Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2012 09:11 - Да говориш с облаците
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 4519 Коментари: 9 Гласове:
22

Последна промяна: 19.01.2017 16:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Прибирах се от Видин към Белоградчик. Когато наближих, видях високи тъмни облаци, но малко и вероятно щяха да се разсеят. А имаше нужда да вали, защото е такава жега!

 

Наблизо до моста посадиха царевица. Когато минавам оттам, я гледам. Харесва ми как расте. Но не беше валяло от две семици и, доколкото чух, щяла да си остане така заради липса на вода. Исках да расте, а за това й трябваше вода. А и да не е само такава жега, да вали от време на време, за да сме добре.

 

Вече бях в Белоградчик. Прибрах се вкъщи и седнах на балкона да изпуша една цигара и да се порадвам на прохладата - беше с осем градуса по-хладно, отколкото във Видин. Загледах се във високите тъмни облаци, които да се бяха събрали някъде нас Рабиша и Магурата.

 

Бях напълно освободен от напрежения и мисли не минаваха през ума ми. Казах на небето "Ако е добре и така трябва, нека облаците се съберат и да вали". Загледах се в разпръснатите трохи от облаци по небето и си представих как наедряват, стават силни и се събират да покрият всичко. Как от тях започват да падат капки. Как капките падат в горите и по поляните, които ги чакат от дни. Как влизат в земята и отиват надолу към корените, а тя пият. Как капките падат до буболечки и как буболечките завират жадни муцуни в тях. И как нов свеж живот навлиза във всичко и всичко се радва и благоденства.

 

Без напрежение, без настояване. 

 

И майка ми излезе на балкона и й казах "Казвам на облаците да вали".

 

Колегата ми гледаше прогнозата за времето - даваха нищожна вероятност за дъжд. Питах за дъжд от дни, а отговорите винаги бяха, че няма да има - само жега и мор. 

 

Прибрах се от терасата, ядох и гледах времето по телевизията - евентуално малко дъж тук-там, ама по-скоро не. А за Белоградчишко - съвсем не. 

 

Пак излязох на терасата да поседя. И пак майка ми беше там. След една-две минути блеснаха две светкавици и се чуха гръмотевиците - над Магурата. Бавно и малко по малко светкавиците зачестяваха. След още десетина минути вече се виждаше, че вали някъде около Рабиша. Трохите от облаци наедряваха, набираха сила и се сливаха. В продължение на един час бурята бавно и спокойно растеше и дойде и при нас. Валя, валя и валя. Гърмя и святка, духаше и вятър. Но това беше една зряла буря -  много силна, но въздържана. Не прави пакост, но напои всичко. Валя силно и дълго. 

 

Благодаря й.

Сега всичко е тъмнозелено и красиво.

Бележка: окарините също могат да викат дъжд. Видях го на няколко пъти.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kikowsky - Моста - имам предвид Дунав мост 2. ...
07.07.2012 09:17
Моста - имам предвид Дунав мост 2. Близо до него засадиха царевицата.
цитирай
2. kikowsky - Така можете да спасите света от H...
07.07.2012 09:42
Така можете да спасите света от HAARP. Той е насилие над природата - заповядва й, рита я, удря я. А вас, когато сте доброжелателни и искате не за себе си, а за другите, ще ви последва с желание и готовност. Вие и тя сте едно. Разберете, че не сте отделни.
цитирай
3. tili - На мен също
07.07.2012 10:27
са се случвали подобни неща. А малкият ми син направо си беше повелител на облаците;)
цитирай
4. kikowsky - Тили, вярвам, че новите хора, които ...
07.07.2012 10:33
Тили, вярвам, че новите хора, които идват, ще умеят всичко това :) И, че ще постигнат съвършено съжителство.
цитирай
5. kikowsky - Мисля, че на природата й е омръзнало ...
07.07.2012 11:00
Мисля, че на природата й е омръзнало от грубите ни ръце. Ние късаме, бием, чупим и раздираме. Не питаме, не се вслушваме, късаме със зъби. Говорим само за себе си. Приели сме култура на борба с природата, все едно сме различни неща. И все едно тя ни мисли злото.
Глухи за майка си и неми за нейния език, единственото общуване, което владеем, е насилието, заповядването и изяждането.
Прощава ни всеки път, но страда. Защо има бури? Защото сме егоисти. "О, нека е жега, че да си изкарам добре морето". И това си го мислят милион човека едновременно. Тя иска да ни угоди и затова задържа и отлага. Но накрая това се отприщва, защото трябва да се изравнят количествата. А ние си мислим, че е зла и свирепа. Не е. Ние сме.
Представете си цялата природа на нашата страна, да ни помага във всичко. Представяте ли си? Това е цялата Вселена. И тя ще бъде, когато спрем да се мислим за отделни.
Когато искам за себе си, се възприемам като отделен - себе си е тук. Когато забравя за себе си, няма отделяне. Затова тези искания се удовлетворяват, защото аз и цялото се сливаме и всичко, което мисля, са мисли на всичкото.
цитирай
6. makont - Силата на мисълта,
13.07.2012 19:11
на добрата мисъл. Лошото е, че и неградивните мисли имат същата сила. Поздрави, напълно ти вярвам. Не съм опитвала, но съм чела за подобни неща.
цитирай
7. nevabell - Прекрасен изказ. Усетих дъжда и ...
15.07.2012 15:07
Прекрасен изказ.Усетих дъжда и бурята, усетих спокойствие и благодарност за дъжда, макар, че не съм била там...Хубаво пишеш.Хубаво е да мога да те чета :)
цитирай
8. jabalka - Привет и от мен!
16.07.2012 17:39
Много ми хареса !
Да не забравяме , че окарините призовават чрез дъха ни дъжда!
Поздрави от мен!
цитирай
9. bven - Това, което го мога аз, го можете и вие (Иисус)
09.08.2012 19:27
Кога ли човек ще повярва?
Може и слънце, и дъжд да поиска - ще му се даде:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2571937
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031