Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2011 08:43 - Квадрат с кръст - една толкова силна фигура
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 2032 Коментари: 0 Гласове:
17

Последна промяна: 19.01.2017 15:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дълго пренебрегваната от мен фигура квадрат с кръст се показа с много ценно съдържание и свойства.
Употребих определено количество сироп от бъз (препоръчвам го на всеки, тръгнал да търси истини), запалих ароматни свещи и пръчици - обстановката ме предразполагаше да съм напълно спокоен. Пуснах си hemi-sync и взех в ръце квадрата с кръст, който преди повече от година си изработих от тел. Онова, което си поставих за цел по време на този сеанс, беше да разбера същността и да усвоя употребата на тази фигура.
Визуализирах енергиите й, които се вливаха в мен, и започнах да усещам нещо като силна жега в цялото си тяло. Беше приятно и знаех, че нещата се случват. Не след дълго вече не усещах граница между мен и фигурата.
Не очаквах нищо конкретно, но все пак бях изненадан от онова, което ми се разкри. Попаднах в пространството, където обитават умовете. Всички умове бяха тям. Можех да избирам през чия гледна точка да наблюдавам. Всички те бяха част от нещо по-голямо, но имаха и предели. Освен умовете, можех да се включвам и към съзнанията, но там беше много шумно и пълно с петнисти обекти - правилни форми не видях.
Можех да ги огрявам със светлината на просветлението и състраданието, без това да ме изчерпва още повече, че имаше и други, които го правеха. Заедно с тези неща от светлина прогонихме много мрак.

image

Ето какво разбрах за тази фигура: центърът й е пресечната точка на умовете. "Т" е умът и движението му - самата логическа структура е хоризонталната черта, а проекцията й в света е вертикалната. Описал съм го в тази статия
След това бях блажен.
P.S. Забравих да кажа едно-две много съществени неща. На два пъти изчезнаха всички образи, а на тяхно място се стелеха ефирни нишки като от козунак. Те бяха бяло-синкави. Като накъсани на парченца облаци бяха. Това беше съвсем друго ниво на съзнанието.
Знаех напълно убедено, че мога не само да знам какво става във всеки един ум и всяко едно съзнание, но и да му влияя. И това ако не е източник на мощ.
И много бих искал всички да се научат да употребяват тази фигура, защото тогава всичко ще е открито и няма да има затънтени местенца в нашите умове, където да се въдят плесени - всевъзможни тайнички и мерзости.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
17



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2581529
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930