Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2009 16:08 - Разговор с Г-н Инстинкт
Автор: hara73 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5629 Коментари: 17 Гласове:
3

Последна промяна: 10.02.2009 18:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нещо е застанало на гърлото ми ...не ми позволява да дишам . Боли ме . От какво ли ...от това че се предоверих ,от това че се оставих в ръцете на другия ,от това че ме нарани . А си мислех ,че съм пораснало момиче . Така ли? Чакай малко, има още хляб да ядеш ... Инстинкта ми подсказваше ...внимавай не бързай има време . Инстинкт ли казах ...кой му обръща внимание, на този  ??? Когато говорят, емоцийте и боговете мълчът . А после след пожара ...ще се обърне към мен и с иронична усмивка ще каже ...
-Ми, аз казвах ли ти, че така ще стане ??? Но някой ,си беше седнал на ушичките май ?Троши си главата сега и страдай...така ти се пада ,като се оставяш на друг да решава ,кога и колко да си щастлива . Нали беше голямо момиче и не искаш аз да ти давам акъл ...ми тогва страдай си кой ти пречи ...кърпичка ли искаш скъпа моя ...Чакай да потърся ...тук някъде имах в джоба . О съжалявам моето момиче , явно последния път като ти я дадох да бъреш поредните горчиви сълзи, нещо са били с много висока киселиност и тя взела ,че се разпаднала . Нищо, ти не се притеснявай , нали ръкавите на бялата ти ризка и без това са ти малко дългички ...ще ти свършат работа , просто лекичко ги дръпни . И избърши горчивите сълзи .
-Защо сълзите са ,на вкус все по-горчиви ?
-Е хайде сега . Какъв безмислен въпрос ,а те мислех за умно момиче . Ако бяха сладки щеще да е весело , а не тъжно .Нали знаеш ,че не това е целта на занятието .Внимателно обаче , да не се зачервят очите ,че ще разберът че си плакала , а нали си голямо момиче... Я не си разваляй имиджа ...ще те нарекът ревла  .
-Да ,господин Инстинкт , както кажеш . Щ е те слушм вече , да знаеш . 
- Ще ме слуша я . Аз като ти казвам ,не е за хубаво да вярваш толкова много на хубавото ...ти пак не ми вярваш . Бърши си сега сълзите .
-Ми ти не разбираш ,боли ме и се задушам сякаш .
-Лигла ,боляло я ...а ако те болеше зъб . Това твоето е измислица някаква ,въобразяваш си . Такова нещо , като болка не съществува , то е само в главата ти . Я се стегни , просто обичаш да се самосъжаляваш .
-Не, не е така , това ми е най-противното , да се съжалявам и да ме съжаляват също .
-Ми тогва ...я вземи я изгони тази ...нагла е като конска муха . Вземи се в ръце , избърши сълзите , приглади ризката , изпъни тяло ,вдигни гарда ...вдигни гарда ти казах и ...смело напред .
-Да ,бе какво толкова е станало , да не съм счупила човешка глава ...я по спокойно ...в края на краищата още една дупка в сърцето. Голяма работа . Това да не и жизнено важен орган ...мога и без него . Ще стана ,зомби ...модерно е .
-Ти престани да иронизираш нещата ,ми вземи се стегни и много е просто ...продължи .
-Да бе Г-н Инстинкт ,ти винаги имаш право . Ама, защо ли не слушам ,явно съм едно голямо пораснало и непуслушно момиче . Но вече ,ще слушам ,обещавам ,нали е за мое добро .
-Точно така, моето момиче ...я сега да те видя ...ммм добре ще влезеш в час аз знам ...дано само да е в този живот , че в следващия, не се знае, дали ще съм с теб ... А се привързах към тебе , да знаеш...пристрастих се да ти кърпя раните в егото ...интересно е знаеш ли .
-Знам ,занм ...с мен никога няма да ти е скучно . 
-Е аз тръгвам ...и ако имаш нужда питай ...нали знаеш ,че съм винаги насреща .
-Да знам ,хайде и аз тръгвам . Приглаждам ризка , опъвам поличка ...една ръка през косата, един поглед в огледалото ...ми не е зле ...само да не бяха зачервените очи и ...поредната  дупка в сърцето . А уж си голяма момиче ...ми да беше послушала Г-н Инстинкта все пак ...за хубаво ти говори човека . Сама си си виновна, ще знаеш и няма полза от самосъжаления , света не е пропаднал. Е поплака си малко, не драматизирай, нали знаеш клишето ,онова което не ни убива ,а от него само боли ,просто ни прави по-силни . Просто стана по силна ...усмихни се и продължи :-)))




Гласувай:
3



1. martito - Важното е наистина да се продължи ...
10.02.2009 17:32
Важното е наистина да се продължи напред...
Колкото и да са дупките в сърцето...
Поздрави!
цитирай
2. hara73 - на същото мнение съм
10.02.2009 17:35
и колкото и дупки да има , пак ще си го кърпя ...не мога да стана зомби , усмихнато зомби няма :-))) а аз винаги се усмихвам :-)))
цитирай
3. martito - :)
10.02.2009 17:36
А ние ще помагаме :)
цитирай
4. hara73 - А това е нещо много ценно ...
10.02.2009 17:45
да знаеш, че има някой ,който ще ти помага. Благодаря ти marti :-))) Полза от самосъжаления няма .
цитирай
5. reffina - Моите уважения към г-н Инстинкт,
10.02.2009 17:47
ама да си гледа работата от време на време :)))
Я дай да си погрешиме ние дорде имаме време, пък то...инстинкта няма да ни избяга , а ? :)
цитирай
6. papadok - Защо
10.02.2009 17:55
толкова тъга???
цитирай
7. hara73 - е вече не ми е толкова тъжно ...
10.02.2009 18:00
всеки усеща нещата по различен начин , именно за това е интересeн света . Пък нали първо трябва да е тъжно , за да може после да е весело :-))) Рефи приятелче , май е по-умно да се слуша понякога , но и от грешките има полза, нали се учим от тях :-))) е освен ако не сглупя толкова ,че да я повторя :-)))
цитирай
8. victoriavselena - Ако искаш да си поговорите по женски
10.02.2009 19:15
можеш да послушаш и г-жа Интуиция. Но и нейния глас е тихичък, ако не сме свикнали да го различаваме. Но ако ако успееш да влезеш във връзка с нея и да я слушаш ще си спестиш доста горчиви моменти. Хареса ми разказа ти. Благодаря.
цитирай
9. hara73 - е с госпожа
10.02.2009 19:25
Интуция , може и да се спогодим ,нали е жена все пак . А ние жените ,сме свикнали да понавикваме и да повтаряме ,ако някой си е седнал на ушичките :-))) Благодаря ти :-)))
цитирай
10. malkiatprintz - Инстинктът е хубаво нещо, но е и к...
11.02.2009 00:10
Инстинктът е хубаво нещо, но е и коварно... да, боли, когато не го послушаме и се окаже прав, но дваж повече боли, ако го послушаме и той ни подведе. В първия случай страдаш от раната, нанесена от друг, във втория – от раната, която сама си си нанесла. Зная, че това не може да бъде никакво утешение, Хара, но можеш да се радваш, че си имала смелостта да не се скриеш от любовта, която си срещнала... Да, боли те, значи си жива, а това е чудесно...:)
цитирай
11. papadok - Виж какво ми дари Елинели
11.02.2009 08:28
дали ще замести длъжките ръкавчета-жал ми е за тях;)
http://www.youtube.com/watch?v=J44svOLtxnk

а ето ти и нещо от мене

http://vbox7.com/play:b57dd0ef
цитирай
12. mayacoheleach - Винаги слушай инстинкта
11.02.2009 10:19
той говори с езика на опита.
А това какво ще правиш след това си е въпрос на избор и нищо страшно не се е случило. Свободна воля на свободен човек.
цитирай
13. hara73 - papadok
11.02.2009 11:19
Благодаря от сърце с много :-)))
цитирай
14. hristam - Дупките в сърцето
11.02.2009 13:38
се запълват с още обич. А за нея са нужни...какво? Ами едни грейнали усмивки, например! :)))
Не забравяй усмивките сутрин, преди да излезеш ;)))
цитирай
15. hara73 - Хриси :-)))
11.02.2009 14:14
никога не ги забравям ,без тях съм като гола...а съм много срамежлива и не обичам да стоя без дрехи :-))) Хубав ден ти пожелавам .
цитирай
16. compassion - Инстинкта не е господар, а слуга на човека.
11.02.2009 21:22
Не става ясно с кой точно инстинк си в диалог (инстинкта за самосъхранение, инстинкта за продължаване на рода или някой друг), но инстинктите по своята същност са първични вродени емоции, типични за животните. Хората обикновено реагират по-гъвкаво със заучени модели на действие (патрони, които мозъкът автоматично включва в действие) и само в най-екстремни ситуации на неочаквана заплаха на живота се слиза на нивото на инстинктите, за да се избере стратегията на борбата или на бягството . Духовно най-израслите личности напълно отхвърлят инстинктите и подлагат на преоценка патроните; действията им са мотивирани от интелекта, творчеството и интуицията. Така, че напразно подцени съвета на victoriavselena.
Не се страхувай да бъдеш себе си hara73! Няма нищо по-страшно от страха.

цитирай
17. teenconfessor - много добре !
12.02.2009 02:39
Изключително добър текст :) заинтригуеа ме :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hara73
Категория: Лични дневници
Прочетен: 635150
Постинги: 145
Коментари: 2479
Гласове: 11710
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031