Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2010 09:13 - Звездата на Магребал
Автор: kikowsky Категория: Други   
Прочетен: 5895 Коментари: 2 Гласове:
14

Последна промяна: 19.01.2017 14:38


Една нощ ми се присъни странен сън, в който на небето се разпука топка и се превърна в особена звезда, каквато не бях виждал преди това. На снимката по-долу съм я показал.

image

Този сън ме впечатли много и до сега не съм го забравил, а в онези дни почти не излизаше от главата ми и най-вече особената звезда.

Минаха два-три дни и реших да я начертая, за да не се загуби. Отначало опитвах да я начертая на ръка, но ми се получаваше крива или пък не със същите пропорции. Тогава ми мина през ума да използвам CAD и започнах. Първоначално нямах особен успех, защото не ми бяха ясни пропорциите, а трябва да е ясна формата и построението й. Мислите ми се мотаха още доста, докато по едно време се отпушуха. Започнах с шестоъгълник, в него вписах друг,във втория - трети и така няколко на брой, не помня вече колко. След това шестоъгълниците сами ми дадоха необходимите пропорции и звездата се получи такава, каквато я сънувах. Радостта ми беше голяма.

По това време вече знаех какво е "мандала". На индийски това означава звезда. Будизмът използва много мандали, в които някакви мотиви се повтарят в кръг (мандалите имат много общо с мантрите и в голяма степен са техни изображения). Гледането на такива мандали довеждало мозъка до по-високо ниво на съзнанието, усилвало мисълта и възвисявало душата. Знаех, че през онази нощ съм сънувал мандала, съвсем истинска. Нямах идея какво й е значението и за какво служи. През следващите няколко дни отделих (не нарочно, но мисълта сама ме гонеше) доста време да мисля върху нея.

По едно време започна да ми се върти някакво изречение из главата, което в крайна сметка звучеше така: Виж това и то ще остане завинаги в теб,където аз ще живея чрез него и след края на дните. И до сега не съм чувал по-съвършена формулировка на вечния живот, а и на унаследяването на качества. Разбира се, че всичко, което създавам, поема някаква част от мене заради вложените идеи, трептения, подход и ги предава на всеки, който поне го види. Те остават у него и несъмнено, когато сътворява каквото и да било след това, той ще пренесе и вядоното в новото. По тази логика първото появило се нещо във Вселената е дало началото на второто, защото неоформената все още материя е видяла качествата на първото и ги е приложила в някакъв свой обем. И така до всички неща, които същестуват сега, а и във всички, които някога ще съществуват. Неумолимо всеки две неща в нашата Вселена са аналогични помежду си, защото имат общ произход. И не може да бъде иначе, защото всичките са част от една и съща Вселена и са построени на основата на нейните закони, иначе не биха принадлежали към нея. Това се оказа мощна основа за намирането на Бог - първородителят на всичко, защото той задължително е оставил своите отпечатъци във всяко нещо. Сравняването на всеки две неща, показва кое е общото между тях и така най-накрая се достига до едно общо за всички неща, което поради това е сам Бог. Защото всички неща трябва да носят Него в себе си и само онова, което се повтаря навсякъде, е Той, а всички разлики между нещата не са Той. Здрава и елегантна логика, която дава пътя към познаването Му.

По онова време знаех и за фракталите. Ако вземем едно нещо, един закон, например рвностранен триъгълник, и си измислим начин, по който да го отнасяме към самия него - да кажем, на всяка негова страна долепваме по един нов равностранен триъгълник, който е два пъти по-малък от предния, то ние можем да правим това до безкрайност. От това ще се получи нова фигура, която на вид няма много общо с равностранния триъгълник, и тази фигура няма да е безкрайна по размерите си, а поради безкрайното смаляване на новите триъгълници ще се ограничи до някакъв периметър, който подлежи на математически изчисления. Новополучената фигура е фрактал - онази област
от пространството, която даден закон на развитие изважда от хаоса, която бива структурирана от този закон. Така Господ е отделил светлината от тъмнината - като е бил първият закон в нашата Вселена, а неоформените й части са започнали бурно да го копират. Поради това ние съществуваме във фрактал, създаден от изначалния закон.

Звездата на Магребал е фракталът, показващ как идеята се пренася от едно нещо във всяко следващо по логиката на могъщата фраза, която изписах по-горе. Звездата на Магребал е фракталът, показващ как Бог е сътворил Вселената и как всеки от нас е най-правилно и най-ефикасно да сътворява желанията си, ако ще и това да се нарече правене на магии.

В същия ден, когато имах тази фраза, в главата ми се завъртя и едно име. Магребал (тогава още не бях посетил Магура).
Не знам как е при останалите мандали, но тази трепти, когато я гледа човек - тя е жива. След определено време дори започва да се върти около центъра си. Убеден съм, че през това време оформя е подсъзнанието ни знания и идеи, които може и да не бъдат разбрани веднага, но носят огромен потенциал и сила.

Искам да направя едно уточнение: без да съм религиозен (включително и христянин), пиша името Му с главна буква. Не твърдя, че е Бог-Баща, Исус Христос, Аллах, Шива, Ахура Мазда или който и да било бог, но несъмнено е имало начало и това е бил именно Той. Смятам за редно да го изписвам с главна буква, за да е ясно, че говоря за Него.
Ако се чудите къде да отидете тази година, не пропускайте Белоградчик. Благодарение на работата ми сега Белоградчишките скали вече не са само едно имагинерно понятие, ами се състоят от конкретни места и обекти, които са достатъчни за поне 5 дни обиколки. Посетете ги сами с помощта на Езотеричната карта на Белоградчишките скали, от която можете да си направите файл за gps, или пък се обърнете към мен за съдействие. Моите Белоградчишки турове през 2017 година.

Кирил Кирилов

 


.



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sokoli - Интересно. Рисунката е триизмерна.
07.04.2011 18:52
Целял ли си да покажеш червените кръгове като, че да са в по близък план от синия център? Такива ефекти се получават на стерео картичките, които са правени на принцип реброво рисуване и дигитално няма как да стане. Друг вид стерео рисунки се правят на принцип фризово рисуване, но за тях човек много трябва да кръстосва очите си докато ги фокусира. А на твоята рисунка с лекота се вижда многопланово изображение. Да не би вълшебните пропорции да създават това вълшебно усещане?
цитирай
2. kikowsky - Нищо особено не съм целял.
14.04.2011 10:51
Само да я пресъздам максимално точно, както я сънувах.
Не бях се замислял, но наистина има триизмерен ефект :) Благодаря ти, че ме светна по тоя въпрос :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kikowsky
Категория: Други
Прочетен: 2587182
Постинги: 471
Коментари: 2828
Гласове: 8176
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930