Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2011 10:20 - Коремът управлява живота
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 9142 Коментари: 16 Гласове:
19

Последна промяна: 19.01.2017 16:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Този постинг е възможно да ви се стори малко странен.

Преди време ми се зароди идеята, че напълняването в областта на корема се дължи на потискане. Не казвам, че е самородна и уникална идея, но с това започнах да имам съзнание по тоя въпрос. 
Първо мислех за потискането на сексуалната енергия. Има връзка, но не е само това. След това виждането ми обхвана и самото мислене. Най-разлини мисли, намерение, спомени, проблеми, копнежи имат склонността да се материализират там под формата на напълняване, когато не се обработват добре - остават потиснати. Всички те носят неосвободен емоционален товар. Огледайте се и ще видите, че е точно така. Всички пълни в корема хора потискат изключително много.
Има и такива хора, чиято пълнота бих определил като цилиндрична. Те като че ли се стремят да се разраснат във всички посоки и да заемат колкото се може по-голям обем. Като наблюдявам такива хора, установявам, че психиката им се стреми да го прави - да заемат колкото се може повече място в живота на околните. И понеже не го правят по верния начин, а по един уродлив начин, те дебелеят във всички посоки. Поведението им е нагло, нахално, избутващо. Те може би няма смелост да се заявят открито, но пък болезнено желаят другите да се съобразяват с тях и затова тялото им се принуждава да се изроди.
Имам наблюдения и върху себе си. В периодите, когато съм бил най-потиснат и неудовлетворен, напълнявах в корема. Когато се освободих от някой неистински за мен ценности, загубих много маса. И колкото по-добре управлявам впечатленията и емоциите си, толкова фигурата ми става по-хубава.
На първо място трябва да се признае пред себе си. Тогава започва разрешаването и правилното управление. Дотогава има само потискане и болестни състояния.
Продукт сме на миналото си. Това, което мислим сега, което искаме, към което се стремим, подходите ни и всичко е продукт на миналото ни. На емоциите, които са останали неосвободени. Те се натрупват в областта на корема. 
Вече имам виждането, че човекът в нормално (несъзнателно) състояние (и особено дебелите) не взима никакво решение с главата си, а с корема си. 
Всъщност, менталното тяло е свързано с пъпа. Цялата ни менталност идва от пъпа ни. И, ако нещо не е наред с нея, то това личи по корема. 
Сексуалният център (източникът на жизнена сила) се намира в дъното на корема. Малко над него (под пъпа) се намира центърът на смъртта. Всяко нещо се ражда и умира и няма друг начин. Но се вкопчваме в някой идеи и не им позволяваме да умрат. Тогава емоционалният им заряд не успява да достигне до центъра на смъртта и те се материализират под формата на напълняване. 
Енергиите в човека се зараждат в дъното на таза (и опашната кост), откъдето по гръбначния стълб се издигат чак до темето на главата. От там слизат по предната част на тялото до центъра на смъртта Хара. Там би трябвало да "се пречистят", но това е възможно, само когато сме готови да приемем, че всичко идва и си отива и така трябва да бъде. 
Много от фигурите в Магура наподобяват танцуващи жени с колан през кръста. Тази хоризонтална черта се свързва със замисъла - с менталното. Възможно е да показва, че менталността ни е свързана с корема ни. Голяма част от тези фигури нямат глава. 
Хоризонталната черта показва някаква точка на пречупване. Където от едно се преминава в друго. Тези фигури са женски. А чертата означава, че там има построение. Явно за жените е много поестествено да се приемат и с това да се освободят. Вижда се, че мъжете са много по-склонни да напълняват в корема, отколкото жените.
Ако издигнете сексуалната си енергия до пъпа, ще видите целия си живот да минава пред вас "като на филмова лента". Това ми се случи при една медитация, при която издигах издигах енергията си нагоре. Изведнъж с огромна скорост, но много отчетливо, много спомени започнаха да "минават пред очите ми". Това продължи много.
След това сънувах много голям брой светли мишки, които се появяваха отвсякъде в къщата, но всичките ги улавях с капани. 
Къщата е душевността (не духовността). Мишките са скрити проблеми, а улавянето им е крачка към освобождаването от тях.
Та много хора живеят, управлявани от корема си, без глави. В корема са спомените и емоциите и всичко, което произтича от тях - целият ни живот и живота, който се ражда от него
.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
19



1. karambol5 - Постинга ти зобщо не е странен. Н...
10.11.2011 11:04
Постинга ти зобщо не е странен . Напротив -дава обяснение на много неща .Съгласен съм с всичко написано и водейки се от наблюденията ,които имам .
цитирай
2. kikowsky - Благодаря ти.
10.11.2011 11:08
Можеше да се напише още много. Не знаех откъде да започна. В последно време все по-рядко знам откъде да започна :D Преди бях по-линеен и ми беше по-лесно да пиша и говоря.
Надявам се никой да не се обиди, а да си даде по-ясна представа за себе си и за другите, което е и пътят към решението на проблемите. Всичко се ражда първо в ума.
цитирай
3. karambol5 - ;)))))))))) Разбирам те, прекр...
10.11.2011 11:26
;)))))))))) Разбирам те ,прекрасно ,защото и аз съм в същото положение ;) И не мосля ,че има нещо обидно в това да помогнеш на някой да се вгледа в себе си , в онова , което наистина мисли и чувства ;)))
Не си даваме сметка колко неща подтискаме , съобразявайки се с .....темата е дълга и ...аз не знам от къде да я започна :D
цитирай
4. martito - Съгласна съм и аз с написаното. . . И ...
10.11.2011 11:47
Съгласна съм и аз с написаното... И написаното и така е достатъчно:)
цитирай
5. kikowsky - Когато ми се появи някоя идея,
10.11.2011 11:53
изведнъж към нея се привличат още много, които са свързани. И оформят нещо, което го усещам като доста завършено, пълно и съвършено. Но не се подреждат в права нишка или поне в начупена линия :)
Като почна да изказвам тази усещана като сферична идея, все едно се опитвам да я опиша с конец. Накрая хич не се получава каквото съм искал да кажа :D Ама нищо, имам разбиращи приятели и това ме улеснява много :)
цитирай
6. karambol5 - ;) без даискам си изчистих комен...
10.11.2011 12:05
;) без даискам си изчистих коментара ..но ...да иамш разборащи приятели и това улеснява нещата ;))))))))))))))))))
цитирай
7. tili - Ти пиши, а
10.11.2011 14:02
ние ще четем и мислим. Пускай ги в отделни постинги.
Привет:)
цитирай
8. ferdi - :))
10.11.2011 15:12
Да, пак си абсолютно прав :) Една приятелка психоложка ми го беше обяснила по почти същия начин - че когато вътрешно нещо те тормози и подтиска, и явно не можеш да го преодолееш или изкараш навън - това избива в напълняване и окръгляне. Е не говоря за тези дето се "окръглят" от яко тъпкане с количества от всякакви боклуци де. Та.. и ти си достигнал до подобно заключение :)
А пък да е обидно.. никак даже, преоткриваме себе си, ровим в спомените си и преоткриваме забравени, но важни моменти.. и способностите на телата си, и как да разчитаме сигналите :)
цитирай
9. kikowsky - Затова давам пример със себе си.
10.11.2011 15:28
За да не казвам, че другите са лоши, а аз съм цвете. Всички имаме едни и същи проблеми. И при мен ги има.
А съм много доволен, че и психоложката така е казала :)
цитирай
10. gwendoline - Много интересен постинг,
10.11.2011 16:02
припокрива се с мои наблюдения, конкретни хора, конкретни проблеми, още повече ми харесаха изводите.Поздрави!:)
цитирай
11. mmmmmmmmm - Споделям
10.11.2011 18:42
напълно написаното!
Аз съм точен пример за напълняване в дадена област!
Поздрави!И пиши !Не се притеснявай!:))
цитирай
12. yotovava - Мисля, че и моите наблюдения го потвърждават.
10.11.2011 19:14
Логично е и напълняването в бедрата - когато човек иска да избяга, а не може.

поздрави
Валя
цитирай
13. kikowsky - Това за напълняването в бедрата ми отключи и
11.11.2011 08:51
обратната гледна точка. Клющавите може би пък имат фобия към задържане - на идеи, отношения и т.н. Искат да се освободят и избягат от нещата. Разбира се, не става дума за здравословната свобода, а за фобия. Като се замисля, наблюденията ми го потвърждават.
Благодаря!
цитирай
14. kritikar - Както е тръгнало
11.11.2011 10:43
големите кореми ще станат рядко явление.
цитирай
15. kikowsky - Да, разбирам черния хумор, който влагаш
11.11.2011 10:46
Това положение може би се дълби на прекалено многото големи кореми сега. Психиката на тези хора е затормозена от идеята за трупане, задържане, придобиване. Отнесено към материалния свят, това е лакомия, скъперничество и желание за придобиване дори на чуждото.
цитирай
16. anonimen65 - ha tazi posledna misul
11.11.2011 21:58
mi dade obiasnenie zashto vseki politik nadebeliava .az si mislih,che ot preiajdane a to bilo ot vsiakakuv vid preiajdane.
blagodaria za tova prevuzhodno obiasnenie.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2587817
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930