Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08 19:04 - По следите на Богинята
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 208 Коментари: 0 Гласове:
4



 Като влязох за пръв път при рисунките от Магура през 2008 година, бях толкова впечатлен от тях, че придобих импулс да проучвам смисъла им, който продължава и досега. Прочитът на рисунките тръгна в много посоки и множество теми се развиха в една или друга посока. Сега искам да разкажа за една от веригите на изследването, която върви по следите на Богинята-Майка. 

 

Ето едно обобщено представяне на рисунките:

Поради многократното повторение на подобни и дори еднакви символи беше очевидно, че чрез тях някой е искал да изкаже идеи. Иначе не би имало никакъв смисъл подобни символи да се използват многократно и то често в подобни подредби. Явно, че за правилите рисунките те са имали конкретно значение, както при нас една и съща дума или нейните производни могат да се срещат многократно в един и същи текст. Заради това бях изпълнен с дълбоко убеждение, че рисунките имат задълбочен прочит и придобих голямо желание да го прочета.

Всички рисунки в Магура ме впечатляват силно, но сега ще насоча вниманието към малка част от тях, където са представени три човекоподобни същества, които обаче съвсем не са хора:

За по-доброто им разпознаване, особено за тези, които ги виждат за пръв път, представям една извадка, за да е по-лесно да се ориентирате:

И трите седят в поза Лотос, което ме кара да вярвам, че се намират в състояние на медитация и дори, че са най-древното представяне на йогини на планетата.

Сега ще изброя причините, заради които считам, че това са трите аспекта на Богинята-Майка.

На първо място, те изглеждат сякаш са бременни и заради това следва да са женски същности.

На следващо място, и трите аспекта на тази същност са нарисувани преднамерено точно срещу Слънчевия календар, който освен календарни сведения съдържа още огромни количества информация.

В един от пластовете на прочита му научаваме, че представеното слънце е символ за Бога-Баща, който също е триединен:

С това виждаме две триединни същности, разположени една срещу друга, за да се пресъздаде тяхната полярност и противоположност. Слънцето лесно се разпознава като Бога-Баща, но ще оставя това за друга публикация. Тогава онова, което е противоположно на триединен мъжки бог, трябва да е триединен женски бог – Богинята-Майка. Проста и разбираема, а в същото време напълно изчерпателна логика на представянето, която съвсем ясно представя идеите на автора.

Тук ще добавя, че ми отне пет години, за да накарам ума си да работи като този на автора, защото осъзнах, че те са мислили по различен начин. Затова трябваше да започна да мисля по същия начин, за да мога да прочета рисунките. Пет години медитирах върху рисунките, провокирах ги да се проявяват като магически символи, проверявах логически предположенията (усета си), броях и сравнявах, набирах данни за устройството на рисунките и повтаряемостта на техните елементи. По едно време работата се оказа достатъчно. За щастие, рисунките от Магура са направени по такъв начин, че за тяхното прочитане не е нужен външен ключ. Те имат свойството да обучават достатъчно посветените адепти на логиката на прочита си. Затова е възможно да се прочетат десетки хиляди години по-късно дори без наличието на посветен учител.

Третата логическа пътека, по която определих трите изображения като трите аспекта на Богинята-Майка, е малко по-дълга и малко по-сложна. Ще започна съвсем малко по-отдалече, като кажа, че рисунките от Магура са подобни една на друга с причина – еднаквите геометрически елементи значат едно и също, независимо в коя рисунка се намират. Така съществуват основни геометрически елементи, които са подобни на корените на думите в нашия език. Към тези елементи могат да се добавят други, които добавят описание и конкретизират смисъла им, както ние добавяме представки, наставки, пълен или кратък член, за да създадем нови думи, които обаче също се отнасят до смисъла на корена на думата. Например, да вземем корена град. От него можем да създадем думите изграждам, заграждам, ограда, ограждение и т.н. Същото е и с магурските рисунки.

Подобните образи означават подобен смисъл, а също и подобен произход.

Нещо много забележително в рисунките от Магура е, че слънцето се оказва източникът на цял един клас от символи. Общият им брой е 54. Тези символи представляват ядрото на слънцето заедно с някой от лъчите му. Поради това те са светлина, движение, енергия, т.е. дух. И, понеже слънцето е мъжкият бог, тези духове са задвижващи, оплождащи.

image image

Когато кръгчето (горната част на символа) е празно, това значи, че тази енергия е свободна.

Плътният кръг значи задача, нещо за изпълнение. Затова, когато кръгчето на символа е плътно, това значи, че въпросният дух изпълнява някаква задача. Може също да се каже, че духът има съдба.

Като обърнем един символ наобратно, създаваме неговият противоположен смисъл. Затова, когато плътното кръгче отиде отдолу, а вертикалната черта – отгоре, вече имаме не енергия свободна или изпълняваща задача, а имаме материализиране на построението, описанието, съдържащо се в плътното кръгче. Накрая, ако към така полученият символ със значение материализация на дадено построение добавим личностни особености като ръце и глава, получаваме съзнателна същност, която материализира:

Вярно е, не е съвсем просто, но не е и твърде сложно.

С това представих три различни един от друг подхода да се разпознаят и потвърдят трите рисунки като трите аспекта на Богинята-Майка.

Разбира се, имам и ред причини да твърдя, че плътното кръгче с вертикално краче отдолу е дух със съдба. В Магура са налични две сцени, които описват двата възможни начина за прераждане, като и в двете се явява същият символ. Там това е дух с неговата съдба и карма, който се преражда по подходящ за него начин, така че да  изпълни предопределението си, да изпълни задачата си. Тогава:

огромният брой от рисунки, чиято е основа е именно плътен кръг с вертикална черта под него, представят хора, отдадени на изпълнението на някакви задачи и намерения. Виждате как в Магура всичко има своя смисъл и даже привидните несвързани една с друга рисунки са изградени от едни и същи геометрични елементи с техния един и същи. Това правя всяка рисунка там част от един еднороден и цялостен разказ. Не мисля, че съм намирал по-добра храна за символното и логическото си мислене от тези рисунки.

Да се върнем към Богинята-Майка, за която се доказа по три начина, че е именно Богинята-Майка.

Преди няколко години баща ми ми показа една скала близо до Белоградчик, който се намира на 14 км по права линия от Магура, т.е. съвсем близо е и е нормално да е тематично свързан:

image image image image image image image

Първоначално бях толкова впечатлен от главата, че виждах само нея и нищо друго. Затова ми отне две години, за да осъзная, че цялата скала изглежда точно като рисунките от Богинята-Майка от Магура:

image image

С това се оказа, че в района на Магура има и скала, представяща Богинята-Майка, а не само рисунки.

Изникват няколко варианта. Единият е рисунките да са били модел, по който е оформена скалата. Другият е скалата като естествено образувание да е била модел за направата на рисунките. Третият е и двете да са по модел на нещо трето.

Наскоро се качих на съседна скала в подходящото време и можах да видя, че лицето на Скалата на Богинята-Майка е симетрично, което не е характерно за естествените форми на неживата природа. Скоро след това отидохме да документираме факта на симетричността:

image image

С това вече е особено вероятно някой да е оформял скалата изкуствено, за да прилича на нещо, като оригиналът не е рисунката от Магура, защото на нея няма черти на лицето, а само е показано, че главата е ромбовидна. Тогава трябва да се мисли за друг модел и за тезата, че и скалата, и рисунката по модела на нещо друго.

По интересен начин тази скала и приликата ѝ с рисунката станаха част от низ от събития, които ме отведоха до студиото на „Новото познание“ с водещ Стойчо Керев.

Няколко седмици след първото предаване една непозната дотогава жена се обади по телефона, за да ми каже, че по време на предаването имала спонтанно видение. Според нейното видение имало още галерии под Магура, което съвпада с местни легенди, записани още преди около 160 години в книгата „Българска етнография“. Легендите дори твърдят, че пещерата няма дъно. Жената каза още, че рептилите някога обитавали тези галерии, но сега те били празни. И това съвпада с легендите, защото те твърдят, че в големите дълбочини на пещерата живеел змеят. Тогава тя каза, че в най-дълбоките галерии под Магура все още живеело едно специално същество – Първата Майка. Тя била земноводна, по-древна от рептилите. Тя била първото живо същество, дошло на планетата ни, снасяла яйца и от тях се появил всичкият живот. От кръста нагоре била човекоподобна, но съвсем не човек, а от кръста надолу имала късо тумбесто тяло. Тя била около четири пъти по-висока от човек.

Отлична работа от страна на тази дама, макар виденията честно да не могат да се потвърдят.

Едно от възможните обяснения за произхода и смисъла на името Магура е от думите Ма и Ур. То се дава в книгата „Империите Орион и Сириус“ на издателство „Паралелна реалност“. Там се твърди, че най-дълбоките корени в нашите езици идват от орионския език, защото сме създадени от тях. Там Ма значи майка в смисъла на онази, която ражда, а наставката Ур значи първият от всички и с най-висок ранг. Така Ма-Ур значи именно Първата Майка. Години преди да прочета това, имах усещането, че точно същите думи значат Първа Майка.

Ето една рисунка, която нарисувах във вдъхновено състояние през лятото на 2013 година:

Защо зелена? Не знам. Но сега ми изглежда значително земноводна. Представете си същество, което е четири пъти по-високо от човек има има тумбесто тяло – то би тежало повече от слон, а в същото време има сравнително тънки крайници. За него ще е невъзможно да поддържа теглото си на земната повърхност, но би се чувствало добре във водна среда.

Едно земноводно същество би обитавало именно водна среда. А галериите под Магура са свързани с близкото Рабишко езеро. Това е чудесна жизнена среда, която позволява и придвижване в една или друга посока според необходимостите.

Една от легендите в същата книга казва, че някога завалял проливен дъжд, който траел десетки дни. Валял дотолкова продължително, че пещерата Магура се напълнила с вода и преляла, като водата изхвърлила от вътре едно същество, което хората не знаели как да нарекат и определят. Затова го нарекли воден бик. Водният бик избягал и се скрил в езерото.

Друго интересно съвпадение е описанието, че от кръста нагоре Първата Майка е човекоподобна, а от кръста надолу има късо тумбесто тяло:

Точно така е представена и в рисунките, и в Скалата.

Наскоро осъзнах, че мога да проверя едно от твърденията на тази дама. Тя каза, че Първата Майка е около четири пъти по-висока от човек.

Разполагах със снимка на човек до Скалата на Богинята-Майка и мащабирах височината му спрямо скалата. Получи се съвпадение. Тогава се сетих, че до един от аспектите на Богинята в Магура има нарисуван стрелец – човек с лък, който също може да бъде мащабиран. Отново се получава съвпадение.

Вижте, дали съм вярващ или мечтател не е толкова важно, защото проверявам наличната информация, когато това е възможно. Такива са фактите, независимо дали това се харесва или не – дотук показах огромно количество съвпадения, включително и на измерими твърдения.

Както и да е, фактите не свършват дотук.

Представете си, че Богинята-Майка не е само абстрактна концепция, но и същество от плът и кръв. Само тогава е възможно да се представи нейното лице, както това е било направено в случая със скалата. Но изгледа с неземен произход.

Над трите Богини-Майки е нарисуван кръг с кръст в него и един зиг-заг, влизащ вътре в кръга.

В астрологията кръгът с кръст в него е символ на планетата Земя, а зиг-загът в египетските йероглифи значи път, пътувам, отивам, изминавам, от към. 

Двете заедно могат да значат „пътувам към Земята“, „дошла на Земята“, „дошла от Небето“.

Кръгът с кръст също може да значи място, град, средище. Тогава може да става дума и за нещо, което пътува. Нещо, с което се пътува до Земята.

Сред магурските рисунки има една единствена, в която са показни особеностите на едно лице. Всички останали рисунки представят принципи и затова човешките фигури нямат лица. Но в тази рисунка е вложено нещо специално.

Преди хиляди години авторите на рисунките са решили да добавят само 4-5 малки черти към една иначе типична магурска рисунка и така да представят едно лице вътре в нея. Лицето е женско, почти напълно човешко, но с някои малки особености, които го направят нетипично.

Галерията с рисунките е служела като библиотека и като хранилище на записани познания. Счита се, че тази библиотека и светилище били обслужвани от жрици, тъй като там са записани сведения, свързани с Богинята-Майка. Може би жрица е решила да покаже типичната форма на техните лица?

Това женско лице има много общи черти с тези на лицето от Скалата на Богинята-Майка. Като се има предвид, че за жреци на даден бог най-много били предпочитани негови наследници (шокиращо, но се има предвид именно наследници и то генетични, защото някога се считало, че боговете живеят на небето и понякога идват при хората и имат поколение с тях), то е много вероятно жриците в Магура да са деца на Първата Майка.

Същата дама с видението ми каза, че все още имало от тази древна генетика сред хората от Северозападна България все още имало от тези древни гени. Ще го кажа направо, но ще спестя някой подробности, защото става дума за жив човек. Действително познавам жена от тази част на страната, която има в значителна степен подобно лице. Тя също така има значителни ментални, духовни и магически способности, които съм наблюдавал и изпитвал върху себе си, но изглежда, че не ги осъзнава и развива целенасочено. Първата Майка, според разказа на видението, била много силен маг, който също така може да чете и да внушава мисли.

Според легендите пък, змеят владеел магия, имал невероятни познания, можеш да чете и да внушава мисли. Според повечето легенди змеят взимал местни жени в пещерата и имал деца с тях. Тези деца имали свръх способности. Според една от легендите змеят взимал местни хора вътре в пещерата, където ги учел на неговите знания, а после ги връщал да учат останалите.

Веднъж реших да използвам контурите на това лице от Магура, за да на правя нещо като „възстановка“:

А това пък е сравнение на лицето от Магура с лицата на предполагаемите жреци от Гьобекли тепе в Турция:

Не, че това е някакво доказателство, но пък се събра голямо количество от съвпадения, водещи до идеята, че не толкова отдавна Земята е била населена с човекоподобни същества, обладаващи доста съществени познания и възможности.

Друго такова съвпадение е, че едно от първите училища в България било Рабишкото килийно училище, а първият университет бил в близкия Раковишки манастир, където се подготвяли учители. Наблюдавате едно упорито повторение на все една и съща логика – да се събират хора, които да бъдат научени, а след това пратени да учат други хора. И това се случва в район, където според легендите още най-дълбока древност Змеят правел същото. В район, където пещерата Магура с нейните рисунки служела не само като библиотека и хранилище, но и като школа.

Друга сцена пък разказва как са създавани цивилизациите. (произходът на цивилизациите)

Чрез външно въздействие хората били ограмотени и получили трите признака на цивилизацията: разделение и специализация на уменията и труда, опитомяването на природата и животните, организирани дейности на големи групи от хора. Може би това е по-детайлното описание на онова, което Змеят е вършил в Магура. След това Змеят пращал научените от него да учат други хора на други места, което добре обяснява защо намираме името Магура на толкова много места по света:

През 2011 година разглеждах сателитни снимки на района и забелязах нещо неподозирано около Белоградчик:

Огромен геоглиф върху земната повърхност, който е изобразен чрез самия релеф. Той изглежда като българската бука Ф. Дългата му ос сочи натам, от където изгрява Слънцето на 21 декември – зимното слънцестоене. Дотук не е нещо кой знае какво.

Но точно в средата на Геоглифа се намира Върбовският кръг:

image image

Това вече е нещо, което не може да се пренебрегне още повече, че същият символ го има и като рисунка в Магура:

Очевидно, всичко това не е по случайност, но каква би могла да е причината?

В Магура забелязах, че определен брой символи произлизат от образите на Богинята-Майка, ако тези образи сте стилизират. Сред тях е и показаният тук символ Ф. Така научих, че символ Ф значи материализация, проявление, сътворение, а също и Богинята-Майка.

Друг вариант на символа Ф се намира и в Слънчевия календар точно в ляво от слънцето, където има значението на зимно слънцестоене:

Символът Ф се отнася до зимното слънцестоене, а геоглифът Ф сочи към изгрева на зимното слънцестоене. Христос пък се казва, че е роден на Коледа от Божията Майка, която е не друг, а именно Богинята-Майка, но след опит да бъде прикрита и принизена. Неслучайно я наричат още Девата, като на санскрит devi значи богиня. Божията Майка е казано по друг начин Богинята-Майка още повече, че според древни разбирания Богинята-Майка ражда останалите богове, с което е Божия Майка.

Виждате огромен ред съвпадения по форма на символа, по разказани истории, по описание на същности, по посоки, дати и смисъл на названия. Не искам да наранявам религиозните чувства на хората, но виждате, че Мария е Ма-Ур или Първата Майка, за която по множество начини е казано, че освен идея за бог е и реално същество от плът и кръв, чиито произход не е планетата Земя.

Освен това, по много начини е показано, че районът на Белоградчик е земята на Първата Майка.

Друга сцена пък разказва за главните събития в човешката история. Лентата отгоре е поредица от сегменти или периоди и затова може да се датира. Пропускам обяснението, защото съм го давал много пъти в останалите публикации. Ето резултата от датирането:

image

Първоначално това датиране беше само предположение, в голяма част направено по усет, докато не се оказа, че точно съвпада с действително геологически и археологически факти.

(Повече по въпроса)

Тук интересно е началото на лентата, което се намира в дясната ѝ страна:

Това е точно, когато Homo sapiens достига района на Магура и Белоградчик преди около 43 000 години. Този момент съвпада с началото на епохата Дева, т.е. с епохата на Богинята. Интересно съвпадение с навлизане в земята на Богинята-Майка в началото на епохата на Богинята-Майка и то на нейния аспект като учител. Онези хора са решили, че това е Ден Първи за човечеството и затова тяхната история започва внезапно в този момент. Но защо биха могли да решат това? Случило се е нещо, заради което човекът е решил, че вече е човек. Това може да е само такова просветление на ума, заради което хората са се осъзнали като хора.

Случилото се е разбираемо, защото това е нейният аспект на Учителя. Пламъкът в ръката ѝ е символ на просветлението, а Т на главата ѝ значи построение, промисъл, ум. Тя е Великият Учител на човека. (повече по въпроса)

Много по-късно елините заемат познанието за Първата Майка и създават на негова основа своята богиня Хекате (Хеката):




Гласувай:
4
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 1626961
Постинги: 469
Коментари: 2826
Гласове: 8122
Календар
«  Септември, 2017  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930