Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2017 14:26 - Езотеричната карта на Белоградчишките скали
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 6098 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Горд съм да покажа завършената на този етап карта на интересните места и обекти наоколо. Тук съм показал онова, което на мен ми е известно, но в бъдеще ще проучвам още места :) Първата ми причина за гордост е, че тука изобилието на интересни обекти е просто невероятно и, че именно чрез моята работа тия обекти станаха известни и получиха първото си тълкувание. Втората ми причина за гордост е увереността ми, че осигурявам потребителите си с максимално количество и качество информация - за всички обекти съм направил страници, показал съм снимки, писал съм, а вече ги има и на карта :) Да, потребителите на моите продукти са читатели, зрители, туристи, търсачи на познание и истина, мои гости, които водя наоколо. Затова периодично правя нещо, каквото не съм виждал да е правил някой друг - много обичам продуктът ми да е върхов и влагам много време в неговото постоянно подобрение. Горд съм и с това, че с тази карта вече мога да покажа нагледно на всеки интересуващ се, къде точно ще ходим, какво има там, от къде и как се минава. Питаш ме "Предложи две трасета със светилища". Сядам за десет минути, нанасям две трасета със светилища на картата, пращам ти линковете, а ти гледаш трасетата, цъкаш на обектите около тях и знаеш точно какво ще видиш :)

 





Гласувай:
9



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2572252
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031