Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2010 12:12 - Как се учи в Магура?
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 8012 Коментари: 15 Гласове:
23

Последна промяна: 19.01.2017 14:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Как се учи в Магура?

Трябва ли да си там или това няма никакво значение?

Ще ви разкажа онова, до което лично се докоснах. Може да има и други начини, нека бъдат споделени. 
Това става чрез практикуване за известно време на 
магура-йога - промяна на формата на ума във формата на някоя магурска фигура чрез стремеж да се слеете с нея.  Първоначално нямах изработени фигури и, освен да се чувствам по странни и непознати преди за мен начини, друго май нищо не постигах. След време вече имах магурски фигури, изработени от камък, които се оказаха много сполучливи. Именно едната от тях ми даде най-много до тук. Формата й е ето такава:

  image Започнах да правя магура-йога с нея. Това ме освободи от много напрежения. Една вечер се чувствах толкова освободен, че усещах света вътре в себе си, а не извън мен. Ясно виждах хълма и пещерата в себе си. Знаех, че са там, усещах ги.
Тогава се озовах вътре в галериите. Там беше светло без всякакъв видим източник на светлина. Беше "топло" и приятно. Нещо, което никога не те е викало, но и никога няма да те отпрати - толкова е естествено да си там по този начин.
Първо видях златисто гущероподобно същество, което разглеждаше фигурите. Изглеждаше много неестествено от моя гледна точка, но това изобщо не ми пречеше. И двамата все едно ни нямаше - не си пречехме и взаимно не се интересувахме, но съзнавахме, че сме там. После си тръгна някак през стената.
На друго място имаше няколко "старчета". Седяха на земята като около огън, но такъв нямаше. Бяха си съвсем хора. Застоях се. Говореха си, но думи нямаше. И аз говорех, но не с думи. Разбирахме се перфектно, без изобщо да помръдваме устни. Дори телепатията не изискваше думи. Само чисто разбиране. Те бяха там, за да учат. Можех да уча и аз. Знанието беше из целия "въздух".
Не можах да остана повече. Заспах. Всеки път заспивам като "изключен". На сутринта съм блажен.
Всеки може да си издяла фигури.

Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.


Тагове:   Магура,   как,


Гласувай:
25



1. universalnite1neo - Ето това много ми хареса : Чистите ...
25.11.2010 12:27
Ето това много ми хареса : Чистите емоционални състояния се възприемат най-добре от Вселената .... Само ако можеше да се разбере от всеки или поне от повечето ...
цитирай
2. kikowsky - И от трима да е...
25.11.2010 12:28
идеално :)
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - "И говорех, но не с думи. Ра...
25.11.2010 12:55
"И говорех, но не с думи. Разбирахме се перфектно, без изобщо да помръдваме устни."
Много хубаво си го описал. Случвало ми се е и насън. Разбирам те. Описано е в разказа "Никога не казвай никога" - пещерите... Помня ги. Бях там. Фантазно, насън. Но "реално" сънуван сън.
Усещането е още по-невероятно, когато ти се случи в живия живот. Да говорите без думи с някого. Да си предавате конкретни послания и да се разбирате. Само с един приятел "си говорихме" така. Вечна му памет! Голям поет... Откакто напусна този свят, половината от мен си тръгна сякаш с него.
цитирай
4. karambol5 - Страхотно е като идея и като изжи...
25.11.2010 12:57
Страхотно е като идея и като изживяване .Мисля ,че разбирам за какво говориш ,но аз никога не съм използвал фигури .
Ще е интересно да опитам с такива .
Иоще нещо .Случвало ми се е за секунди за разбера нещо ,което бими отнело чсове с обяснения в реч или чрез телепатия .
За миг обгръщаш човека срещу себе си или разбираш дадена ситуация .Невероятно е !
цитирай
5. kikowsky - Много неприятно се е получило!
25.11.2010 12:59
Да кажа, че така е трябвало, не звучи добре, но може ли изобщо друго да се каже?
цитирай
6. kikowsky - Опитай,
25.11.2010 13:00
няма да съжаляваш :) Даже нямам търпение да опиташ :)
цитирай
7. анонимен - кой ти е старият блог?
25.11.2010 15:37
кой ти е старият блог?
цитирай
8. kikowsky - Това ми е най-старият блог.
25.11.2010 15:39
Имам още един, който е за преводи на английски - kikowskyeng.
цитирай
9. анонимен - Повечето от откъснатите от коре...
25.11.2010 16:08
Повечето от откъснатите от корените си българи литват по чужди духовни учения, без да знаят какво ще им донесат те, вярвайки сляпо на непознати проповедници...а те обикновено са вълци, дори без овчи кожи...
цитирай
10. kikowsky - Т.е., какво
25.11.2010 16:12
се опитваш да кажеш?
цитирай
11. анонимен - мда..
25.11.2010 21:52
Аз пък наскоро започнах да правя саламура йога.. Съответно се засили и употребата на сирене.. Съответно започнах по-често да бъркам в хладилника. Съответно сметката за ток се увеличи..От там електроцентралата започна да замърсява повече, заради повишените нужди от електричество.. После заспах и беше светло, а Големия трафопост не искаше да му се кланям.. Мислите ми се трансформираха в жаби и от време на време в попови прасета...

айде лека нощ
цитирай
12. kikowsky - Ти си остани в тъмата
26.11.2010 08:26
на негативизма си. Айде, да са леки нощите ти.
цитирай
13. karambol5 - Изпробвах - работи :)Интересно ...
26.11.2010 10:26
Изпробвах - работи :)
Интересно беше пътуването . Пътувах към причината ,която ме спира по пътя към познанието.
Открих я и надявам се да съм я елиминирал.
Причината да спра уча е много основателна ! Не съжалявам ,че съм се капсулирал временно ! Било е необходимо !
Поздрав за теб и продължавам с преоткриването на Магурата :)
цитирай
14. kikowsky - Ако си ползвал точно посочената фигурка,
26.11.2010 10:39
тя точно това прави - елиминира пречки.
Браво, продължавай :)
цитирай
15. karambol5 - Беше много интересно ! И ще про...
26.11.2010 10:53
Беше много интересно !
И ще продължавам непременно !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2581940
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930