Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2011 12:10 - Звездата на Маграбал изгря частично
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 2826 Коментари: 6 Гласове:
25

Последна промяна: 19.01.2017 15:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Снощи, докато се прибирах от Видин към Белоградчик, видях едно много странно проблясване в небето. По това време се намирах на 1-2 километра след Върбовски кантон в посока към Извос.
Валеше и беше мъгливо, а небето беше тъмно. За съвсем кратко небето проблесна накъде над гламите и смятам, че е било над Върбовската глама. Там една синьо-бяла топка от ярка светлина, визуално голяма колкото мандарина, бързо "избухна". От нея нагоре и надолу се спуснаха два дебели лъча от светлина, които бързо изчезнаха.
След това едно постоянно усещане за светлина вляво в небето ме съпровождаше. Поглеждах за кратко, но карах, а по някаква причина не исках да спирам. Там небето ставаше все по-светло, като облаците избеляваха. Проблясването не беше от светкавица.
Два-три часа по-късно отидохме да се повозим до Монтана и обратно. На връщане небето беше станало по-светло, но от Луната. Светлината в облаците беше синкава и то на съвсем друго място и по съвсем различен начин.
Предполагам, че това кълбо от светлина и последвалото изсветляване на небето са породени от Кръга,
на който наскоро можах да наблюдавам "аурата". Самият Кръг е с конфигурация на една от магурските рисунки, които символизират Луната, а тя сега е най-близо до Земята. Предполагам, че това прави Кръга много по-активен.
"Избухването" на кълбото от светлина много прилича на онова в съня ми за
звездата на Маграбал. 
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
25



1. karambol5 - И аз мисля, че Луната активизира ...
20.03.2011 12:44
И аз мисля ,че Луната активизира кръга и видяното не е илюзия .
цитирай
2. kikowsky - Определено
20.03.2011 12:47
не беше илюзия. Но не съм допускал, че там се "работи" и с толкова видими и осезаеми енергии. Или от подобен мащаб.
Аурата ме впечатли, но изпускането на "мълнии" ми подейства силно. Има още няколко случая, в които над това място са наблюдавани светлини и сияния, но е съвсем различно да го видиш сам.
цитирай
3. kikowsky - Когато сънувах звездата,
20.03.2011 13:03
тя се разкри пред всички. Хората се бяха събрали на някакво място навън. Обстановката беше тревожна, а големците се бяха отделили в групичка. Всички гледаха към тях да видят какво ще кажат те. Хората слушаха тях. Когато на небето се появи топка и избухна, та се получи от това звездата, всички отвърнаха глави от големците. Дори самите големци разбраха, че не са от тоя момент важни и всички вече гледаха в друго място.
Появяването на звездата отбеляза началото на нова епоха, където повече няма големци. Сега вече важни бяха онези, които знаеха. От тогава знам, че нещата ще се обърнат. Всеки ден се надявам това да се случи.
цитирай
4. karambol5 - И аз се надявам скоро да се случи. ...
20.03.2011 13:26
И аз се надявам скоро да се случи .Много скоро .
И определено искам да го видя .
цитирай
5. kikowsky - Трудно се понася вече
20.03.2011 13:29
изедничество и тирания. Просто няма количество пари и земни блага, при което да кажат "Наситихме се".
цитирай
6. qbylkovcvqt - шшшт, тихо! Ще ни ограбят и незем...
22.03.2011 18:43
шшшт, тихо! Ще ни ограбят и неземните - звездите ще ни вземат и мечтите! :)

Слънчева пролет! Мечтатели!

Тук е много интересно и аз често се пъна нощем, гледайки по небето... наистина има странни неща, които не се показват всекиму.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2579947
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930