Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2014 17:22 - Ето такива неща ме радват
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 2714 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 19.01.2017 18:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес ми изпратиха един PDF, ама само една страница от него, за да видя нещо, което познавам и което ме интересува.
image
Гледайте! Сега остава да се разбере на художника така ли е било поръчано да го нарисува или той е имал такова вдъхновение. В първия случай някой разполага с магурски знания и затова е направил такава поръчка, а във втория - хора с фин усет могат да четат от магурските записи.
За запознатите е ясно, че това са аналози, че дори и точни копия на фигури от Магура.

image  
Интересно е, че тези знания (предавани в някакво дружество или получени като видение) съвпадат с неща, с които съм си имал работа - тези завихряния между ръцете в кръг около главата. Много пъти съм ги усещал, когато съм правил това, но никога не съм се сещал да ги изобразя, а този човек ги е нарисувал.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
9



1. rumero - Когато се отдадеш на някаква голяма ...
26.07.2014 01:28
Когато се отдадеш на някаква голяма идея,оттърване почти няма!
Ти с положителност си умно момче.Но,освен умно,ако бе и мъдро момче,щеше да разбереш ,че отдавна си се унесъл до забрава в темата за магурското.А магурското е фикс идея,която съпоставена с историята на света не кореспондира,най-малкото,защото света не е само Магура!
Моят съвет е да си дадеш малко почивка !
цитирай
2. kikowsky - Мисля, че като наблюдаващ от страни ...
26.07.2014 19:01
Мисля, че като наблюдаващ от страни можеш да видиш неща, които ми е трудно да наблюдавам или не съм искал.
По принцип и на мен ми се почива :) Може и да поотпочина от магурската тематика за някое време.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2571744
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031