Постинг
03.12.2010 09:04 -
Астрономия в Магура
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 9547 Коментари: 15 Гласове:
Последна промяна: 19.01.2017 14:59
Прочетен: 9547 Коментари: 15 Гласове:
25
Последна промяна: 19.01.2017 14:59
Астрономия в Магура
В поредица от постинги до тук ясно личи, че магурската култура е била силно развита в редица области, една от които е астрономията. Не само това, но дори днес приписваме на планетите символи, които са били използвани в пещерата преди поне 12 000 години.
Отляво са настоящите символи, а отдясно - магурските.
Слънце
Меркурий
Венера
Земя
Марс
Юпитер. В пещерата има подобни изображения, но не съм ги вадил специално, защото до сега са ми били много неясни.
Сатурн
Уран
Нептун
Отдолу показвам орбиталните периоди на планетите и екваториалния период на въртене за Слънцето:
Слънце - 25.4 денонощия
Меркурий - 87.97 денонощия
Венера - 224.7 денонощия
Земя - 365.26 денонощия
Марс - 686.96 денонощия
Юпитер - 4335.35 денонощия
Сатурн - 10757.74 денонощия
Уран - 30708.16 денонощия
Нептун - 60224.9 денонощия
Тези времетраения се разделят на 27:
Слънце - 0.94 -> 1 единица
Меркурий - 3.22 -> 3 единици
Венера - 8.22 -> 8 единици
Земя - 13.37 -> 13 единици
Марс - 25.14 -> 25 единици
Юпитер - 158.69 -> 159 единици
Сатурн - 393.77 -> 394 единици
Уран - 1124.02 ->1124 единици
Нептун - 2204.43 -> 2204 единици Слънце (1)
Слънце - Меркурий (3)
Меркурий - Венера (8)
Венера - Земя (13)
Тук се получават 15
Земя - Марс (25)
Тук се получават 24
Марс - Юпитер (159)
При първият преход се получават 52. Тази фаза на прехода ясно показва, че между Марс и Юпитер следва да има още един обект.
108 + 5х10 = 158
Юпитер - Сатурн (394)
Освен, че с показаните тук действия се дообогати магурската математика, се показаха и още три неща:
1. Магурските магове са били отлични астрономи
2. Магурската математика описва реалността
3. Съвременната астрономия води началото си от магурската астрономия.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.
Кирил Кирилов
.
Два извора пишат за хуни и българи в Хал...
С тази книга ПРОМЕНИХ СВЕТА !!!
Робот засне тайно помещение в Хеопсовата...
С тази книга ПРОМЕНИХ СВЕТА !!!
Робот засне тайно помещение в Хеопсовата...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
kikowsky -
Набива се на очи изводът, че Луната не е естествен спътник на Земята.
03.12.2010 09:12
03.12.2010 09:12
За Земята трябва да се получат 15 единици, а за Луната 1 единица и малко. Добавянето на Луната към системата внася още енергия в нея, с което ускорява въртенето, т.е. намалява продължителността на цикъла.
цитирайНапълно съм съгласен ,че Луната не е естествен спътник на Земята !
Подобно нещо на показаното днес от теб се опитах да напаравя вчера . Наистина описва реалността магурската математика и се уверих по доста странен начин в това .
цитирайПодобно нещо на показаното днес от теб се опитах да напаравя вчера . Наистина описва реалността магурската математика и се уверих по доста странен начин в това .
Моля те!
цитирайС удоволствие ,макар ,че и аз не знам защо имаше такъв резултат опита ми.
Реших да приложа към себе си онова ,което беше дал онзи ден .
И двете формули . Едната унищожих веднага ,защото резултата беше ужасен за мен . Направих нов вариант ,но и него унищожих ,защото в главата ми имаше неудържимо желание да се нараня , унищожа и все едни такива невесели неща .
Вчера направих подобно нещо с пожелателната формула за разум ,защото това бих си пожелал най-вече . Отсраних от листчето първо "да бъде " ,а след това и долната част " антиполето " и ...нещата се укротиха .
Не знам ,но всичко има странно въздействие , но безспорно много силно , дори и заради натрапчивата мисъл да се нараня / вместо да отстраня някои свои недостатъци /. За тов аказвам,че трвба внимателно да се борави с онова,което пишете !
цитирайРеших да приложа към себе си онова ,което беше дал онзи ден .
И двете формули . Едната унищожих веднага ,защото резултата беше ужасен за мен . Направих нов вариант ,но и него унищожих ,защото в главата ми имаше неудържимо желание да се нараня , унищожа и все едни такива невесели неща .
Вчера направих подобно нещо с пожелателната формула за разум ,защото това бих си пожелал най-вече . Отсраних от листчето първо "да бъде " ,а след това и долната част " антиполето " и ...нещата се укротиха .
Не знам ,но всичко има странно въздействие , но безспорно много силно , дори и заради натрапчивата мисъл да се нараня / вместо да отстраня някои свои недостатъци /. За тов аказвам,че трвба внимателно да се борави с онова,което пишете !
Добре, че си премахнал разрушителния си стремеж :)
И аз вчера си мислех да си разграждам кофти страни на личността, ама много ме тормозеше да направя сметките за днешния постинг, та не отделих време.
Вчерашното усилие направо ми изпепели мозъка и днеска едвам имам сила да дишам.
цитирайИ аз вчера си мислех да си разграждам кофти страни на личността, ама много ме тормозеше да направя сметките за днешния постинг, та не отделих време.
Вчерашното усилие направо ми изпепели мозъка и днеска едвам имам сила да дишам.
Съгласен съм ,че трябва да се внимава с експериментите .
Това е СИЛА ,която трябва да се използва градивно . Изпепеляването на мозъка не е добро упражнение ,но полезно от гледна точка на това какво не трябва да правиш.
Това е опит,който лично на мен ще ми послужи много .Най-малкото да не си играя с неща ,които не разбирам до край.Не съм глупак определено и бих стопирал и най-малката вероятност д анавредя на себе си или на някой друг непоправимо / заради това да се покажа ,че съм велик ,примерно ! Много съм далеч от тези неща ! /
цитирайТова е СИЛА ,която трябва да се използва градивно . Изпепеляването на мозъка не е добро упражнение ,но полезно от гледна точка на това какво не трябва да правиш.
Това е опит,който лично на мен ще ми послужи много .Най-малкото да не си играя с неща ,които не разбирам до край.Не съм глупак определено и бих стопирал и най-малката вероятност д анавредя на себе си или на някой друг непоправимо / заради това да се покажа ,че съм велик ,примерно ! Много съм далеч от тези неща ! /
kikowsky написа:
За Земята трябва да се получат 15 единици, а за Луната 1 единица и малко. Добавянето на Луната към системата внася още енергия в нея, с което ускорява въртенето, т.е. намалява продължителността на цикъла.
:) Браво за теб ! И аз бях писал , че Луната е изкуствен обект .
8.
kikowsky -
universalnite, още по-готино е, когато различни пътища на разсъждение
03.12.2010 14:12
03.12.2010 14:12
дават едни и същи резултати :) Тогава се кефя най-много :)
цитирай
9.
анонимен -
те ако бяха имали такива знания защо ...
03.12.2010 14:38
03.12.2010 14:38
те ако бяха имали такива знания защо нищо почти нее останало?
цитирайВсе пак са останали рисунките. А и всичко, което е правено от камък. Вероятно и от нас ще остане само правеното от камък, ако се затрием.
цитирай:) Изключително на място го казваш . Точно такава е и Изначалната идея - пресичане на Кръста-промисъл през различни ъгли, носещи еднакъв краен резултат ;)
цитирайкоя е основната пресечна точка, където всички изводи ще са еднакви?
цитирай:) Отличен въпрос зададе , моето предложение за отговор - Нулата : единственото число, което не е положително или отрицателно ;)
цитирайКогато четох за числото 108, се казваше, че медитацията била стремеж да се постигне нулата :)
цитирай
15.
get -
Хм, най-странното е че, тези шахматни мотиви се срещат в изображения по ...
29.12.2010 12:32
29.12.2010 12:32
керамични съдове от т.наречената Крито-микенска цивилизация.
Като периодика до към 10-столетие преди Христа.
Обясненията по отношение на този мотив са най-различни ?!
Ето едно такова http://ec-dejavu.net/images/p/publ_shahmat_3.jpg
А тук http://ec-dejavu.net/p/publ_shahmat_2.html една статия, може и да ви е полезна !
С уважение !
П.П. Ако приемем, че има приемственост, то ... това е близо две хилядолентия, ако не и повече ?!
цитирайКато периодика до към 10-столетие преди Христа.
Обясненията по отношение на този мотив са най-различни ?!
Ето едно такова http://ec-dejavu.net/images/p/publ_shahmat_3.jpg
А тук http://ec-dejavu.net/p/publ_shahmat_2.html една статия, може и да ви е полезна !
С уважение !
П.П. Ако приемем, че има приемственост, то ... това е близо две хилядолентия, ако не и повече ?!
Търсене