Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2013 09:42 - Веднъж исках да имам учител... Добре, че видях и това какво е.
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 4439 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 19.01.2017 18:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В един период не се чувствах много щастлив. Имах усещането, че съм зациклил с тайните учения, а тогава четях в разни книги, че от много голяма важност бил личният учител. Казваше се в тях, че никак не било задължително да е от плът и кръв. Други пък говореха именно за личности. 
Изпълни ме усещането, че действително имам някакъв учител, даже знаех горе-долу, че мога да го намеря около Кръга над село Върбово. На това място изглежда, че желанията се изпълняват, та отидох да си поискам учител. Беше една неделя. Ходих до Кръга, след това трябваше да пътувам за Видин.
Понеже ремонтираха пътя от Белоградчик през Гранитово за Видин, в последната година минавах през Ружинци. Така направих и този път. На излизане от село Медовница, ама съвсем на излизане един човек вървеше пеша и, като чу, че идвам, ми махна да го кача на стоп. Беше за Видин и го взех. 
Отначало поговорихме малко общи приказки, но след това разговорът тръгна към разни тайнства. Едно по едно той разкри, че има някакви видения, които го водят. Идвали от някакви безплътни светли същества, които му казвали какво и как да прави. Говори, каквото говори, и току споменеше Христос, Библията, ангели, светци и т.н. Явно той беше напълно уверен, че някаква християнска божествена свита общува с него. От някои негови разкази оставах с впечатлението, че всъщност става дума за някакви извънземни. Имаше някакво противоречие в думите му.
Той не слушаше много, а предимно говореше и то някак екзалтирано. Раздаваше го малко пастор. Ако се опитах да кажа ещо, той казваше петнадесет неща. И, каквото и да казваше, накрая всичко стигаше до Христос, Библията или нещо от този род. А зад всичките му думи всъщност прозираше нещо извънземно, но далеч не дотам божествено.
Правеше ми силно впечатление, че тези негови наставници изобщо не обичаха да им се противоречи и да не се изпълняват заръките им. Той постоянно наблягаше на това. Което ми напомни на няколко книги, на които съм попадал, но много бързо съм захвърлял, в които се говори през ред за някакви йерархии на светлината, слуги, служители и т.н. Те пак лъхаха на някакви неясни същества и пак всичко опираше до светлина и Християнски пантеон и догматизъм.
Все пак се постарах да го харесам. Рекох си, че сигурно говорим за едно и също, но терминологията ни е различна.
След това се случваше пак да пътувам за Видин по същия път и пак да го качвам на стоп. Интересното беше вече, че всеки път предварително знаех, че ще го кача. Примерно 5-10 мин преди да го намеря по пътя, знаех. При едно от пътуванията той сподели, че тези същества, не помня как точно той ги наричаше, му казвали в коя кола да се качи. И аз си имам кой да ми подсказва, но не са гласове, който чувам, нито шефове, които да ми заповядват. Това е интуицията и предчувствието ми. Та имаше такъв период, в който явно мислехме, че ще си бъдем полезни и моята интуиция е контактувала с неговите ръководители.
Той не спираше да лее мъдрости, коя от коя по-поучителни, възпитателни и тайнствени. Бях решил да слушам и да прихвана нещо. Имаше ценни неща. Веднъж, например, сподели част от виденията си и в тях се говореше за югоизток и северозапад - тези посоки вече бях установил в търсенията си като доста възлови. На югоизток, каза той, е светлината, мъдростта и топлината. В тази посока е връх Бабу. На северозадап, продължи, е силата, която е тъмна и студена. В тази посока е Магура. Години преди да чуя това, вече си бях кръстил блога Магура - източник на мощ. Вече бях ходил и на Бабу и изживях там много странни неща, та видях, че този човек има информация, добита по различен начин, която съвпада с моята. Разлика обаче имаше в тълкуването й.
При друго пътуване говори за боговете - че само тройните богове са истински богове. Това го бях наблюдавал и сам. Хубаво, дотук всичко изглеждаше чудесно, само не ми изчезна напрежението от тази негова светлина и про-християнски йерархии, дето ги повтаряше постоянно.
Така мина доста време, като се опитвах да науча нещо повече. Още в началото му бях казал, че пиша в интернет по тези въпроси. Той, обаче нямал компютър и интернет. Не беше някой тъпак, интелигентен и образован човек беше. Даже много ми правеше впечатление колко свеж и здрав вид имаше за възрастта си - едно 20 години по-млад биологично от годините си. Та тогава си рекох, че това ще да е, защото е много възвишен.
Един ден, като бях във Видин, ми се обади, че трябвало да се видим. Уговорихме кога и къде. Дойде точно навреме и седнахме в едно заведение. Нищо не си поръча. Беше нервен, въпреки че много добре се владееше. Подхвана една тема, дето беше подхващал и преди - че идвало време светлината жестоко да се разправи с тъмнината. Трябвало, за да се случи това, да се съберат някакви девет избрани, преродени или премъдри - така и не стана много ясно - човека, които да изпълнят нещо си. Беше ги споменавал и преди това. Искал да знае от тях ли съм. Нямаше как да му кажа, защото не знам. Но не, че какво бих казал аз имаше някакво значение - той си продължи изказването.
Личеше си, че много внимателно си подбира думите. Каза, че на него Господ затова не му е дал компютър, за да не споделя. И ме погледна с някаква смесица от укор, съжаление и други такива. Това ме обърка. Дотогава мислех, че що-годе имаме уважение един към друг. Той продължи с още по-странни изказвания. Думите му започнаха да стават заплашителни. Не директно, но достатъчно ясно ми заяви, че неговите светли там същества щели да покажат на такива като мен коя е справедливостта и истината. Щял да ни дойде и на нас редът и други от този род. Не очаквах да го видя такъв - озлобен, заплашващ и желаещ да унищожава. В името на някаква неясна светлина - неясна поне за мен.
Това малко ме притесни. Имах един-два дни, в котио се чудех какво ли ще стане. Знаех, че "светлината" е много съмнително понятие особено, когато има и йерархия. Явно стана за мен, че "светлината" не обича такива хора - да се ровят и да споделят. 
След това премислих нещата малко назад и видях къде е станал разривът. По едно време дадох воля на съмненията си относно тази негова светлина и тези негови християно-извънземни същества, които командорят здраво. Споделих с близки, че според мен това са нездрави сили, нямащи кой знае колко божественост в себе си, но имащи способността да внушават направо в ума. Споделих, че за мен техните цели и стремежи си остават много неясни и притеснителни. Никога не съм им имал доверие и интуицията ми винаги ми е казвала да не ги приемам и да страня от тях. Така съм и правел винаги.
И ето какво се случи - тези добри и светли сили се оказаха способни да се озлобяват и да заплашват, ако има несъгласие. Затова имам големи резерви и към така наречените християни, техните светци, учение, цели и намерения. Не им е чист косъмът, но им е голямо лицемерието и слугинството.
Видях поне, че Кръгът е много силен. Видях и, че учителят не е задължително онова, което си представяме. А и не е нужен от плът и кръв.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
10



1. orlinpetkov - много точно казано. и аз се сблъс...
28.06.2013 17:31
много точно казано. и аз се сблъсквам със същите нужди и проблеми. но, оставих нещата да се развият от само себе си.
цитирай
2. kikowsky - Това е проблем. Първите, които п...
28.06.2013 17:37
Това е проблем. Първите, които посрещат търсещите хора, са тези с кофти целите. Затова за учител следва да се признават само собственият ум, усет и разсъдък.
И едно допълнение... ако се появят гласове... :D На зле отива работата. А, ако гласовете и заповядват, пък съвсем.
цитирай
3. samojiva - На прав път си...
19.07.2013 13:54
Ти си много млад още , но правилно си ги изтълкувал тези сили.Аз също се насилвах да влизам в църквата и да се опитвам да разбирам това, за което проповядват, но уви нещо все не ми се получаваше. А ако трябва да ги оборваш такива, дето се представят за проводници на светлината, то е от самото христово учение, където е казано "да не си създаваме кумири и да не им се кланяме". Най- мъдрите хора също казват, че за да ти се "даде" каквото и да е знание, то първо трябва да минеш през някакъв вид изпитание. Мулдашев например е достигнал до знанията и разкритията си за Шамбала след дълго и настойчиво търсене. Дерзай и ще успееш, защото знанието се дава на искащи и можещи, а не на желаещи само.
цитирай
4. kikowsky - Мисля, че направи едно пълноценно ...
19.07.2013 16:48
Мисля, че направи едно пълноценно заключение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2571677
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031