Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2011 10:32 - Живот без "проблеми"
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 5110 Коментари: 12 Гласове:
21

Последна промяна: 19.01.2017 16:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако някой твърди, че има проблеми, аз ще го помоля да стои далеч от мен. Ако някой има оплакване, то не може да търси съчувствие при мен. Ако на някого нещо не му върви и обвинява хора и обстоятелства, това си е негова работа. Ако на някого са му пропаднали плановете, то това не ме разстройва. Дори не желая да знам. Такива хора нека стоят далече от мен, защото не желая да ме заразят с тяхното мислене и тяхното отношение към нещата. Именно това е в основата на техните нещастия. А аз съм създаден с любов от цялата вселена и на мен всичко ми е осигурено, и аз не му преча да дойде при мен, тъй като обичам себе си. Но, ако някой е готов да види в себе си виновника за неблагополучието си, то нека дойде. И, ако някой е готов да промени отношението си, то аз съм отворен за него, защото той ще направи света ми по-съвършен.

Вероятно всички имаме неразрешени конфликти от миналото си. Неразрешени конфликти, които са емоционално натоварени. Можем да ги потиснем и изтласкаме дълбоко в себе си - в подсъзнанието си. Но те остават. Дори стават по-опасни. Защото подсъзнанието е като завод, който постоянно произвежда онова, което му е зададено.
Светът прави всичко, той нищо не отказва. А подсъзнанието ни има нужда да се освободи. Затова светът постоянно поражда за нас ситуации, в които имаме възможността да се освободим. От отношението ни към тези ситуации зависи всичко. Ако ги възприемаме като проблем, то те ще се превърнат в такъв. Ако ги възприемаме като възможност и насочим погледа си навътре в себе си, то ще постигнем разрешение. И повече такива ситуации няма да възникват. Животът не иска от нас да страдаме. Това си го причиняваме сами с отношението си към него.
Ако сме достатъчно зрели да видим себе си като причина за всичко, в което попадаме, то ще живеем в съвършенство.
Това не са празни думи. Това е проверено в живота.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
21



1. martosblack - мдааа...
14.12.2011 11:44
светът е наше отражение,огледало.../понякога ,като че ли ,не ни отразява правилно...защо ли,къде грешим,много пъти питам себе си?!?/
цитирай
2. kikowsky - Възможно е, ако ни се струва, че не ни отразява точно,
14.12.2011 11:51
просто да не познаваме себе си.
А е възможно и друго. И то е по-скоро, когато другите не ни отразяват правилно. Всички сме като огледални сферички. Всъщност, отвътре нямаме нищо, но имаме отношение - начинът, по който отразяваме. Всичко, което привидно съществува, е само една съвкупност от отражения. Възможно е при тези отражения да има изкривяване. И сигурно има. Едно и също нещо различни хора ще го възприемат по различен начин.
цитирай
3. yotovava - Постигането на мир, преди всичко със себе си,
14.12.2011 13:13
е най-трудната ни задача, но ако я изпълним, значи мисията ни на този свят не е била напразна. Усмивка от мен :)))))))))))))))))

Валя
цитирай
4. neprosvet - Щастливци са тези, които за своите грешки и неудачи в живота винаги намират
14.12.2011 14:22
извинение и винят другите около себе си.
Други разглеждат грешките и провалите в живото си като винят единствено себе си...и толкова...затъват...в обвинения към себе си. Такива хора лесно се превръщат в"каръци".
Ако осъзнаем грешката и се постараем да променим отношението си към околните и към живота, ако се освободим от натрупаният негативизъм в душите си...нещата, според мен ще започнат да се случват...

Допаднаха ми разсъжденията ти, приятелю!
Поздрави за поста!:)))
цитирай
5. gwendoline - Съгласна. - "Ако сме достатъчно зрели да видим себе си като причина за всичко, в което попадаме, то ще живеем в съвършенство."
14.12.2011 17:59
Само дето е доста трудно за спазване :))
цитирай
6. kikowsky - Да, трудно е.
15.12.2011 08:40
Но пък не е нужно да го правим постоянно. Един път на ден, един на седмица да го правим и животът ни няма да спира да се подобрява :)
цитирай
7. martito - Поздрави за поста!
15.12.2011 10:26
Поздрави за поста!
цитирай
8. troia - Това
16.12.2011 08:59
което си написал е един вид "руническо" мислене. Има различни начини човек да си гледа на руни, като въпроса който задава е: Моля ви, помогнете ми да разреша този проблем. Какви качества са ми необходими, какво трябва да притежавам за да постигна успех? И руната която ти се пада показва същината на нещата, съветва те как да реагираш. Естествено всичко се анализира чрез интуицията, която притежава човек. Поздрави!
цитирай
9. kikowsky - За това не бях чувал :)
16.12.2011 09:02
Много ми хареса! Имам усещането, че притежава огромен потенциал :) Нещо подобно правя с фигурите от Магура :)
цитирай
10. troia - Заинтересувай
16.12.2011 09:26
се за руните. Може би наистина ще ти помогнат при анализирането на някои символи, защото те не са само драсканици, а в тях има много мъдрост и философия. Аз случайно преди години си взех една книга от библиотеката, и я приписах цялата, защото ми хареса много. За съжаление не мога да ти кажа заглавието й. Сега когато имам проблем се обръщам към тях, но понякога се обърквам, защото чувствата ми пречат да ги чуя. Вече приказвам като откачена.:) Както и да е надявам се, че съм ти помогнала.
цитирай
11. kikowsky - Не, не :)
16.12.2011 09:34
Стига с това "откачен" :) Човек не трябва да робува на представи за нормалност :)
Щом заговорихме за руните, значи сигурно скоро книгата сама ще дойде при мен :)
цитирай
12. kikowsky - Снощи се занимавах с "полето на умовете".
16.12.2011 09:37
Квадрат с кръст в него. Редя свещи във формата на някой фигури и ги паля да горят :) Никога преди не ми се беше случвало да угасне свещ. Дори угаснаха цели три. Толкова неспокойна фигура не съм виждал. Мисля, че това е заради самата същност на ума - трърде много безпокойство има у хората. Знаех дори кой за какво мисли. Е, става дума за няколко човека. Никакво спокойствие в умовете, само вълнение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2587376
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930