Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2011 08:58 - Преображение. Екстаз.
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 6662 Коментари: 15 Гласове:
33

Последна промяна: 19.01.2017 15:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Всяко нещо нека да се прави така, че другите да са в екстаз.
Това е върховното удовлетворение.

От някое време насам достигнах до виждането, че имам нужда да трансформирам себе си в дълбочина. Не просто външните проявления, но дълбоките мотиви, схващания и нагласи. Смятам, че българската дума за трансформацията е преображение. Прекрасна дума. Не знам дали трябва да се омесва с християнското преображение.
Да се преобразиш - да преправиш един образ в себе си в друг. И за мен беше ясно какво означава това в едната си част. Всяка особеност на духа, душата и тялото се описва от някакъв символ, който представя най-естественото и правилно движение на енергиите. А правилните символи са изписани в Магура. И, наместо да държите у себе си неясни и безформени енергийни петна, то дайте им правилната магурска форма.
Преображението ме изпълни отвсякъде - едновременно отвътре и отвън. 
Преди малко повече от три години започнах да правя йога и тогава правех упражненията правилно, защото току започвах и се стараех да следвам указанията точно. И йогата беше много приятна и ползотворна. И всичко се стичаше по най-благоприятния възможен начин. След това видях, че мога да използвам йога, за да получавам отговори на въпроси или да постигам по-лесно някакви резултати. По едно време йогата не беше повече приятна и спрях да правя упражненията. От време на време пак првавех, но пак не беше приятна, даже получавах главоболие. Дълго време всичко вървеше по инерция, като малко по малко се скапваше.
Снощи реших пак да правя. По едно време преодолях твърдоглавието си и взех книгата. Видях, че с времето съм започнал да правя упражненията неправилно. Оправих тая си грешка и йогата стана отново приятна. А и не очаквах и не исках нищо от нея. Само да я изпълня, колкото се може по-правилно и съвършено. Опитах дори нови упражнения. Беше много, много приятно.
После седнах да послушам малко тибетска музика. Слушам я от година, но никога не я бях чувал по този начин. Сега вече тя създаваше у мен съзвучие и покой. Още усещах приятното от йогата. И то започна да се разпростира. Обхвана ме целия. Един след друг в съзнанието ми изпъкнаха най-благодатните моненти от живота ми. Когато съм пътувал с вълнение да се прибера и да видя пак Мечето, когато съм целувал, когато съм свършил нещо кадърно, когато съм бил вдъхновен, когато съм дал от себе си и съм видял радост, като съм бил осеняван от идеи и прозрения, когато съм помогнал. И всичко, всичко това се сля в едно цяло. Усетих дълбока връзка с нещо в мен и с нещо над мен. Знам, че това беше бог. Странно чувство имах на темето си - през това място се извършваше голям обмен на енергии. След това в представите ми се появиха структури, подобни на кристали. Лотос. После мандали. И исках да споделя това с всички. Това беше екстаз. Най-искрено исках всеки да е в екстаз.
И тогава си спомних всичко. Когато съм се чувствал най-добре и всичко е било най-благодатно, не съм имал никакви цели и очаквания. Правил съм всичко като за бог - със стремеж към съвършенство, към удовлетворяване на чуждите потребности. Просто заради самото нещо да е направено кадърно, все едно сам бог ще го ползва. 
Екстазът отключи всичките житейски уроци. Един след друг разбирах дълбоко в себе си съдържанието им. 
От снощи вече съм толкова различен...
Да помогнеш на останалите да бъдат в екстаз, да дадеш най-доброто, на което си способен, без да искаш нещо. Това е толкова естествено. Екстазът е естествено състояние.
Раят също е тук и сега, както и Адът. 

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kikowsky - Да надъхаш някого,
28.04.2011 09:00
да му кажеш, че става, че е страхотен. Да махнеш притесненията му, да видиш как става уверен. Да го приемеш. Това е йога. Йога е приятна, много.
цитирай
2. karambol5 - Разбирам те много добре, Кико :) И ...
28.04.2011 09:11
Разбирам те много добре ,Кико :)
И ще ме "заразиш " отново да се занимавам с йога ,въпреки всичко и всички ;)))))
цитирай
3. kikowsky - Просто не е за вярване
28.04.2011 09:15
как всичко само се подрежда по най-добрия начин, когато правиш нещата с мерак да станат кадърни :) И не толкова за себе си, колкото да са наистина полезни на хората :) Искам да заразя всички :)
цитирай
4. karambol5 - ;))) Така си е - трябва да са полезни ...
28.04.2011 09:18
;))) Така си е - трябва да са полезни за хората ;)) И кадърността ,както и любовта са най-приятните зарази :)))))))))))))))))))))))
цитирай
5. gwendoline - Страхотен постинг, на мен лично ми подейства много силно!
28.04.2011 09:35
Напълно споделям възторга ти, няма по-хубаво усещане да направиш нещо за друг, воден само и единствено от това, да му доставиш радост и удоволствие.
цитирай
6. kikowsky - Благодаря ви много :)
28.04.2011 09:40
През цялото това време бяхте тук и ме подкрепяхте, а много пъти това ми е било наистина необходимо.
цитирай
7. razkazvachka - Много хубав текст - носи в себе си
28.04.2011 10:10
хармонията на йога.
цитирай
8. kikowsky - В Тибетската книга за живота и смъртта го пише:
28.04.2011 10:16
Съвършеният егоист прави нещата за доброто и удовлетворението на другите, защото тогава постига пълното щастие.
:)
цитирай
9. mileidi46 - :))))
28.04.2011 11:44
Ox,6te me nakara6 na stari godini da treniram ioga:(((
Tolkova si ubeditelen..:)))
6te probvam ,oba4e pokrai men zvu4i druga muzika..mnogo 6te mi e trudno;)))))
цитирай
10. kikowsky - Хе-хе :)
28.04.2011 11:50
Музиката да не те притеснява :) Можеш да си я пуснеш със слушалки :) Аз ползвам
Phill Thornton - Tibetan Meditation. Може да се намери в Замунда :)
А за йогата не знам дали има възрастови граници :) Полека, по малко, доколкото е приятно :) Появи ли се болка, спираш :) За две седмици най-много ще се изумиш колко си гъвкава :)
цитирай
11. smile999 - Интересно ми беше да прочета! ...
28.04.2011 13:26
Интересно ми беше да прочета!
Допреди четири години се занимавах с йога, всъщност, като елементи в аеробиката, но ми се наложи операция на шийните прешлени, и от тогава, не съм се занимавала, но много ми липсва.Двоумя се, дали да не опитам сама, в къщи.
цитирай
12. kikowsky - Само да си сурен/сигурна, че
28.04.2011 15:19
знаеш правилния начин. Мисля, че няма проблем. Защото правиш дотолкова, доколкото изпитваш удоволствие. При болка трябва да спреш. Това би трябвало да гарантира, че няма да имаш проблеми, защото изключва възможността да се предилиш :)
цитирай
13. amur - Страхотно!
28.04.2011 16:39
Страхотно!
цитирай
14. vencislavomtatsat - Привет, Приятелю :-))
28.04.2011 20:33
Ако жените бяха като Йога - този свят щеше да бъде Рай :-)) Това от моята мъжка гледна точка :-)) - от другата гледна точка - за мъжете важи същото :-)) Йога е истинската сестра, истинската жена и истинският приятел - тя не само ти дава обратно това, което влагаш в Нея - но и го увеличава многократно. Ако мъжът е повече десният енергиен канал пингала нади или ян, а жената повече левият енергиен канал ида нади или ин – то само когато между тях има пълна хармония и баланс – се отваря Централният канал Сушумна или Вратата на Царството Небесно – същото важи още повече на вътрешно ниво за всеки един човек, който е цялата вселена в миниатюр. Разбира се Йога не значи просто правене на физически упражнения - тя означава преди всичко Път за Единение с Бог. Патанджали дефинира Йога като: Йога читта врити ниродха - или Йога е прекратяване на мисловните вълни и модификации - тогава спират сериалите, в които обикновено живеем и идва блаженството и желанието всички и всичко да са Едно с Него. Патанджали онагледява Йога в осем важни точки, които от своя страна се разделят на други – основните са: яма и нияма/вътрешна и външна чистота, която включва и всички морални ценности, познати ни по-късно от будизма и християнството/, асана/физическа поза/, пранаяма/контрол над дъха/, пратяхара/оттегляне на сетивата от илюзията и дуалността/, дхарана/концентрация/, дхяна/медитация/ и Самадхи/Нирвана, Свръхсъзнание или Освобождение/. Йога ни учи на това /къде осъзнато, къде не/ как да управляваме праните или животворните енергийни потоци в тялото, които са свързани с дъха, който от своя страна е свързан с ума и контролира пораждащите се мисли. Правенето на някои енергизиращи йога-упражнения обаче просто „напомпва” праните и те от своя страна изпъват и физическата обвивка на тялото – така, както се напомпва надуваема топка - и тялото започва да изглежда по-младо и енергизирано, но не винаги е лесно да се балансира енергията и да се отвори Сушумна – Градът на Истината и Блаженството и да се усети благоприятният ефект над фонтанелата - където е Истинската Цел и Свръхсъзнанието.
Преди време имах същите преживявания в резултат на йога практики – като вървях през града изпитвах много силна любов към хората, виждах ги еднакво красиви и съвършени без никаква разлика дали са млади или стари, грозни или красиви, умни или глупави, здрави или сакати, черни или бели и т.н. – просто ти си отвъд илюзиите на дуализма, категориите и качествените различия и в Блаженството на това Единство/Йога/, в което имаш всичко - единственото, което искаш – е и другите да изпитат щастието да са част от Него.
Думите на Христос, които обикновено се превеждат като: Моето иго е най-леко, са всъщност: Моята Йога е най-лесна. Християнството е всъщност Бхакти Йога/Йога на Любовта към Божественото/ на най-високо ниво. Лично за мен Исихазмът е една от най-висшите форми на Христовата Йога. Според Учителя Петър Дънов/Беинса Дуно/ - Йога е дадена на човечеството, когато то е слизало от Божествения свят в света на материята – но в момента вече навлизаме в обратния процес на възлизане и за това вече са по-удачни Христовите методи, Паневритмията и т.н. Разбира се всеки сам най-добре знае кой път е за него и кой не – важното е да търсим Единството и Блаженството в Духа, а не страничните ефекти и механичното опериране с праните - според древните текстове в резултат от практиката се появява и възможността за правене на чудеса, тя е като залъгалка, която не бива да отклонява търсача от основната цел – връщането на Единството с Божественото. Може би едно от най-ценните неща в Йога е, че тя те научава на това – че Свободата или СатЧитАнанда/Вечната Истина, Осъзнаване и Блаженство/ са твоето Естествено Състояние и твоят Истински Дом: „Да помогнеш на останалите да бъдат в екстаз, да дадеш най-доброто, на което си способен, без да искаш нещо. Това е толкова естествено. Екстазът е естествено състояние.” Това е истинската Йога. Много Радост, Любов и Светлина на Всички - Нека все повече хора да стигат по угодния на тях път - отвъд дуализма - до Единството, което е Истинският Дом на всички ни.
цитирай
15. kikowsky - Правенето на йога е стремеж към съвършено изпълнение.
29.04.2011 09:03
анонимен написа:
Приятел,освен йога ,вземи да прочетеш още една книга - само една,повече няма да можеш!И още нещо- Бог не иска нищо друго освен любов!Айде,вземай мастара!

Съвършеното изпълнение е висша форма на грижа и отдаденост, а това е любов.
Книги съм чел доста. Но това е само осакатено знание - нито авторът може да го предаде точно, нито читателят може да го приеме напълно. Книгите могат да помогнат много, но не и да дадат всичко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2585704
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930