Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2015 18:20 - За арабите и останалия свят
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 8174 Коментари: 20 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В това, което ще напиша, няма нищо, за което да се смята, че постът провокира расова или религиозна омраза. Наскоро бях в Дубай, което вече съм писала. Там е арабска държава, порядките са други. Вярата е друга. Там кипи неистово строителство във връзка с EXPO 2020, което ще се проведе в Дубай. Има работа за всички бежанци, които са хукнали по Европата. В ОАЕ няма данъци и привличат отвсякъде хора, които биха искали да работят там. Сигурно си имат някакви изисквания по отношение на тези хора, не съм го проверявала, защото лично аз за нищо на света не бих работила там. Намирам климатът там за ужасен, въпреки че бяхме през октомври, когато не е чак такава жега по местните стандарти - само към 34 градуса! Имам приятелка, която е работила 8 години по емирствата, преди да отида там ми се струваше, че е вълшебно място. То пак си е такова в известен смисъл, но колкото да го разгледаш за седмица и после - бай, бай! Не съм я питала как е издържала там толкова време, но както се знае - с всичко се свиква. Пък и парите, които е взимала явно са отдали своя дан в това свикване. Докато правихме всичките обиколки по Дубай - зелена, червена и синя, за да добием впечатление за този мегаполис, гледайки от климатизирания автобус, гледахме как на тази жега работят всякакви хора, облечени от глава до пети и със защитни жилетки, и каски на главите! Съдейки по мургавите им лица, сигурно голяма част са индийци, пакистанци и т.н. Работата кипеше едва ли не денонощно. Помислих си, че това са съвременните роби, които строят "новите пирамиди" за възхвала на "новите фараони." Сега за арабите - и преди това съм се сблъсквала с такива, по време на един криуз до Египет. Арабските мъже може да са големи кавалери, държат се с европейските жени подчертано учтиво и възпитано. Сигурно колкото да им завъртят главите. И после, ако европейските или американските жени са дотолкова наивни да им повярват на чувствата, се стига до ситуации да пишат (който го може, разбира се, книги от сорта "Не без дъщеря ми"!) Надявам се, че е ясно какво искам да кажа. Накратко - там нравите са толкова различни, че аз лично не виждам в житейски план никакви допирни точки между християни и араби. Разбира се, че може много любезно да си говорите с тях, в Дубай и Абу Даби, що се отнася до обслужване и отношение, няма никакъв проблем. Но дотук! Манталитетът на хората е абсолютно различен. Знаете ли примерно, че там по моловете мъжките и дамски тоалетни не са една до друга, както навсякъде по Европа? Винаги са в различни коридори и то на доста голямо разстояние. Причината е в доста лесно възбудимите арабски мъже и това е част от сигурността за жените там. Също е неслучайно това носене на фереджета и бурки. Не е само до традиция, самата традиция явно е основана на тамошното поведение и психология. Жените да са скрити, за да не подпалват мераците на и без това доста лесно запалимите арабски мъже. Не случайно децата по арабския свят се смятат за деца на бащата, защото жените там са само необходимия придатък, за да се родят деца. Помощно средство, за да може мъжът да има поколение. Пак не е случайно, че имат право на 4 жени накуп. Коранът не позволява изневери (кой знае как е на практика) и за това на мъжа му дават няколко законни алтернативи, ако се отегчи. Няма как има допирни точки при тези различни култури в Европа, могат само да се търпят по необходимост. Дори когато са в европейски страни, те си създават свои гета и си живеят по техния си начин. Това със сигурност го знам за турците в Германия, които също са мюсюлмани, предполагам че е същото и за арабите. Тук не говоря за това, как по бежанските лагери масово изнасилват жени и деца, защото им е лесно да си го позволят, а европейските власти си затварят очите за това. Поне така оповестяват световните агенции и предвид техния манталитет съм склонна да мисля, че е вярно. Колкото и меко да се опитвам да го кажа - междукултурните различия са толкова съществени, че не виждам начин да бъдат преодолени. Защо започнах със строителството в Дубай? Много се съмнявам, че дори и да са допуснати тези хора там биха искали да работят като съвременни роби. Те искат да се възползват наготово от уредения европейски начин на животи ако може да не бачкат особено усилено. Разчитат на една социална система, която може да им подобри битието без те да полагат особени усилия за това. Даже в тази връзка ми стана гот, че не искат да идват в България, защото сме им ниска топка на мераците за уредено битие. Поне за нещо да ни свърши работа и нашата неуреденост. Казвам го с ирония, малко горчива, но все пак... П.П. На Internet Explorer съм в момента и не мога да форматирам шрифта и текста, затова изглежда по този начин. Sorry.



Гласувай:
15



1. vesever - Има неща в "културата" ...
29.11.2015 22:12
Има неща в "културата" на мюсулманите, които според мен не могат да бъдат приети от никой нормален човек, именно отношението към жената - не разбирам защо тези жени търпят това. Имам една приятелка мюсулманка, която преди години е избягала от този начин на "живот" и сега се опитва да живее като нормална жена, но й е трудно, явно, да се пребори с тази деформация на съзнанието, с която е отраснала. Въпреки всичко почва да проявява все повече признаци на свободолюбие и й се радвам. Лично аз не бих могла да живея така, както мюсулманските жени и силно им съчувствам.
цитирай
2. alhimik1 - Споделям на 100%, Тера! Обективна си, новите роби на новата фараонска върхушка, и е ми се мисли ако ни споходи тази тяхна извратеност по отношение на жените и
30.11.2015 08:35
За доблестната ти гражданска и честна позиция!
Док :
цитирай
3. tera - @1 Търпят, защото така са възпитани
30.11.2015 17:29
Навремето индийките са били погребвани живи с починалия съпруг, докато британците не сложили край на тази "традиция". И тях никой не ги е карал насила, но ако откажат -пак все едно са мъртви, даже по-зле - отритнати от всички.
Пак междукултурни различия...

цитирай
4. tera - @2 Благодаря,
30.11.2015 17:29
явно си разбрал какво искам да кажа.

цитирай
5. tera - @3 Хайде без лични квалификации,
30.11.2015 17:32
доста е профански такъв подход.
Ако имаш да кажеш нещо по написаното, тогава коментирай.



цитирай
6. antifeminist - Арабският свят (ислямът) е имунизиран срещу феминизъм.
23.02.2016 11:49
Като говориш за Дубай или ОАЕ би трябвало до сравниш и качеството на живот там, и тук при нас. Там няма данъци и женска администрация, която пречи на икономиката и паразитира на гърба на работещите мъже, както е при развитите западни демокрации. Жените не работят и не могат да пречат с присъствието си на мъжете да дават максимума от възможностите си. Там се следват природните дадености на половете, а женската природа е раждането и отглеждането на деца, като момчетата са с много по-голяма стойност заради превъзходството на мъжкия пол при създаването на блага и условия за живот. Нормите на общество приело исляма са ненормални за "развитите" демократични държави към които се числим и ние, а правата на жените са основния проблем, който светът на "цивилизованите" страни ще има докато феминизмът не унищожи всичко постигнато до днес, ако мъжете не вземат спешно мерки. Отрицателният прираст на население е факт неоспорим. Няма как със закон да стане равно, туй що природата (Господ) е създала неравно. Това че наглостта на жените за права е безкрайна не е проблем. Проблемът е, че мъжкото благородство и толерантност при християните са прекалени и са еманципирали жените, които с феми-закони вършат безобразия гаврейки се с мъжкия облик. Това е нормално за "цивилизования" свят и е ненормално за ислямския. Нормите за поведение при араби и християни са въз основа на ценностна система (морал). При нас на практика ценностна система няма. Обезсили се брачната институция и се издигна жената в култ, вместо мъжете да я сложат където и е мястото. Светът се ислямизира доста бързо и скоро жените ще разберат какви са им правата в действителност. Докато не се изкорени феминизмът, необявената война между половете в "демократичните" общества няма да спре, а жените никога няма да спечелят. По природа женският пол няма право да има право да командва мъжкият, защото това е извращение с природата. Мъжът винаги е бил и винаги ще бъде над жената в природната йерархия, защото е по-висш пол!
цитирай
7. tera - Явно не си стъпвал в Дубай и нямаш идея за какво говориш
23.02.2016 19:40
Не само има женска администрация, ами има и жени на ръководни длъжности! В Бурж Ал Халифа, най-високият засега небостъргач в света, има пана с мениджърите на Бурж Ал Халифа и между тях има жени!

Май и исторически не си много добре подготвен, след като не знаеш, че е имало "матриархат".
цитирай
8. antifeminist - Знам за какво говоря
25.02.2016 13:05
Работил съм в Дубай с немска фирма преди време. Познавам обичаите и отношението им към жените. Добър съм по електроника, правехме бинго-зали и в Кувейт. На центъра имаха бесилка и гилотина. Екзекуциите се извършваха всеки петък, ако имаше осъдени. Имаха и слънчеви затвори, а законите са им шериатски. Там на жените им е забранено да работят, или поне беше. Сега под натиска на САЩ вече имат и женски министри в в ОАЕ. Там народът си е щастлив, а сега и министър на щастието и то жена?!? Не знам за какъв матриархат говориш, но сигурно ти не познаваш историята. Матриархат не е имало изобщо от зората на човечеството в исторически план. А, в ислямската култура това е абсолютно невъзможно, и то в шериатска общност. Това си е мечта-илюзия на феминистичната идеология, а джендър-псевдонауката интерпретира мечтата за женско управление. Матриархат е имало колкото ги е имало и амазонките, които уж си отрязвали едната гърда за да стлелят по точно с лъковете си. Отвличали мъже за разплод и после ги убивали, като убивали и мъжките си рожби, а оставяли само женски, за да поддържат женското си царство. Жената не е равностойна по сила и ум на мъжа, и за това няма как да е над него, а винаги ще стои по-долу, колкото и да не им харесва на феминистките. Така било е, така е, и пак така ще бъде! Вярно е, че светът се е променил доста и се хората опитват да променят природата, но това няма как да стане, защото са част от нея. Жените на ръководни длъжности ще са до време, а хр. свят си отива точно поради тази причина. Светът е мъжки. Създаден от мъжете, и е за мъжете!
цитирай
9. tera - Колкото и да повтаряш едно и също, все тая
25.02.2016 20:36
Матриархатът е исторически доказан, нямам намерение да си губя времето с празни спорове с дървени глави, останали още в Средновековието.

И какви глупости говориш за екзекуции всеки петък??? Такива работи стават веднъж на 3 години там. Ти кога си бил - преди потопа ли? Пълна откачалка си и антифеминизмът ти е най-малкия проблем. Иди да се лекуваш!
http://www.webcafe/id_1165122063
цитирай
10. antifeminist - Всеки си има своята истина
26.02.2016 09:40
Днес могат да се измислят всякакви доказателства, дори че всички учени мъже до сега, всъщност били жени, но не можели да са легитимни с женска идентификация, щото нямали равни права с мъжете. Матриархатът е исторически доказан, както е доказано и турското присъствие в България. Робство въобще не е имало. Сега дори доказаха че направо си е било турско сътрудничество. Ботев бил зъл терорист, а Левски бил разбойник, арестуван от турската полиция. А, дали е имало тогава турска полиция? За това и САЩ призовават (налагат) за политическа и добросъседска коректност с Турция, като си променим историята и в учебниците отразим правилната история.
Бях при арабите през 1991г. там. Тъкмо се бях уволнил от казармата. Екзекуциите бяха определени за петък, ако имаше осъдени. Това не значи че всеки петък режат крака или ръце, защото почти нямаше осъдени, и никой не крадеше, а всички спазваха законите. Но в центъра гилотината и бесилото си бяха истински. Ако за теб времето преди двадесеттина години е време преди потопа, то след нови 20 г. днешното време ще го броиш за време от каменната ера. Няма нужда аз да се лекувам. Болно е обществото, заразено с коварна болест, наречена феминизъм. Днешните хетеро-мъже над 70% вече са с мизогиния. Въпрос на време е да сложат край на тази лудост (извращение), жени да командват мъже. САЩ няма да са вечни, за да налагат насилствено феминизъм в света. Исламизацията в Европа и нахлуването на бежанците пак е тяхно дело. Прилагат успешно римското правило, защото знаят че ислямът ще ликвидира феминизма, а събитията в Кьолн са само началото.
http://www.fbr/read.php?n=32158
цитирай
11. tera - Хетеро мъжете с мизогиния вече не са хетеро, а хомо,
26.02.2016 23:20
затова е пълно с гейове.

Прочети "Добре охранявани мъже" на Робер Мерл (мъж), там пък става дума за мизандрия.

А ти по-добре не ме занимавай с тоталната ти мизантропия!

цитирай
12. antifeminist - Гейовете (хомо мъжете) са все женски електорат
27.02.2016 13:31
Мизогинията е следствие от насилствено наложения феминизъм от мъже, числящи се към племе, смятащо се за Богоравно! Това е следствие от извращенията с равенството и равнопоставеността между половете. Ако мъже и жени бяха равни, нямаше да има два пола. Мизантропия е термин за човекомразство. Което би означавало че е омраза и към мъжете. И, само да вметна! Теолозите още спорят дали жената е човек, и има ли душа? Мизогинията е антипод на мизандрията, а мизандрията (мъжемразството) е резултат от женската завист породена от превъзходството на мъжкия пол, спрямо женския. Така че, няма как аз да бъда мизантроп, и с нищо не те занимавам. Просто реших да коментирам в блога ти, за да "чуеш" мнението на по-големия процент мъже, които мислят като мен, но никога няма да го кажат открито, докато не се променят законите и обществото върне отново патриархалния начин на живот, с определена ценностна система. Днес традициите са погазени и ценностна система няма. Думи като морал звучат иронично, а мъжките качества като чест, доблест и уважение не се възпитават у подрастващите. Ти приветстваш феминизма tera, защото сорос-програмите и планът Ран-Ът предлагат неограничени права за жените, които злоупотребяват с тях гаврейки се юридически с мъжете, с отнемането на мъжката свобода. Само че това е илюзия, която на практика е неосъществима. Там където свършват феми-законите, започва мъжкото правосъдие. За това не ти харесва ислямското законодателство, а там мъжете са хора на честта. Навсякъде по медиите тръбят, че насилието над жените, което непрекъснато се увеличава било феномен на 21 век. Ти как мислиш? Мария Габриел го е определила като феномен на 21 век, и трябвало да се харчат огромни средства за преодоляването му. Аз мисля, че това е природна закономерност. Реакция срещу женската извратеност, за контрол над мъжката физическа сила със законова уредба. Е, няма да стане. Жените винаги ще свирят втора цигулка и ще трябва да са благодарни, защото един ден може да ги изхвърлят от оркестъра.
цитирай
13. tera - Самият факт, че се палиш толкова много в блога ми
27.02.2016 20:10
и пишеш километрични коментари, означава че жените не свирят втора цигулка. :)

Ако пък толкова ти стискаше като мъж, за какъвто се пишеш, щеше тези тези да ги развиваш в собствения си блог. Явно те е шубе, ерго - не си никакъв мъж!
цитирай
14. antifeminist - Моля те tera,
29.02.2016 15:52
не се ядосвай на на дългите ми постове! Исках да съм по-ясен, като описвам някои подробности. А и коментиращите тук не са много. Случайно попаднах на блога ти за арабите, и си помислих, че ще съм полезен поне малко, защото съм работил и общувал с тях. Собствен блог не ми трябва, защото няма да мога да го следя, поради ограниченото време с което разполагам. Бизнесът ми е в областта на техниката (електрониката) и времето отделено в блога ти е малко развлечение за мен, за което съм ти благодарен. Твърдението, че "за каквото и да се говори, става въпрос за пари" днес е част от статуквото. time is money! Явно за теб мъж в прекия смисъл на думата означава, че всеки с тази полова идентичност, трябва открито да казва какво мисли, а не анонимно. Да споделя възгледите си позовавайки се на "свободата на словото" и да попада под ударите на извратените феми-закони. Карбовски каза една абсолютна истина за смърденето на жените в перманентен цикъл, и веднага го глобиха за женомразка реч, а феминистките празнуваха победата си. За това ли смяташ, че жените не свирели втора цигулка? Много се лъжеш! Всеки трети (ако не и всеки втори) мъж пребива жена си заради "голямата и уста" и вой за равноправие. Не се радвай толкова. Медалът има и обратна страна. Точно при арабите жените не смеят да гъкнат, а напоследък ислямът премахва феминизма бавно, но сигурно.
Апропо: Случващото се с жените не е само в Кьолн. Всички жени в Европа скоро ще разберат къде им е мястото, и колко ще са равни с мъжете. Дано да доживеем за да видим кой от двама ни е прав. Сега само ще наблюдаваме случващото се.
цитирай
15. tera - Не се ядосвам, даже съм сложила усмивчица
01.03.2016 09:38
Но това, че се радваш на случилото се в Кьолн е отвратително!
Много си им набрал на жените, предполагам, че има защо. Сигурно не те харесват, нямаш жена, деца... Едва ли някоя би те търпяла при тези ти възгледи. Може пък и да те е пребила някоя, не знам.
Жалко, иначе може и да си интелигентен човек, с който да е интересно да се говори, но във всеки случай не и на тема феминизъм и равноправие.
цитирай
16. antifeminist - Не се радвам tera,
01.03.2016 10:51
случващото се в Кьолн е неизбежно. Това е сблъсък на две култури, от които едната има претенции да е "демократична", с даването на женски права и привилегии повече от тези на мъжете, а другата е прагматична, относно оцеляването си. Права си, че съм им набрал много на жените и наистина има защо. Всички медии постоянно квичат за женската равнопоставеност с мъжете и предлагат простащини и експерименти, от които няма никаква полза. Жените не спряха с претенциите си а мъжете все не се решават да вземат генерално решение на проблема, и да им затворят устите. Ислямското законодателство предлага много по-спокоен начин на живот, а ако западните държави го преработят и приложат на практика, нещата коренно ще се променят в положителна посока. На първо масто няма да има толкова много кражби, убийства, и женски претенции. Като даваш за пример Дубай, защо не кажеш какви закони имат? Сигурен съм, че разбираш какво искам да кажа. А, това че жените не ме харесвали много грешиш. Разбирам любопитството ти и ще ти отговоря. Не го приемай за самохвалство, защото нямам причина за такова. Вече съм прехвърлил 45-те, но в реалния живот има доста жени на по 25-30г., които търсят вниманието ми. Аз съм от поколението с патриархално възпитание и държа на семейството си. Женен съм преди 23 години и имам две големи деца. Малката щерка ще е студентка тази година, а голямата ще е 4-та година. Мъка ми е, но по ирония на съдбата нямам син за наследник. Завиждам на мъжете със синове. А, жена да ме пребие? Ти се шегуваш! Не се е родила още тази, която да може да го направи. 106 кг. мускулна маса и кости, ръст 177см. бицепси 48 см обиколка. Коя ще е тази която ще се осмели да ме пребива? Ще трябва да е някоя луда. А, ако тренира бойни изкуства, ще трябва да владее най-важното...."бягам бързо". Във фитнеса вдигам 170кг. от лежанка веднъж, или 3 пъти по 130 кг. Мога и повече, но ме е страх да не скъсам мускулно влакно, а и вече не съм първа младост. Хайде до скоро, и не ми се сърди! Аз съм си такъв.
цитирай
17. tera - Жена ти и дъщерите ти знаят ли за тези ти антифеминистки идеи, та направо женомразство,
01.03.2016 11:57
или реши само с мен да ги споделиш?
By the way, на онези 25-30 годишните развиваш ли им тези теории, че трябва да си затварят устите и да слугуват на мъжете?

А пък аз имам син, може и на мен да ми завидиш. Всъщност още един син и дъщеря, но те са осиновени и са в кучешка конфигурация. :)
цитирай
18. antifeminist - Ех, че си и ти ама,
01.03.2016 14:39
такова нещо разказва ли се на всеослушание? А, и нямам намерение на моите си жени, да променям убежденията. Те знаят, че ако се заяждат с мъжете, това ще им донесе само проблеми. Все пак съм глава на семейство и възпитанието на децата има малко по-различен характер, а с него се е занимавала предимно жена ми. Те вече са пълнолетни, и аз не мога да им влияя, пък и не желая. Само ги осигурявам финансово. "By the way, на онези 26-30 годишните развиваш ли им тези теории, че трябва да си затварят устите и да слугуват на мъжете?" Не tera. By the way, аз нямам много забежки с чужди жени, а и ако имам, старая се никой да не разбира за това. Женомразството за което говориш днес е характерно за над 70% от хетеромъжете, и е следствие от феминизма. Останалите близо 30% са хомоизвратеняци, които са си женски електорат. Тези жени (феминистки), които не си затварят устите и постоянно лаят за права си получават заслуженото. Статистиката показва, че въпреки огромните финансови разходи и женски напъни за власт, 1/3 от женския пол търпи насилие, което пропорционално се увеличава, вместо да намалява. Феноменът на 21 век-Мария Габриел! Женското "слугуване" на мъжете е относително понятие и е неточен израз. Аз бих го нарекъл женско задължение, при което отношенията в семейството са много добри и съществува домашен уют. Двуглавите семейства, или жена глава на семейство днес не просъществуват дълго. Ако в действителност имаш син, то за завиждане е мъжът ти (ако имаш такъв). Синът е продължението на рода! "Един мъж, колкото и богат, влиятелен и силен да е, ако няма син за наследник, значи няма нищо!" - арабска поговорка! Научих я когато бях на работа в Дубай. By the way, точно там се оформиха възгледите ми относно живота в бъдеще, и отношението което трябва да имат мъжете към жените. А, животът в ОАЕ (в сравнение с нашия) е доказателство, че съм прав в убежденията си.
PS. И у нас имаме осиновени двама сина и три дъщери, но са в котешка конфигурация и са дело на жените в къщи. Приятен ден!
цитирай
19. tera - Честит 3 март!
03.03.2016 17:33
Весели празници.

цитирай
20. antifeminist - Благодаря tera,
03.03.2016 18:48
да е честит на всички българи!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653236
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930