Постинг
06.06.2014 10:06 -
Велики алхимични познания - най-накрая толкова близо до същността на магията!
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 5793 Коментари: 11 Гласове:
Последна промяна: 19.01.2017 18:36
Прочетен: 5793 Коментари: 11 Гласове:
10
Последна промяна: 19.01.2017 18:36
Много съм развълнуван. Пред очите ми се разкриват познания на повече от 40 000 години.
От две седмици броя рисунките и като за начало се заех да извадя всички образи на силите. Защо тези рисунки, състоящи се от кръгче или дъга и краче, са сили съм обяснил в книгата "Посвещение в Магура". Обстойно е и няма да го разказвам отново.
Преброих точно 100 фигури на силите, като т еимат различни модификации. Вероятно е да съм пропуснал някоя, както и няколко да са изтрити от стените с времето. Мисля, че трябва да са тоно 108 - ни повече, ни по-малко.
Както и да е, 100 е чудесно число, което не съм очаквал, а не съм правил и догадки колко са на брой. Но горе-долу 100 са химичните елементи.
Всички химични елементи са произведени от звездите, където се извършва термоядрен синтез и ядра на едни химични елементи се сливат в ядра на по-тежки елементи.
Всички фигури на силите произлизат от Слънцето в Слънчевия календар, където неговото централно кръгче образува символи на силите с лъчите му. Това е нечовешки гениално, как изобщо са се сетили да представят нещата така?
Значи, напълно са прави - тук всички химически елементи произлизат от Слънцето! Това е не просто удивително.
Освен това всяка от тези фигури на силите има специално отношение на дължината на крачето към дължината на окръжността /дъгата/. Известни са ми фигури с отношения 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/8, 1/16. Това са честоти, тонове. Това са различни енергийни лъчи.
За атомите се знае, че всички те отговарят на определена честота, а тук Слънцето излъчва всички честоти, защото централната му окръжност и всеки лъч образуват различно отношение.
Невероятно е, елегантно и впечатляващо.
Сега остава фигурите да се разпределят в групи и по някакъв начин да се определи подредбата им една спрямо друга. Това може да отнеме и години, а при вдъхновение може да стане и за една нощ.
Освен това, тук има и друго. Тук има и алхимия. Защото алхимията е превръщането на една същност в друга. Тук от Слънцето произлиза основната същност, а после с много комбинации се получават много нови същности. Тук е показано как превръщанията на алхимичната, отвъдна същност се проявяват и като различни химически елементи.
Ето затова всички символи от алхимията се откриват сред магурските рисунки.
Това е превръщането и въплъщаването на духа!
Всяка фигура има номер. Чрез него е свързана със списък със снимките, от които е извадена. По снимките знам къде се намира и в коя сцена участва. Номерът не значи нищо, освен временно означение и отговаря на реда на изваждане на изображението - този номер не е свързан със снисъла на рисунките.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.
Кирил Кирилов
.
От две седмици броя рисунките и като за начало се заех да извадя всички образи на силите. Защо тези рисунки, състоящи се от кръгче или дъга и краче, са сили съм обяснил в книгата "Посвещение в Магура". Обстойно е и няма да го разказвам отново.
Преброих точно 100 фигури на силите, като т еимат различни модификации. Вероятно е да съм пропуснал някоя, както и няколко да са изтрити от стените с времето. Мисля, че трябва да са тоно 108 - ни повече, ни по-малко.
Както и да е, 100 е чудесно число, което не съм очаквал, а не съм правил и догадки колко са на брой. Но горе-долу 100 са химичните елементи.
Всички химични елементи са произведени от звездите, където се извършва термоядрен синтез и ядра на едни химични елементи се сливат в ядра на по-тежки елементи.
Всички фигури на силите произлизат от Слънцето в Слънчевия календар, където неговото централно кръгче образува символи на силите с лъчите му. Това е нечовешки гениално, как изобщо са се сетили да представят нещата така?
Значи, напълно са прави - тук всички химически елементи произлизат от Слънцето! Това е не просто удивително.
Освен това всяка от тези фигури на силите има специално отношение на дължината на крачето към дължината на окръжността /дъгата/. Известни са ми фигури с отношения 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/8, 1/16. Това са честоти, тонове. Това са различни енергийни лъчи.
За атомите се знае, че всички те отговарят на определена честота, а тук Слънцето излъчва всички честоти, защото централната му окръжност и всеки лъч образуват различно отношение.
Невероятно е, елегантно и впечатляващо.
Сега остава фигурите да се разпределят в групи и по някакъв начин да се определи подредбата им една спрямо друга. Това може да отнеме и години, а при вдъхновение може да стане и за една нощ.
Освен това, тук има и друго. Тук има и алхимия. Защото алхимията е превръщането на една същност в друга. Тук от Слънцето произлиза основната същност, а после с много комбинации се получават много нови същности. Тук е показано как превръщанията на алхимичната, отвъдна същност се проявяват и като различни химически елементи.
Ето затова всички символи от алхимията се откриват сред магурските рисунки.
Това е превръщането и въплъщаването на духа!
Всяка фигура има номер. Чрез него е свързана със списък със снимките, от които е извадена. По снимките знам къде се намира и в коя сцена участва. Номерът не значи нищо, освен временно означение и отговаря на реда на изваждане на изображението - този номер не е свързан със снисъла на рисунките.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.
Кирил Кирилов
.
niamam dumi ,no edno moga da kaja unikalen si.derzai I dano za edna nosht se spravish.:)
цитирайМожем да предположим и няма да сме далеч от истината,че тези които са нарисували древните рисунки не са използвали нещо като матрица,а са рисували на ръка!Това означава,че почти никога няма да се получат едни и същи рисунки.Ето защо бройката 100 ,която пишеш ,че се е получила не е вярна.Помисли и ще видиш.В тези сто рисунки има няколко,които се повтарят,но поради това,че са рисувани на ръка не си приличат толкова.Ако се загледа човек ,ще забележи,че рисунките под номера 59 - 60 са всъщност една и съща рисунка ,но на втората боята е била в повечко!Това важи и за рисунки под номера 67 - 68,71-72-73,85-86,89-90 като 89 и 90 са абсолютно същите като 71-72-73 !Еднакви са и рисунките 93 и 97 ! Мога да продължа още,но няма смисъл.Рисувайки на ръка без възможност да се контролира колко боя има на четката и неравния релеф ,плюс треперенето на ръката спомага за това една и съща рисунка да прилича на други рисунки.Получават се удебеления,промяна на наклона,дори промяна на самата структура на рисунка.Накрая влияние оказва и времето,роненето на стената и т.н.
Дано след този коментар си дадеш малко почивка,защото постоянното мислене върху нещата от Магура те кара да допускаш детински грешки и поставяш под съмнение дори истинността на книгата,която си написал.От друга страна доста мислих дали да пиша този коментар,защото си труден на отговори и хора като мен не виждат смисъл да започват дискусия с човек,който не отговаря.Не го взимай навътре,нищо лично...Приеми го като градивна критика.
цитирайДано след този коментар си дадеш малко почивка,защото постоянното мислене върху нещата от Магура те кара да допускаш детински грешки и поставяш под съмнение дори истинността на книгата,която си написал.От друга страна доста мислих дали да пиша този коментар,защото си труден на отговори и хора като мен не виждат смисъл да започват дискусия с човек,който не отговаря.Не го взимай навътре,нищо лично...Приеми го като градивна критика.
Румеро, логично е това, което казваш. Може да е така. Напълно е възможно.
цитирайКато започна да ги подреждам в някакъв смислен ред, ще започне да личи дали разликите между рисунките са нарочни или има и такива, които са недостатъчно грамотни повторения на едни и същи рисунки. Възможен е и този вариант.
цитирайБи било хубаво от тези рисунки да излезе една древна писменост,непозната до днес!
Ако успееш да намериш логика и словоред ще е едно откритие,равняващо се на суперсензация.Желая ти успех...
цитирайАко успееш да намериш логика и словоред ще е едно откритие,равняващо се на суперсензация.Желая ти успех...
Самата техника на рисуване си е сериозно затруднение, защото не създава пълна точност, а с времето гуаното се изронва и точността намалява още. На места е трудно да се каже какво точно е нарисувано.
Имам усещането, което в голяма степен мога да обоснова, че в тези рисунки има ред, не просто случайност. Ако тези рисунки могат да се подредят в смислен ред, който произлиза от Слънцето, значи са преднамерени. Ако такъв редне се намери, значи количеството на случайността е много голямо.
Това ще се провери с опитите да се подредят. Вероятно първо трябва да се разделят на групи, такаи ще направя.
цитирайИмам усещането, което в голяма степен мога да обоснова, че в тези рисунки има ред, не просто случайност. Ако тези рисунки могат да се подредят в смислен ред, който произлиза от Слънцето, значи са преднамерени. Ако такъв редне се намери, значи количеството на случайността е много голямо.
Това ще се провери с опитите да се подредят. Вероятно първо трябва да се разделят на групи, такаи ще направя.
Предположението ти за различия, дължащи се на трудните условия (непреднамерени различия) е от голяма полза. Не го обмислях преди, сега го имам предвид и ще наблюдавам за такива признаци.
цитирайХората от ранната древност не са се занимавали със земеделство.Така е било,защото примитивния им начин на живот ги е карало да търсят храна,преследвайки животни.Пещерите са били подслон и убежище.Климата е бил малко по друг,растителността е била в пъти по-голяма и по-разнообразна от днес.Въздуха дори е бил малко по-различен,резултат от развитието на младата Земя.Древните са се плашели от гръмотевици,от бури ,от нощта дори...Ето защо са се опитвали да рисуват и да създават рисунки,които са имали смисъл за тяхното първобитно ежедневие и живот.Рисунки,които от една страна са били указател къде има животни и ловни полета и от друга страна са били израз на страха им от Нещото,което ги е плашело.Нещото,наречено днес Сила,Слънце,Богове и т.н.Подобни рисунки като в Магурата могат да се видят в Средна и Западна Европа.Това се дължи на миграцията на древните,които са се придвижвали след дивите животни в опит да си набавят храна.Това придвижване не е ставало бързо,а в продължение на стотици години...
От години изследвам петроглифите "Petracos" / Испания /и още в началото ми правеше впечатление,че подобни рисунки има в цяла Европа.
Ето защо ще се радвам да разменяме мнения и идеи,защото всеки път когато погледнеш от един по-различен ъгъл,отриваш нещо ново и интересно.
цитирайОт години изследвам петроглифите "Petracos" / Испания /и още в началото ми правеше впечатление,че подобни рисунки има в цяла Европа.
Ето защо ще се радвам да разменяме мнения и идеи,защото всеки път когато погледнеш от един по-различен ъгъл,отриваш нещо ново и интересно.
За сега смятам, че действително първоначално хорта са били глуповати, но са били подложени на някакво въздействие, заради което са се сдобили със съществени познания.
Дотук прочитането на познанията върви добре, защото настоящата цивилизация е направила много открития, които могат да се прочетат по стените на пещерата - това прави нещата значително лесни.
Неоткриваем засега остава източникът на древните познания.
цитирайДотук прочитането на познанията върви добре, защото настоящата цивилизация е направила много открития, които могат да се прочетат по стените на пещерата - това прави нещата значително лесни.
Неоткриваем засега остава източникът на древните познания.
ако са рискували живота си в тези тъмници, просто за да повтарят едни и същи рисунки, ще да е било добър авантюризъм
цитирайНе, не. Тези рисунки не са множество повторения на една и съща рисунка. Започнах да ги измервам една по една. Правил съм го и преди за десетина от тях, но сега съм подхванал за всички. Малко бавно върви за сега, а с някои не знам точно какво да правя.
Но във всички проверени дотук има числови различия, дори и да имат подобен изглед.
Освен това, има още три подобни рисунки, които съм пропуснал да включа. Така стават 103 и почти сигурно оригиналният брой е 108.
цитирайНо във всички проверени дотук има числови различия, дори и да имат подобен изглед.
Освен това, има още три подобни рисунки, които съм пропуснал да включа. Така стават 103 и почти сигурно оригиналният брой е 108.
Търсене