Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2011 12:08 - Магурски ли са руните?
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 10635 Коментари: 9 Гласове:
27

Последна промяна: 19.01.2017 15:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Българите ли са магурски?
Или Магура е българска?

С този постинг изобщо нямам за цел да систематизрам руните или да въведа някакъв ред в тази област от човешкото познание. Очевидно изобретяването им се приписва на много народи и аз лично нямам намерение да изяснявам чия собственост са.  Само искам да помогна на историците по-правилно да насочат търсенията си в полза на всички ни.
Знаците отдолу ги намирам в различни таблици и с най-различни имена: келтски руни, прабългарски руни и т.н.

image
Това са успоредици от символите от Магура:
image image image

image image

image image

image image

image image

image image image

image image

image image

image image

image image

image image

image image image

 image image

image image image

image image image

image image

image image

image image

 image image

image image image

image image

image image

image image
Съвпаеднията изобщо не са малко, още повече, че много от руните са едни и същи, само ориентацията им е различна.
Знам, че сега умовете са заети основно с тежките катаклизми, които предстоят и дори се случват в момента, но нещата са свързани. Магурското знание е навременно. 

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
27



1. анонимен - знаеш ли
12.03.2011 12:55
какво означават №19,20,21 т.е приличат на буквата Ж. Аз в къщи съм си направила руни и гадая на тях, интересни са ми, но тези ги нямам. Определено са различни. Чела съм че някой от тези символи се използват при бродирането на бълг. шевици, защото носят здраве, късмет и плодородие. Например кръст, прави се наричане, пожелаваш си нещо хубаво и правиш кръстче на сукмана.
цитирай
2. kikowsky - Не знам какво означават.
12.03.2011 13:00
За съжаление. Виждам, че на разни места са им придадени фонетични стойности (звуци). Това би могло да ми помогне да разбера имената на фигурите, защото говоренето на този древен език би следвало да е много могъщо. Би трябвало всичко да е възможно, защото следва това да са истинските имена (вибрации) на нещата.
цитирай
3. анонимен - носят
12.03.2011 15:16
вибрации не само като произношение, но и като изображение. На някой от тях имам звуковото им произношение, но е според келтите..Вибрации носят и самите камъни на които се изобразяват, защото камъка е древен елемент символ на вечността..Хората си мислят че с руните служат за направата на магии, но не е съвсем така.Те са източник на познание, възможност да изградиш някой качества в себе си или по точно да ги активираш, защото човек носи познанието в себе си, просто го е забравил в процеса на преражданията си.
цитирай
4. ferdi - :))
12.03.2011 19:37
Никак не съм изненадана, че има толкова съвпадения с магурските символи.. още от началото като се зачетох ми беше ясно, че отново имаш абсолютно попадение :) Чудя се още къде ли ще ги намериш... много ти се радвам Кико!
цитирай
5. kikowsky - Благодаря, Ферди! :)
12.03.2011 19:41
Ти винаги си ми била голяма подкрепа тук и много си ми помогнала да имам желание да продължавам :)
цитирай
6. karambol5 - Виждал съм всички тези символи. . . ...
14.03.2011 10:03
Виждал съм всички тези символи ...по време на медтация ,но и за мен не е ясно значението им . Мисля ,че е въпрос на време да стигнем до това. Мдаа , умът ми е зет с катаклизмите ,които не могат да бъдат предотвратени ,но така съм устроен ,че все ми се иска да има по-малко жертви .............
Продължавай ,Кико , чететм те с огромен интерес
цитирай
7. panazea - Много от руните са ни познати !
14.03.2011 13:24
Ами , ние сме си маги . От там българската дума - магьосник , т. е. знаещ чавек .
Всеки символ има име : ж - живот , живейте.
Възможно е и други народи да ги познават .
цитирай
8. sokoli - Ето на първата снимка отговаря и ...
05.04.2011 00:38
Ето на първата снимка отговаря и този знак от Плиска, който не е единственото съвпадение.
http://www.facebook.com/login/setashome.php?ref=home#!/photo.php?fbid=1455565989803&set=a.1455533628994.2062246.1252923731&theater
Струва ми се, че я виждам и дъгата, едва личи.
цитирай
9. simpeon - Руни, глаголица, кирилица...
16.04.2011 17:51
Бъдете жив и здрав, искрени поздравления за Вашия принос в разкриването на Маг-ур-ските загадки, за общо просветление на младите по възраст и дух Българи. Помислете за връзката с Розета Плиска, Ситовски надпис и още много следи от предпотопното знание за Вселената, отразено на много места в Родината ни sites.google.com/site/simpeon
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2572282
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031