Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2015 21:04 - Случай на ярко изразена и добре структурирана телепатия
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 4460 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 19.01.2017 19:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ярко изразена телепатия от днес

Към 18:05 седяхме до къщата на Лепеница, където изнесохме тръстиката за покрива. Почивахме и пушехме. Към 18:10 тръгнахме да се прибираме. Вървяхме на пряко към един горски път.
Към 18:15 много ми се прияде грис. Не бях ял това ядене от десетина години.
Много ми се ядеше и се зачудих, дали да не се обадя у нас да ми сготвят грис. Ама не се обадих.
Към 19:00 бяхме в Белоградчик. Към 19:10 си бях у нас, където имах няколко неща да направя, преди да вляза в кухнята.
Като се прибрах у нас, пак много ми се дояде грис и се зачудих, дали пък наистина да не взема да идат да купят и да приготвят.
Към 19:20 влязох в кухнята и на масата видях една паница с... грис.
Грисът беше вече направен. Началото на приготвянето му е било около 18:15.

Това не ми е някаква новост. Случва ми се по няколко пъти на ден, ама тоя случай ми стана особено интересен, защото съдържа истинска вещ, за която е ставало дума в телепатията. Обикновено ми минава някаква мисъл и някой казва същото.

В действителност, ние четем мисли постоянно, защото огромна част от мислите ни са мисли на други хора. Ама е трудно за нас да разпознаем това, защото ги чуваме право в собствения си ум и затова ги смятаме за свои.

Човек може да накара психиката си да направи всичко, включително и да чете мисли. Въпросът не е в това да си го внушиш, а е в това да обясниш на психиката си, какво искаш от нея. Ако тя успее да те разбере, скоро ще го направи.

Така съм искал от моята психика да чува мислите на хората и тя го прави. Сега явно трябва да й обясня, да се старае по някакъв да ми казва, че мислите са на друг човек. Иначе вече съм я научил да ми казва от кого са, като свърже мислите с него.

И такива неща.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.




Гласувай:
6



1. mmmmmmmmm - Все по - често
31.05.2015 19:51
и на мен ми се случва.Такива съвпадения ме изумяват,но са факт.Прави ми впечатление,че с времето се увеличават.Май ще трябва да свикваме?! :) :) :)
цитирай
2. kikowsky - Стават все по-чести с времето :) ...
31.05.2015 22:25
Стават все по-чести с времето :) Може би причината е, че все по-добре се научаваме да ги разпознаваме и осъзнаваме :)
цитирай
3. nikokola - И на мен ми се е случвало
19.06.2015 12:29
Доста по-често напоследък. Например в офиса дойде клиент да си купи една резервна част. Предния ден му бях казал цената а и клиента винаги е бил много точен.
Преди да му пусна фактурата ми дойде внезапната мисъл дали ще има пари да плати но веднага я отхвърлих и изпринтих документа. Оказа се обаче, че той си е мислил за някаква друга цена и нямаше достатъчно пари.
От участието ми в групи по семейни констелации съм се убедил, че хората сме в постоянен контакт с другите хора - и живи и починали но както казва Кирил, нещата минават през нас без да си даваме сметка, кое от къде е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2571767
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031