- едва-на 30.07.2018 г, а през това време- точно „Джи Пи Груп” построи сградата си и я разпродаде - а там сновяха,през времето на строежа-синовете на Георги Първанов-случайно!!). Забелязван е и Росен Желязков, но пак- случайно..! Жена ми почина- няколко месеца, след трагичното ни изваждане от къщата ни– но прокле-в църква и синагога,тези хора. А аз,в нейна памет,вече нося на костюма си- при всеки протест в София,нейният-шал от болницата й, където почина. Така ще ме виждате- докато не свалим и не унищожим Яшарите, аз имам Кръвна вражда с тях и няма да се откажа-това е моята емблема и моят „ГЕРБ”, като шалът на Крал Робърт Брюс, заради- отмъщение за смъртта на Сър Уийлям Уолъс! Въпреки,че спечелих делата срещу Общината- Йорданка Фандъкова отказа да ме върне в Имота ми, макар, че вече не преча- дори на „Джи Пи Груп”.. Така, че не ми говорете, че „Джи Пи Груп” не убива хора.. и не вярвайте на това..- журналистката Виктория Маринова е станала жертва на тези „хора”, а нейното убийство е предупреждение- към „Бивол”, към мен и към- вас.. (съмнителните ДНК проби и „съсед”, който „разкрива” убийството- за което цялата Ромска махала, знае- Ромски Барон на Цецо Цветанов и подава сигнали и могат да бъдат приписани за всеки..)! Мене ме гонят отвсякъде- Пеевски(съученик на днешния Минитър Караниколов, от Опозицията "ДПС")ме нарича с пресата си-„луд”, отново-ме съдят, в няколко съдилища(защо ако съм "луд"), прогониха дъщеря ми,а което не е фалирано от имуществото ми е- „пленено”, все още-на ул.„Марагидик”№ 4, София.Аз искам Справедливост и Международно разследване ставащото в България(нарушената Конституция,Закони и на погазени Европейски закони и правила),а от вас искам-да се подкрепим,да смачкаме-„Яшарите”и техните „ГРУПОВЕ” и„Групи”,сеещи-ТРУПОВЕ на хора и ТРУПИ на осакатената природа,защото„Нашата Шотландия” трябва да бъде, свободна, отново, поне- за децата ни! 45 години „Яшарство” стигат и Времето е наше!Стига и баста на „ГЕРБ”,на Статуквото, кукловодите и слугите на Лъжата, от последните 75 години- на Съветска власт у нас!Бог е с нас и ние, с вас, сме-„Алтернативата за България”..  Не търсете- друга- ние СМЕ ТОВА И Е ВРЕМЕ ДА СЕ ИЗПРАВИМ.. и да повярваме в себе си..! А не беше ли казал някой- "СВЕСТНИТЕ, В НАС- ГИ СМЯТАТ - ЗА ЛУДИ.."?!

Николай  Гацев,„Добродетелната дружина”осн.1853 г.- Възмездие за Яшарите, Сф, 14.10. 2018



Тагове:   2018,   1853,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. 1997 - Това за "кръвна вендета" не беше ли нещо от взаимоотношенията между мафиоти
14.10.2018 12:47
Страхотни народолюбци сте. Няма що.
цитирай
2. nikolaigatzev - о- вие в ГЕРБ сте си за всичко- самодостатъчни ние сме излишни!
14.10.2018 13:11
Бог да ви възнагради за това- и ще се случи, до няколко дни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3758986
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031