Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2012 16:34 - Звездата на Магребал е действителност. Възможна ли е геометрия на Магребал? И кой е бил той?
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 3347 Коментари: 1 Гласове:
14

Последна промяна: 19.01.2017 16:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди пет години сънувах един много вълнуващ и важен за мен сън, в който ми се яви една невиждана дотогава звезда (мандала). В следващите няколко дни успях да я изчертая и ме споходи и името (или титлата) Магребал. Възможно е да е и Маграбал, но не мога да кажа със сигурност. Един от първите ми постинги тук е за нея.
image
Мислех, че съм приключил с Магура и свързаните с нея неща, защото за няколко месеца те ме бяха оставили - повече не ме занимаваха, нито ми попадаха пред очите. Тръгнали бяхме на разходка за снимки, но не можеха да се правят заради прекалено мътния въздух, затова решихме да наминем към Петроглифа. Там намерихме още две очи в скалите. Освен това измерих няколко неща с една клечица и се откриха много интересни геометрически зависимости между всички фигури, които са изсечени в скалите там. Ще пиша за това по-натам. 
Днес ходих с фотоапарат, тебешири и рулетка да направя измервания на всички фигури, за да мога да седна и да мисля с точни данни, а не само по общи спомени. Докато се занимавах с меренето и заснемнето, обърнах повече внимание на една фигура, която е разположена по доста невзрачен начин и е много неясна - или е недовършена, или е строшена.

image
Пет години след въпросния сън открих, че Звездата на Магребал е истинска. Тя е била наистина уважаван геометрически символ. На снимката се вижда оцелял фрагмент от нея.
Това за мен е много интересно, защото никога в живота си не съм виждал подобна на нея. Просто една нощ я сънувах. Беше изключително красива и впечатляваща в съня ми. А днес видях, че тя съществува наистина. И то сред изображения, които отнасям към магурската тема. Сънувах звездата няколко месеца преди за първи път да видя рисунките в Магура. Не знам какви са точно връзките и как става това прехвърляне на информация. Никога не съм се имал за медиум, екстрасенс, пророк или каквото и да е подобно нещо. И сега дори настоявам, че не съм. Не чувам гласове и не говоря с духове.
Щом звездата е истинска, сигурно е истинско и името Магребал. За мен това никога не е било предмет на съмнения, но сега мога да го заявя много по-уверено пред всички. Дори и пред онези, които наричат себе си скептици. 
На това място има изобразена изключително интересна и нетипична геометрия. За нея ще дам подробности след време. Тя е толкова нетипична за нашето мислене, колкото е и Петроглифът. Докато ние анализираме, тези изображения синтезират. 
Щом на това място е изборазена Звездата на Магребал, може би това е Геометрията на Магребал.
За сричката МАГ вече знам много и съм писал из постингите и коментарите. Тя е и първата от МАГура. Доста след МАГ разбрах, че БАЛ (БААЛ, БЕЛ) е бил техният "бог". Действително, в много дълбока древност е имало почитание към Бал. Могат да се намерят много интересни неща за него из интернет. А ние живеем на Балканите. А богомилите са имали титлата МАГ и много от тях са били такива. 
Няма да обобщавам. Искам сами да изпитате тръпката от намирането на общото между привидно несвързаните факти.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
14



1. kikowsky - Сега се сетих, че в съня ми звездата ...
08.10.2012 13:13
Сега се сетих, че в съня ми звездата се появи на небето между Чупренската и Върбовската глами, гледано откъм Чупрене. В тоя процеп се вижда Белоградчишката телевизионна кула. А петроглифът и този фрагмент от звезда на Магребал се намират под кулата :) Сънувал съм дори и мястото й :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2571751
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031