Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2011 11:50 - Откровено отношение. Представи и очаквания.
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 5316 Коментари: 12 Гласове:
30

Последна промяна: 19.01.2017 15:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изследвайки рисунките от Магура, добих представа за един свят на съвършенство и безкрайни възможности. Свят, създаден идеален в своето начало и западащ с всеки следващ ден, докато се стигне до сегашния момент. Виждах всичко това и нищо от него сякаш нямаше значение за нас. Откриваха се все по-големи и основополагащи знания, но без да променят изобщо нищо.
Един ден разбрах, че в това няма никакъв смисъл, ако не се промени животът дори на един човек. Да се промени мирогледът му.
По ред причини достигнах до положение, в което имах (и продължавам да имам) нужда от промяна. И ето, в един момент осъзнах, че мога да реализирам принципите на Магура в живота си. Опознах желанието и емоциите. Укротих ги и, може да се каже, че ги овладях. Ден след ден се приближавам към баланса. Използвам всичко за това - целия свят.
Така един ден ме осени идеята за искреността, за откровението. Откровен пред себе си. Защо правя нещо, защо по този начин. Това се оказа един от най-важните ключове към себе си, към истинската същност. В мен вече започна да няма място за лъжи и те една по една започнаха да се разтварят.
Това ме доведе до представите. Имам представи за света и за себе си. Моите представи са изкривено възприемане, те не са точно копие на действителността. Нещата може да са съвсем различни. А имам представи за всичко и те ме обвързват по определен начин или ме карат да мисля, че други са обвързани с мен. Представите ми са една мъгла, която закрива съзнанието ми. А подсъзнанието ми е пълно с тях. Там са всички представи, които се материализират. Светът е само едно огледало пред мен, което показва какъв съм отвътре. Тогава всичко е много лесно, защото трябва само да се почистя от тях. Това и правя. Внасям съзнание в подсъзнанието си. Човек трябва да се отърси от всичко несъзнателно.Спомних си времената, в които съм бил във върхова форма и всичко хубаво само е идвало при мен. Тогава съм имал други представи. Да се променят представите е като да се промени целият свят. А да се отърве човек от представите е да постигне ясно виждане.
Представите пораждат очакванията. А очакванията ви вкарват в тесен тунел, където никой и нищо не е в състояние да ви помогне, защото сте избрали само един отрязък от целия свят. Освобождаването от очакванията ви дава пълните възможности за реализиране.
За да направя всичко това, имах нужда от Ур, който въведох в себе си с помощта на знака У. Светлината Ур е еманация на Бал. Да знаеш имената е твърде полезно. Само когато си искрен, Ур може да те изпълни, защото не поставяш прегради. Ур разтваря невярното и разрушителното и укрепва истината.
Започнах да градя себе си по нов начин. Вече съм свободен от желанието да притежавам. Затова всяко нещо е свободно да дойде и да си отиде, а това кара всички неща да идват. Разбрах и как да привлечеш чуждото желание. Изобщо, принципите от Магура са много полезни, само трябва да ги въведеш у себе си. 
Видях и Бог и неговия равностранен триъгълник, а и светлината му. Казва се Бал, а светлината му - Ур. 
Надявам се да ви е полезно :) Всеки може да излекува себе си, защото няма избрани, а има избрали.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Парав си, Кико. Няма избрани. . има ...
30.03.2011 12:00
Парав си ,Кико . Няма избрани ..има избрали ...
Благодаря ,че ми припомни за Ур и У-то . Досега го подминавах ,защото не беше момента да го въведа в себе си ,но май вече и аз трябва да го направя ;)
цитирай
2. kikowsky - Маг е, който може, владее.
30.03.2011 12:04
Значи, достигналият до чистотата си да оползотвори Ур в живота си, е Маг-Ур :)
По дългата страна на У постави себе си, а по късата нека навлезе Ур :) Това е същото като оплождането - искрените и жизнени стремежи ще бъдат оплодени от Духа :) И ще дадат плод :)
цитирай
3. karambol5 - Ти ме разби ;)))
30.03.2011 12:26
Ти ме разби ;)))
цитирай
4. kikowsky - Искам да помагам на хората
30.03.2011 12:32
Ур да влезе в живота им :) Но всеки сам трябва да го потърси :)
цитирай
5. strannica - ...
30.03.2011 13:04
Поздрав за избора! :)
"Освобождаването от очакванията ви дава пълните възможности за реализиране." Освен това напълно изключва разочарованията от живота на човек - а разочарованията - едно след друго - могат да превърнат живота в истински кошмар...Разочарованието идва, когато не се е сбъднало някакво наше очакване.
Липсата на осъзнатост - във всеки един момент - един от другите големи човешки проблеми...
Но наистина - винаги е въпрос на личен избор :) Дори да не знаеш как точно да направиш нещо, ако страхотно силно го желаеш - животът започва да ти дава джокери и да отваря пътя пред теб.
цитирай
6. kikowsky - Точно така мисля :)
30.03.2011 13:06
А, когато очакваш, все едно казваш на живота как точно да ти даде това нещо. Може пък да не е възможно. По-добре да го оставим да го даде както може, отколкото да не го даде изобщо :)
цитирай
7. tzarkarui - Едно от условията на Неограничена ...
30.03.2011 14:23
Едно от условията на Неограничена Свобода е Непривързаността. Да вземеш страна в нещо означава да се привържеш към него и съответно това изкривява картината на реалността, и те вкарва в дуалността. Което елиминира ролята на Наблюдател.
Хубава статия. Благодаря ти за нея. :)
цитирай
8. kikowsky - Ще се опитам да не взимам страна :)
30.03.2011 15:16
Знам, че може да стане. Знам и за егото, че може да се махне, ама все още не се престрашавам :)
цитирай
9. tzarkarui - :) Не мисля, че можеш да "ма...
30.03.2011 17:10
:) Не мисля, че можеш да "махнеш" егото. Най-малкото ще си загубиш идентичността. Но можеш да го сложиш там където му е мястото, а не да го оставиш да командва парада. (Животните също имат его - нали знаеш?)
цитирай
10. kikowsky - Ако искаш да останеш себе си, не можеш
30.03.2011 17:14
да го махнеш. Прав си. Предполагам, че можеш да го махнеш напълно. Би трябвало да се слееш с всичко тогава.
За животните не знам.
цитирай
11. min11hetep - Поздравявам те за въплътените истини, Кирил! :)
30.03.2011 19:00
Радвам се с пълно сърце за теб.
Защото знанието, изпитано с опит, се превръща във вяра...
А иначе да знае/може/вярва и живее, който ще, нали ;) :):):)
цитирай
12. orlinpetkov - готско много
30.03.2011 22:18
готско много
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2587637
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930